vandaag dag 45

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mieke1981, 9 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    iui 7 zit erop, dus op t wachtbankje.xxx

2. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    O Meid spannend weer. hoop dat je ivf niet in hoeft. En dat de 7e iui geluk brengt.

3. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    he onewish zie dat jij ook gewonnen hebt met het winnen forum hihi das toevallig Marjan ook al een keer.

4. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    hihi ja leuk he!

5. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    Hè Onewish weet je al meer over IVF of duurt dat wel een paar weken voordat je meer informatie gaat krijgen? Spannend deze ronde ik hoop het voor je dat het geluk nu aan jullie zijde is.

6. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Jaa 13 juni op intakegesprek komen, dan is ook mijn nod :)

7. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onewish, spannend voor je. Hoop dat het niet nodig is. Dat dat streepje nu eens donkerder wordt in plaats van weggaat.
    Ben vannacht ongi geworden. Vrijdag startecho. Ging er al vanuit. Wel mooi dat ik toch nog kon prikken voor de vakantie, toch weer stapje dichterbij IUI. Nu laatste cyclus "prikken met vrijadvies", dan eindelijk IUI. Al heb ik steeds meer het gevoel dat ik IVF nodig zal hebben om eindelijk zwanger te worden.

Ingrid en Marjan, hoe gaat het met jullie ukjes? :)

8. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Vpkaatje, thanks meid, heb nu sensitesten gekocht met hartje.
    deze doen t goed, want vandaag ff gekeken of de pregnyl weg was, en zie niks, ja miss heel licht schaduwlijntje, dus pregnyl is weg :)
    lekker vroeg dus !

9. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Das mooi! En nu maar hopen dat dat hartje ook snel weer terugkomt!

10. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag had ik een startecho op cd3 en een paar wkn geleden was de cyste links zich opnieuw gaan vullen en een operatie was ineens toch niet meer uitgesloten. Vandaag was hij wonderbaarlijk gezien helemaal weg! Maar nu zit er links ineens een cyste in de eierstok (3,5 cm). Deze is gelukkig niet zo groot als de vorige (die was toen 6 cm)... dus ik mag in principe gewoon opnieuw met Puregon beginnen. Door hormoonstimulatie is de kans nu wel groter dat hij ineens enorm gaat groeien.... gaat scheuren net als de vorige keer of om de eierstok gaat draaien. Nu dus beginnen met prikken en volgende week vrijdag op cd10 een eerste FM. En hopen dat de cyste niet groter wordt! Verder heb ik een brief meegekregen dat de poli een zomerstop heeft tot 26 augustus! Pfffff zeg. Dus na deze cyclus moet ik al aan de pil en kan dan 27 aug pas weer terecht. Echt zo balen. Ga ook niet naar een ander ziekenhuis want dat is veel verder weg en echt niet te doen om daar 3x per week naartoe te gaan. Heb deze cyclus wel een extra portie geluk nodig.

11. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Hey lieve meiden!

Hoe gaat het hier?

@Onewish: Spannend hoor meid! Hopen dat het deze ronde nu eens raak is! Duimen draaien.

En ook hier nog gefeliciteerd met je verjaardag!!! (Zou een mooi verjaardags cadeau zijn)

@Ingrid: Hoe gaat het met jou en de kindjes?

@Kaatje: Hoe was de vakantie meid? Hopelijk geen groeiende cyste voor jou deze ronde, en een "gewone" zwangerschap!

Wat vervelend zeg die stomme zomerstop!

Hier gaat het kei goed! Ik voel me super. Bram doet het super (Koen ook die is zooooo lief voor zn broertje) De borstvoeding gaat aardig. Ik mag en wil echt niet klagen.

Het is wel druk zo met 2 kindjes maar echt dit keer geniet ik van alles!!! (iets wat ik bij Koen echt nooit zo gehad heb)

Het is nu zelfs zo dat ik me bij vlagen schuldig voel naar Koen omdat ik het toen allemaal helemaal niet zo leuk vond....

Maar goed gelukkig weet Koen daar niks van.

12. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hej Marjan, leuk weer wat van jou te horen en mooi dat het zo goed gaat en dat je overal intens van geniet. Je hoeft je niet schuldig te voelen naar Koen, want veel dingen zullen ook door bv hormonen bepaald zijn en alles was een eerste keer en spannend. En nu ben je supertrots op je twee kerels. En aan de mooie foto's te zien heeft Koen er niks aan over gehouden ;)
    Ja die zomerstop is balen en niet gewoon 3 weekjes zoals het vorig jaar was. Nu is mijn eigen fertaliteitsarts al een hele poos ziek en alles wordt waargenomen door de collega gynaecologen. Deze gaan afwisselend op vakantie en duurt de zomerstop wel 2,5 maand. Dat is asociaal lang vind ik. Maar ja. Het goede wat ik eruit probeer te halen is dat ik in mijn 3 weken zomervakantie nergens aan hoef te denken... geen geprik, geen echo's. (Maar dat is lastig om te denken, want ik wil zooooo graag gewoon verder... heb al zoveel pauzes gehad toen met de operatie en de cyste enzo...) Laten we hopen dat deze cyste niet groeit en dat ik nu eens zwanger word. Het wordt echt tijd. Als ik nu niet zwanger word, dan wordt de frustratie wel veel groter ben ik bang. Omdat ik dan ook weet dat ik twee pilstrips moet gaan slikken.

13. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    hey Vpkaatje wat balen van die cyste. bah. toen ik nog in het traject zat zaten ze maar 2weken dicht. hmm das bij jou dus wel erg lang tot eind aug.
    hier gaat het super goed Elin doet het super nog steeds op mama. melk ben stiekem wel trots op mezelf dat de voeding zo goed gaat. ze heeft trouwens ook gewoon een speen daar ga ik niet moeilijk over doen. ze lacht veel en is intens blij als we ineens boven de box hangen.
    32 jaar geleden was een gedenkwaardige dag haha mijn moeder beviel van dochter MOI. heb een heel leuk schilderijtje gekregen van Niels heeft hij gemaakt op de Psz.
    over drie weken moet ik weer aan het werk eerst komend weekend lekker naar Mierlo weekendje weg.
    het gaat hier dus verder prima.

14. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja op zich is het al mooi dat mijn eigen arts (die langdurig ziek is) vervangen is door elke keer bij een andere arts in de agenda geplaats te worden. Maar ja deze artsen hebben het hierdoor dus al erg druk gekregen en zeker in de zomerperiode kunnen ze dat niet meer bolwerken. Dus begrijpen doe ik het wel. Maar 2,5 maand is wel gewoon extreem lang. Ik zit nu te twijfelen wat ik zal doen. Want in principe word ik gewoon die gehele periode aan de pil gezet. Het voordeel is dat ik dus helemaal niet bezig hoef met ovu's en ik het zo kan uitrekenen dat ik precies de dag na de vakantie weer terecht kan voor een startecho en weer gelijk kan beginnen met prikken. Maar ik zou ook kunnen zeggen dat ik het zonder de pil ga doen. (Dan neem ik stiekem Clomid in de hoogste dosering... dat deed toen nooit zoveel, maar ja dan werd het ook maar 21 dagen de kans gegeven en ik heb nu 2 maanden...) Dan voelt het misschien wel als een beetje een kansje. En dan doe ik ovu's de gehele periode. Nadeel is dat als er toch echt niks gebeurd (en die kans is op zich best groto bij mij denk ik) dan moet ik na die lange vakantie een kuur hebben om een ongi op te wekken... dan dat betekent dat ik twee weken later kan beginnen. Ben in dubio. Wat zouden jullie doen?
    Intussen cd6, 4e dag met Puregon prikken. Vrijdag eerste FM.
    Ohja en dan dubio2. We zouden eind september op vakantie. Maar als alles tot eind augustus al stil ligt, dan zou ik daarna maar 1 maandje kunnen prikken en is er weer een maand pauze. Nu zit ik er sterk aan te denken de vakantie maar op te schuiven naar december, zodat ik eerst weer wat kansjes heb. Maar december betekent wel gelijk duurdere vakantie en buiten Europa, dus verder reizen. Ik wil juist niet dat alles in mn leven bepaalt wordt door dit traject. Maar ik vind het ook frustrerend als het traject steeds maar stilgelegd wordt, dan kom ik nooit bij mijn uiteindelijke doel!

15. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ingrid, wat fijn dat Elin zo goed doet en zo'n vrolijke meid is, heerlijk! Wees jij maar lekker trotse mama hoor. :) En jeetje wat gaat de tijd snel, alweer over aantal weken aan het werk poeh. Blijf je wel dezelfde uren werken? En heb je er ook wel weer een beetje zin in of echt nog niet?

16. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    ja ik blijf 60 procent werken. dat is dan 21.6 uur p/w.
    heb er opzich ook wel weer zin hoor het isnu ook echt 24 uur per dag kinderen. haha alleen dan s' nachts niet. en dan lekker een werken en voor de kids wordt gezorgd. moet alleen nog nieuwe gastouder vinden. juli gaat mijn moeder waarnemen. dus zoek zoek.
    en aan de andere kant is het ook wel heel fijn hoor thuis. ik heb 1 mnd onbetaald verlof das echt ideaal. dan heb je net iets meer tijd om alles op de regel te krijgen
    Elin is alleen aan het mutsen mt de voedingen. ze komt steeds vroeger het was mooi rond de 4 uur. maar komt nu steeds vroeger soms al om de 2,5 uur. hmm regeldagje? als ik afkolf heb ik samen wel 170 dus dat moet genoeg zijn voor baby van 12 wkn. hmm haha gek kind.
    haha komt goed. ben al lang blij dat ik het zo lang al volhoudt.

voor jou lijkt het me een moeilijke keuze. als ik de Clovis nam dan sprong mijn eitje gewoon niet dus ik zou het niet stiekem doen maar als j eitje dan wel spontaan springt ja dan zou het kunnen. hmm lastig hoor. hmm misschien toch maar stiekem doen en gewoon je vak plannen anders beheerst het je leven misschien wel teveel. je hebt dan toch een extra kansje. waar wil je naartoe op vakantie?

17. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja vast weer lekker om weer wat aan het werk te zijn Ingrid, maar dat maandje onbetaald verlof snap ik ook heel goed. Want de weken vliegen voorbij. En dan al het bezoek nog eens.
    Wel vermoeiend als Elin zo vaak komt of niet? Tis echt een mooie meid, heb je nog een nieuwe foto? :)
    Ik heb 4x Clomid gebruikt, waarvan 1x met Provera afgebroken omdat het te lang duurde. Ik had altijd gewoon een eisprong en had dus geen Pregnyl nodig. Misschien maar gewoon doen, al raden de meiden op een ander forum het me allemaal af "niet zelf dokteren" zeggen ze. Maar ja, de dokters zeggen ga maar lekker 2,5 maand aan de pil en dat is lekker kletsen, maar voor mij wel enorm balen. Met Clomid voelt het wel als een kansje, ook al is die kans niet heeeel groot. Nu nog even aan wat Clomid zien te komen. Heb nog een doosje, maar is geen 150mg. (-> Marjan?)
    Vrijdag eerste FM. Spannend. Voel af en toe steken rechts onderin, daar zit de cyste, hoop zo dat ie niet gegroeid is, want dan moet ik gelijk stoppen met het prikken.

18. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    haha ik heb ook nog een doosje liggen ;)
    ik heb vanmiddag nog foto's gemaakt. moet ik zo ff Comp. aanzetten want zit nu op iPad te tikken. haha van een lief lachend meisje. het gaat vandaag trouwen weer goed met drinken keurig om de 4 uur.
    maar ga morgen wel me haar naar de huisarts. ze heeft een dikke aardbei op haar bil. opzich niet zo erg maar 2 dagen geleden is hij geknapt en bloedde het.
    en je raad het al nu is flinkontstoken ontveld. dus lekker pijnlijk.
    dus maar even ab zalf laten voorschrijven of zo.

19. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    Ons kleine meiske. wat groeit ze toch hard. Hoezo ik heb plezier.

Bijgevoegde bestanden:

20. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een lief vrolijk koppie!! :)

Deel Deze Pagina