Hopelijk helpt t Ingrid! Onewish die weken gaan ook best snel hè. Spannend voor je allemaal! Marjan, fotooooo! Van Bram Vandaag eipijn gehad. Genoeg geklust. En slik kinderaspirine. Onewish, Google er maar es op. Kan helpen bij innesteling.
Dat dus Ingrid :-D Ehhh foto van Bram lukt niet via mn mobiel en achter de laptop zit ik momenteel helemaal niet (ik kom er gewoon soort niet aan toe, die jong vreten al mn tijd op) ik stuur je er 1 van de kleine Freggel via whatsapp. Spannend onewish!
Ja leuk Marjan!!! Ingrid ook alweer nieuwe foto's? Leuk-leuk!! En hoe gaat het nu met de zalf? En Onewish, voor jou even niks nu he... pff Als ik morgen wakker word, is het 2dpo. Ik lijk wel een klein kind met zo'n afkruislijstje haha. In de agenda staat al bij maandag over een week "gyn bellen startecho". Dus dan weten jullie al genoeg. Vertrouwen is nihil.
de zalf helpt goed tegen de pijn. alleen de ontsteking lijkt wel wat erger te worden. dinsdag moe ik naar cb dus kan de arts er ook mooi even naar kijken. denk dat we de spuitjes maar even maandje uitstellen. het is helemaal een rauwe wond met wit beslag en de wond randen lekker rood en dik. brrr doet mijzelf gewoon nog zeer.
Achhhh jakkes wat sneu zeg!!!!!! Goed dat je dinsdag al naar het cb moet, kan je het idd even laten zien. Nou jeetje zeg, sneu voor zo'n klein hummeltje!
Ingrid hoe was het bij het cb? Gisteren op 5dpo had ik steekjes, af en toe hele felle steekjes... enkele keren in mijn linkerlies. Vandaag 6dpo gevoelige borsten en beetje misselijk. Tsja het zegt allemaal niks....
bij cb ging het prima, Elin is weer super gegroeid. ze heeft gelukkig minder pijn aan haar bil. hoewel de ontsteking er nog steeds zit. volgens cb arts moet ik e anders gewoon laten doorsturen naar de kinderarts. woensdag moet ik weer naar. de dermatoloog. ze heeft de spuiten gewoon gehad dat kon geen kwaad. ze heeft wel last van de spuiten gehad veel huilen woensdag. zoooo zielig. Maaaaar nu gaat het weer goed. Gelukkig. zie onderschrift voor het groeien. Onze GROTEmeid hi hi ik geef slagroom. Maar hoe gaat het bij jou wanneer is je Nod?? Spannend hoor. Ik hoop hetnzo voor je. Je hebt nu lang genoeg gewacht.
Ingrid, wat sneu allemaal zeg!! Gelukkig heeft ze nu al wel minder pijn. Tsja en dan is er zo weinig wat je kan doen he en wat een rotplek ook. Nou je doet het goed hoor, ze groeit goed! Hihi slagroom... Tsja hoe het hier gaat. Vandaag 8dpo, mijn lf duurt altijd tien dagen dus maandag NOD. Had er deze ronde helemaal geen vertrouwen in en wilde geen testen doen. Mijn man wilde het toch wel graag, vandaag een vroege test. Had er deze ronde 0% vertrouwen in en zou niet testen. Toch gedaan dus... en ja hoor na vijf minuten kijken (meestal hou ik de test bij me, maar had m op t kastje neergelegd in de badkamer en weer in bed gekropen) en was er toch ineens een licht streepje te zien. Alleen het gekke en irritante is.... toen ik daarna weer keek toen was het streepje niet meer te zien, was er alleen nog maar een grote vlek te zien 't Enige dat ik kan doen is dus afwachten.
P.s. Ik zie nu dat het maar een penstreepje is, die tellen niet.... dus deze is helemaal niet positief he. Jeetje kan wel gek worden hiero pff
en toch zie ik wel wat hoor. je wilt niet weten hoe licht en vaag hij was met de zwangerschap van Elin ik wil je geen valse hoop geven maar bij Elin begon het streepje ook uiterst vaag zo licht dat je hem bijna niet zag. ik duim hoor. kan nog echt alle kanten uit.
Durf er echt niks over te zeggen kaatje! Zulke streepjes vaker gezien hier op t forum, en t betekende niks. Ik wacht in spanning met je mee, hopelijk kleurt die over paar dagen donkerder! x
Ingrid, ik heb 3 uren later nog een test gedaan.... niks gedronken in tussentijd en toen was ie spierwit... dus ga maar uit van nee. Onewish, ja jij plast streepjes Voor mij was dit compleet nieuw.
Vpkaatje Ja ik heb t idd ja.. sommige waren ook vmk's..... maar zie heel vaak in testtopic ook zulke lijntjes verschijnen, wat niks betekend , daarom wou ik je een soort beschermen! Bedoel t niet verkeerd.. ik hoop voor jou dat t wel goed nieuws betekend!
Hier allemaal balen balen.... mn temp is gezakt naar 36,6 dus zal vandaag op 11dpo wel gaan doorbreken. Op het werk is het allemaal niet meer vol te houden qua traject. Ik ben een poosje geleden al minder gaan werken en schiet er echt heel veel bij in financieel. Het voelt zo oneerlijk. En het is niet meer te combineren. Moet echt zo vaak naar het ziekenhuis en op het werk kan ik dan vaak niet weg. En zeker in de zomerperiode wanneer er een groot aantal mensen op vakantie zijn; is er zo weinig flexibiliteit. En het voelt zo balen als ik moet pauzeren in het traject vanwege het werk. Buikpijn begint al... dus mag straks gaan bellen voor een startecho... snif
o meid wat balen. wou dat wat voor je kon doen. het is gewoon oneerlijk! niemand zou zo lang moeten wachten op een groot wondertje.