ff snel meiden want ben net thuis drukdruk": Hey meiden vandaag heb ik t intakegesprek gehad om half 2, vanmorgen al semen gebracht om half 10. Daar krijgen we nog de uitslag van...over 2 weken. Dus ben net thuis hele dag in t ziekenhuis geweest! Alles is nu duidelijk , moet nu eerst een week of 6 de pil weer gaan slikken. ( wel raar hoor je wilt zwanger worden , en dan moet je weer aan de pil ) mja ! Dag 3 van mijn cyclus savonds de eerste pil nemen, en die dag ook bloed laten prikken dan checken ze alle hormoontjes bij mij en kunnen ze kijken hoeveel Puregon ik kan gebruiken. Maar begin eerst met Decapeptyl spuiten, soort van overgang is dat om alles plat te leggen.. En daarna allebei Decapeptyl en Puregon voor de eitjes te laten groeien. Verder belt ze me over 2 weken voor t semenonderzoek/uitslag , en maken we dan een afspraak voor prikles, moet mezelf ook gaan prikken en heb dat nog nooit gedaan, toch wel beetje eng maar we gaan ervoor! Ze streven ernaar om 5 tot 10 eitjes te krijgen van 18mm...zodat je dan nog cryo's hebt/kan hebben voor een 'volgende poging' Dus spannend allemaal het gaat nu echt beginnen! xxx
Onewish lijkt me een heel spannende tijd. ik hoop dat dit de uitkomst is voor jullie. zou toch geweldig zijn.lijkt me ook erg vermoeiend komt zoveel op je af dan. succes meid het is je gegund.
Dankjewel meiden, jaa er komt veel bij kijken, en vaak op en neer naar de stad dus veel reizen, maar we gaan ervoor! Vind t nog wel steeds doodeng, maar nu eerst 6 week aan de pil, dus wel ff een beetje rust...daarna gaat t allemaal echt beginnen, de hormonen spuiten enz. Ben benieuwd! x
Snap dat het heel spannend is idd. EWat moet je precies gaan prikken? Het prikken valt erg mee hoor. Ik spuit alles bij mezelf, de Puregon, de Pregnyl en zelfs vitB12 injecties. De eerste keer die naald in jezelf drukken is wel even apart. Maar op een gegeven moment weet je niet beter en de naaldjes zijn gelukkig niet groot. Hier goed nieuws. De cyste is niet gegroeid, ik mag verder gaan met prikken. Links zat een eitje van 11mm en rechts een paar van 13mm. Maandag moest ik eigenlijk terugkomen, maar kan dan niet en hij denkt dat het nu toch te snel gaat en dat dan dinsdag te laat is. Dus op zondag terug. Uhhhh dit is in al die tijd voor het eerst. Heel apart. Hij hoopt dat ze 2mm per dag groeien en dat ik dan zondag de Pregnyl al kan zetten of maandag. Verder mag ik toch door met prikken ondanks de zomerstop. Alleen begin ik dan nog niet met IUI. (Heb nu 6x geprikt met vrij-advies, dus was eigenlijk na deze keer aan IUI toe... maar dat komt dus na de zomerstop.) Ben gewoon hartstikke blij dat het niet stil ligt en dat ik door kan gaan.
Onewish, nou succes met wachten nu eerst en daarna natuurlijk met alles wat gaat komen. Puregon en Pregnyl gebruik ik dus ook. Werkt heel prettig en heb geen last van bijwerkingen. De Puregon is heel makkelijk, is met een pen. Pregnyl is met twee ampullen die je moet mengen. Maar als je die injectie (met spuitje en naaldje) spannend vindt; dan kan je die ook bij de eerste hulp laten zetten werd mij toen verteld. Maar ook die valt wel mee hoor, je krijgt goede uitleg vantevoren. Ik morgenvroeg echo, fm. De gyn denkt evt Pregnyl, maar zo snel gaat dat nooit bij mij. Had gisteren eitjes van 13mm, dus in gunstige geval zouden ze idd morgen zo'n 17mm zijn. Maar ik ga nergens van uit. Zou wel leuk zijn
Heej meiden, even kort hoor, want ben druk. Maar heb zaterdag weer buikpijn gehad en zondag had ik een echo... bleek dat de cyste weer gescheurd is. Hij is zich gaan vullen met bloed. In de gaten houden, maar gewoon doorgaan met prikken. Links eitje 14mm en rechts eitje 16mm. Morgenmiddag weer een echo, hopelijk dan Pregnyl. Ben benieuwd.
o wauw das goed nieuws Vpkaatje. spannend morgen. hoop voor je de pregnyl. hier is Elin meer aan het huilen dan lachen. ze heeft een ontstoken wond op haar bil. en gilt e wat af. zooooooo zielig. slaapt nu eindelijk. ze heeft een aardbei op de bil. heb al a.b. zalf van arts. zal we lange geschiedenis worden eer die weer dicht zit. en niet gelijk weer knapt.
Heh wat vervelend Ingrid!! Zo sneu als zo'n kleintje pijn heeft en het zit ook op zo'n rotplek. Hopelijk knapt het snel op! Ben zonet naar de poli geweest. De cyste is foetsie, dus waarschijnlijk verder leeg gaan lopen toch na het scheuren. Mijn eitje kan zn kop niet stoten tijdens het springen Bms 9mm, links 1 ei van 17-20mm en re 1 mooi ei van 16-17mm. Vanavond de Pregnyl. Er springen er dus twee, joepie! De gyn geeft vrijadvies: morgen en overmorgenavond. Omdat ie vandaag toch nog niet springt. Elke gyn is daar weer anders in. De vorige zei vanaf dat eitje vrij groot is om de dag en dan op dagen rond ei proberen elke dag. Dan loop je m niet mis. En ten tweede tis toch ook altijd beter als er al een aantal zwemmertjes bij de finish zijn aangekomen voordat t eitje springt. Dus ik denk sowieso vanavond en morgen en dan als we het op kunnen brengen de dag daarna ook nog. Want als ik 'm vanavond zet, de Pregnyl, dan springt ie waarschijnlijk 36 uren daarna toch? Dus donderdag ochtend. ALS ik nu zwanger word, dan ben ik half maart uitgerekend.
hi hi mooie tijd hoor half maart. ik hen vorig jaar 2 juli de pregnyl gekregen en ze zwanger van geworden. maar Maart is echt leuk mooi het voorjaar in. meid dit moet hem worden. super hoor 2 eitjes 2 kansen! de hoelahoep dans begint weer hoor
Dankje haha. Hopelijk doe je t met goed resultaat. Ik ga maar uit van n info. Maar hoop natuurlijk wel dat t eindelijk zal lukken pff. Lang genoeg gewacht nu.
we hebben voor Elin flamezinezalf meegekregen en vette gazen. hopen dat het beter wordt. over 2 wkn weer komen.
spannend kaatje mijn duimen draaien weer!! hier morgen 1 week pil erop zitten.... volgende week word ik gebeld voor de bloeduitslagen.. en verdere afspraken denk ik? xx
misschien wel heel blond maa wat is whatsapp???? hihi bedoel je internet op de telefoon. nee dat heb ik niet een i-pad ja dat wel maar weet niet helemaal bedoelt met whatsapp hihi stom he. vast iets met de telefoon daar kan ik alleen mee bellen en smsen haha. vertel wat is whatsapp.
kan je gratis meechatten op je mob - en iphone kan ook volgens mij! kan je gratis downloaden op je mob en iphone...als je internet/wifi hebt. x