vandaag dag 45

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mieke1981, 9 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    hier gaat het verder prima. vandaag weer begonnen met werken.niet dat ik er veel zin in had. morgen moet ik met Elin weer naar de dermatoloog eens kijken wat hij er van zegt. wond is alleen maar groter geworden. en nog steeds flink ontstoken. zl morgen weer ff fotootje maken van de kleine grote meid.

2. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk Ingrid, nieuwe foto!! :) En tjeej alleen maar groter geworden?! Pff succes bij de dermatoloog!

3. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    nou vandaag weer bij dermatoloog geweest. heb nu aquacel gekregen hoop dat dat meer effect heeft maar ik ben er bang voor. dat zou+/- 3 dagen moeten blijven zitten maar vandaag al een keer verschoond omdat hij vol poep zat. lekke dan. ven paar dagen aankijken en anders zit ik er zo weer. volgens mij had de dermatoloog niet verwacht dat het groter was geworden. :(. weer afwachten wat het doet.

4. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het getsie zeg Ingrid!! Tsja het zit ook om zo'n ongelofelijke rotplek! Is Elin verder wel weer vrolijk? Of merk je echt dat ze er veel last van heeft?

Vandaag startecho gehad. Weer een cyste links, gelukkig niet zo groot deze keer dus mag wel prikken. Volgende week vrijdag eerste fm. Na de vakantieperiode begin ik met IUI. Hopelijk is het niet nodig. Normaal na 6x Puregon over op Puregon met IUI. Maar tis zomerstop, dus mag allang blij zijn dat ik door kan. Straks dus 8e x Puregon met IUI. Maar heb 't ook liever nog even zo... want met zaad verder niks mis en ik geloof ook niet dat t bij de bevruchting mis gaat; maar bij de innesteling. Dus wel mooi als het nog op de "normale" manier zal lukken evt.

5. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    Omdat het Comic Sans dag is haha typen we vandaag in Comic Sans hihi. Hier ffies fotootje van ons kroost. Ze zijn toch echt van de zelfde paps en mams haha ze lijken alleen niet op elkaar. Niels lijkt op Paps en Elin op Mams.

Bijgevoegde bestanden:

6. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie foto's!! Mooie kindjes!! :) Wat een bos haar heeft ze al zeg. nog even en er kunnen al speldjes en elastiekjes in.

7. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    hihi we hebben haar 2 wkn geleden al geknipt. mooi in een doosje gedaan. ja ze heeft echt een giga bos haar al.

8. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe is het hier met jullie allen?

Hier cd8, vrijdag eerste fm. 't Wachten duurt lang ;)

9. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Hoii :D!!

Ingrid wat een schattige kindjes!

Vpkaatje jaa gaat goed hier met jou ook?
    veel succes vrijdag!
    x

10. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    Marjan je hebt alweer gewonnen!!! mazzelaar hihi

11. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marjannnnnnn ben jij dr ook nog??????????

Onewish, ja hier ook alles wel oke. Heb laatste dagen wel elke keer last van buikpijn. Heb het idee dat het wel weer met die nieuwe cyste te maken heeft. Maar goed, ik wacht rustig af, hoor/zie het morgen wel. Hoop dat er weer twee mooie eitjes klaarstaan.

12. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    vandaag leuk fotoshoot bij Dirk van de broek. haha leuk voor Elin. ze keek alleen een potje shaggie. haha moest er wel om lachen. dikke rimpel in haar voorhoofd. dat wordt de geen nabestellingen.

de wond op haar bil gaat nu langzaam weer dicht. gelukkig het is al de helft minder.

Vpkaatje wanneer moet weer een fm? spannend met die cystes.

13. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Ingrid!! Hihi ben eigenlijk wel benieuwd naar die foto ;) Wat mooi dat de wond nu eindelijk begint op te knappen. Mooi zo doorgaan. Duurt al zo lang intussen....
    Heb vandaag eerste FM gehad en de cyste is weg! Alleen rechts paar eiblaasjes van 9 a 10mm dus dat schiet nog niet echt op en mag nog niet extra prikken. Gaat dus sowieso al een langere cyclus worden grr dinsdag terugkomen.

14. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    ondanks dat het jammer is dat de eiblaasjes nog niet groter zijn toch fijn dat de cyste weg is :) das wel weer fijn.
    Hopen dat er dinsdag meer beweging in zit.
    haha als ik de gratis foto heb zal ik hem even inscannen en plaatsen. haha was erg comisch. nu ga ik ff aan de strijkwas want heb een flinke berg liggen.

15. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik ben benieuwd!! ;)

Ja ik ben blij dat de cyste weg is en al hoe langzaam het gaat, hopelijk zijn er dan gewoon aan het einde toch twee mooie eitjes. Dan is alles niet voor niets geweest...

16. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Hey meiden

Vandaag om 13:00 tot 16:00 in t ziekenhuis geweest voor de infodag en priklessen

Eerst gingen ze op een groot scherm uitleggen hoe de hele behandeling gaat, en kon je indien je nog vragen had deze stellen.
    Toen kregen we een mapje met alle medicijnen enz erin afspraken enz en informatie.

En toen kwam het het PRIKKEN! Omste beurt moesten we naar voren komen en onzelf prikken.

Ohh ik was echt wel erg zenuwachtig hoor, had zweethandjes hihi

Als eerste ging er ook een jongstel net als ons, dat ging goed!
    toen kwam ik hihi , die man zag dat ik erg zenuwachtig was en ging me helemaal aanmoedigen dat ik het wel kon enz hihi erg lief!
    Dus ik pakte bij mijn buik een stuk huid en de naald er 1cm vanaf, en dan moest ik snel prikken...dan deed het geen zeer, eerst durfde ik niet zo goed, toen toch gedaan en je voelde er niks van!
    Alleen toen moest ik nog een stukje erin spuiten... heel me hand trilde haha
    maar t is me gelukt!! en ben supertrots ondanks mijn angst voor naalden heb ik mezelf geprikt!

Net bij de apotheek geweest medicijnbriefjes gegeven, dat kan ik morgen allemaal ophalen.

en dit zijn mijn afspraken alvast:
    4-8 Beginnen decapeptyl
    7-8 Stop met de pil
    16-8 1e echo fm , en beginnen met puregon erbij.
    22-8 2e echo fm

Dat was het eerst wel zon beetje denk ik...

xxx

17. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    OOO Onewish wat spannend allemaal! Dus in Augustus ga je starten met het ivf traject. lijkt me erg zwaar. Maar als het resultaat een kindje is heb je er alles voor over. Meid ik wens je heel veel kracht en succes hoor. Hoop op een heeeeel mooi resultaat.

18. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    Vpkaatje hoe was de fm meting?

19. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeej Onewish, spannend allemaal zeg voor je/jullie!! Zeker als je echt zo bang voor naalden bent... goed hoor!! Veel succes met alles!

Ingrid, de fm was goed. Tenminste ja het gaat wat langzaam, 1 eitje van 16 bij 12,5 mm, dus donderdag terugkomen en hopelijk dan gelijk Pregnyl. Bms was 10 a 11 mm, dus keurig. Hopelijk een mooi nestje deze keer ;)

20. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    @onewish: jeetje meid wat knap van jou! Ik zou het ook echt niet durven. Ik hoop dat dit nu eindelijk het traject is waardoor jullie een klein wondertje mogen krijgen! X

@kaatje: duimen draaien zoals gewoonlijk!

Deel Deze Pagina