onze 2 scheetjes. afgelopen zondag toen het zo bloedje heet was. Hoe gaat het hier met de dames???? Jammer dat het hier zo rustig is al begrijp ik het wel. Liefs Ingrid
ja wat een scheetjes he. geeft niet meid hoe gaat het verder met je en de kids?? ik hoop dat het allemaal goed gaat. allemaaal een dikke knuf vanaf hier.
Hey Ingrid, WAT een mooie foto zeg! Wat heeft ze al een flinke bos haar he. Genieten joh. Hoe gaat het weer op het werk? Ja het is hier hectisch en heftig geweest. En druk. En nu heb ik vorige week de pil weer laten liggen en ben ik vrijdag ongesteld geworden. Vandaag had ik de startecho en blijkt dat ik een bloedcyste heb. De vorige keren was het telkens een vochtcyste. Nou weer mooi klaar mee. Mocht nu wel met prikken beginnen, maar moet wel vrijdag weer terugkomen om te zien of ik door mag gaan of moet stoppen. Hangt er dus vanaf wat die cyste gaat doen. Ik kan nooit eens een normale rustige zorgeloze cyclus hebben geloof ik. Nu eindelijk na lange stop weer beginnen. En ook maar 1 maandje, want in oktober gaan we op vakantie dus weer aan de pil en in december zal er wel weer een kerstvakantiesluiting zijn op de poli grr. Dus het schiet allemaal niet op. Vandaag de folders meegekregen van IUI. Blijkt dat 1 op de tien behandelingen een vrouw zwanger wordt. Ik krijg zes IUI behandelingen en heb er helemaal geen vertrouwen in. Verder is er geen Pregnyl meer leverbaar en heb ik nu een ander middel meegekregen wel 38 euro eigen bijdrage. En dan volgend jaar IVF en dan wordt er waarschijnlijk nog maar 1 (nu 3) pogingen vergoed. Ik zie het allemaal eeeeeven niet meer zo rooskleurig in. En vorige week dacht ik nog die eerste IUI gaat 'm worden, want ga ook acupunctuur erbij doen tbv de innesteling. Nou we zien wel. Eerst vrijdag maar es afwachten. Marjan, ik app jou wel ff Denik dat je die vaker leest
hey vpkaatje. hoe gaat het? groeien de eitjes? oeh bloedcyste? kan dat ook al. hoop dat het niet teveel in de weg staat. hier gaat het prima kids zijn snotje verkouden zooooo zielig met van di wateroogjes. werken gaat goed heb in de vakantie wel erg veel gewerkt pwieuw. nu neemik 7 uur per week vakantie op dus werk ik gelukkig niet zo veel ook wel weer lekker.
Hey Ingrid, sorry voor mijn late reactie, heb het zo druk gehad. Na spannende weken ivm de bloedcyste en een lichte overstimulatie waardoor ik minder mocht prikken; uiteindelijk toch twee mooie eitjes! Heb afgelopen zondag de eerste IUI gehad. Vond het best wel spannend allemaal. Maar de 26 miljoen zwemmers zijn ingebracht. En twee dagen daarvoor ook nog even een natuurlijke inseminatie gedaan. Dan heb ik toch niet helemaal het gevoel dat het kunstmatig was als ik zwanger zou zijn deze keer. Mijn man mocht het zelf inspuiten, mooi. Daarna nog kwartiertje blijven liggen. Vrijdag en maandag een acupunctuur behandeling gehad tbv de innesteling. Ben benieuwd of ik nu vergrote kansen heb. Heb er een goed gevoel bij (twee eitjes, IUI met genoeg zwemmers en de acupunctuur.) Ga geen testen doen, voordat ik officieel kan testen ben ik vaak toch al ongesteld. Dus ik wacht het keurig af. Vandaag 2dpo en op 10dpo begint meestal al wat spotting. Dus over iets meer dan een week weet ik meer. Spannend he. Kindjes alweer wat opgeknapt? Ja niks aan he als die ukjes ziek zijn of zoooo snotverkouden bah zo sneu. Onewish kom jij hier nog wel eens? Ben benieuwd hoe het met jou gaat.
ooeh spannend hoor. kan me voorstellen dat je dan minder het goed gevoel hebt dat het kunstmatig is. Wel fijn dat je er nu een beter gevoel bij hebt. ik ga voor je duimen hoor. Ja met de kids gaat het weer beter gelukkig. Over 2 wkn mag ik weer naar het cb voor beide kids ben benieuwd hoe ze gegroeit is. ze was vorige week al 7,7 kg haha big girl gelukkig is ze ook lang dat maakt dat ze er niet zo dik uitziet haha. Het is gewoon en lekker ding met 2 staartjes op haar hoofd vooral. Meid ik ga heel hard voor je duimen hoor! Voor een heel groot klein wondertje. dikke knuffel van mij.
Nou echt heel spannend vind ik het niet meer. Ik heb zeer zeeeer sterk het gevoel dat ik niet zwanger ben. Voel altijd wel iets wat een verschijnlijk zou kunnen zijn, deze keer helemaal NIKS. Vandaag 9dpo. Morgen zal spotting al wel beginnen en dan overmorgen ongesteld. Gosje alweer twee tandjes, het wordt al een hele meid he.
Vandaag 10dpo wel een enorm hoge temp voor mijn doen, namelijk 36,9. Normaal heb ik na mn ei 36,8 en dan aan het einde zakt het terug naar 36,6. Had beetje hoop. Test was wit vanmorgen. Maar helaas is het ook al begonnen met beetje rood. Dus morgen 11dpo toch ongesteld. Einde eerste IUI poging. Nu eerst aan de pil ivm vakantie en dan ergens in oktober ofzo weer starten met IUI poging 2. Ben er spuug- spuugzat van...
###%:x%## vertaling zijn heel lelijke woorden. meis wat balen weer. en dan ook nog eens weer aan de pil moeten. bah. ik gun het je zo. na de iui pogingen komt er dan ivf in zicht??
Ja het is zo balen. Gisteren op babybezoek geweest bij vrienden, die wisten niet zo goed wat ze ermee aanmoesten kon ik goed merken. Wij kunnen er gelukkig wel heel goed over praten, maar het kost soms wel energie hoor. Nu nog 5 IUI pogingen en dan ben ik toe aan IVF. Ik heb geen idee hoe groot de wachtlijst is enzo. En ik zie ook erg op tegen IVF ivm de pijnlijke punctie en naar een ander ziekenhuis moeten. Ik hoop toch stiekem dat de IUI aan zal slaan. En ik zit er ook aan te denken om na de pil twee IUI pogingen te doen en dan twee maanden pauze te nemen. En dan zonder pil, gewoon es kijken ook wat mijn eigen "cyclus" doet nu na al die jaren hormonen. Je zou zeggen dat mn eierstokken nu toch wel es geactivieerd zijn. Het is alleen de vraag of ze nog steeds aansturing nodig hebben. Daar ben ik dan wel es benieuwd naar. Maar in de koude gladde wintermaanden vind ik het ook geen lolletje om elke keer de weg op te moeten voor 5 minuten echo. Dit is mn gevoel nu, maar moet maar even kijken hoe ik me tegen die tijd voel. En mijn man natuurlijk.
hoi lady's zijn er hier uberhaupt nog lezende lady's?? hier gaat het allemaal super goed. ben aanhet afbouwen vandevoedingen zit nog op 1 voeding vind het wel best zo. ze mag al warm eten en straks het broodje het gaat zo hard he. hoe gaat het met jullie?? ben nieuwsgierig hoe het bij jullie gaat!
Hey Ingrid, nou dat gaat inderdaad echt snel. Wat lief dat je hier trouwens toch nog blijft komen. Het is hier stilletjes he... Wat had je een mooie foto op je fb staan Hier gaat het zozo....ben op vakantie geweest en heb de laatste dag van de vakantie de laatste pil geslikt. Als het goed is word ik morgen ofzo ongesteld en dan kan ik na het weekend voor een startecho denk ik. Op naar IUI nr 2. Ben er flink flauw van en zie er steeds meer tegenop.... het telkens naar het ziekenhuis moeten, daar wachten wachten in de wachtkamer en dan elke keer diezelfde koppen bah. Hoop echt dat het snel lukt, want weet niet hoe lang ik dit nog trek.
Ben er zo klaar mee. Heb nu weer twee bloedcystes. Of twee cystes naast elkaar of 1 grote cyste. Nu met 75 eh spuiten ipv 92 en volgende week terugkomen. Heb er een zeer zeer slecht gevoel bij. Als het toch 1 grote blijkt te zijn dan stop ik. En heb met mn man gebeld, was in tranen en hebben besloten dat we na deze ronde stoppen in het ziekenhuis een half jaar pauze en kijken wat mijn eigen cyclus gaat doen... had voor het traject geen eigen cyclus. Maar zo kan ik niet langer meer. Zag er al tegenop om erheen vandaag. Alles liep weer uit en uiteindelijk was ik na 1 uur en 3 kwartier pas weer richting huis. Had n andere arts met een hele andere visie. Echt waardeloos. Bah bah bah, ben er spuugzat van :'(
Och meis toch wat vreselijk om weer te moeten horen dat er weer cystes zitten. Gatver. Kan me voorstellen dat je er even vreselijk klaar mee bent. En dat je een half jaar pauze wilt inlassen. Voelt denk ik ook weer vreselijk tegnstrijdig voor je. Je wilt ook zo graag een kleintje. Hoe is je man eronder? Lijkt me erg zwaar en moeilijk. Mega frustrerend dat ze niet op 1 lijn zitten die artsen of niet? maakt ook weer onzeker. Heb je wel een beetje kunnen genieten van de vakantie? Ja ik kijk hier nog wel regelmatig hoor. bij gewoon mega nieuwsgierig hoe het met jullie gaat en of je zwanger bent geworden. Ik las van onewishdat zenog niet in het ivf traject zit was ze nog niet aan toe. Weet jij of het goed gaat bij Marjan?? Vandaag Niels zijn verjaardag gevierd alweer 3. Wat is ie verwend. Dikke knuffel van hier!
Ingrid, had je op fb nog een berichtje gestuurd, maar was even vergeten dat ik dat hier ook al gedaan had en had je reactie nog niet gelezen dus. Maar idd erg frustrerend en idd tegenstrijdige gevoelens. Maar het vertrouwen is best ver te zoeken en dan denk je waar doen we het allemaal voor. en dan die koude winter voor de deur en elke keer naar dat ziekenhuis als het glad is en sneeuwt etc, dat zie ik ook helemaal niet zitten. Dus dat is een extra motivatie nu om tijdelijk te stoppen. Eerst deze cyclus nog wel even afwachten. Wie weet zijn het idd twee cystes die niet groeien... dan hebben we misschien toch nog een iui kansje. Maar verder moeten we het per keer maar even bekijken hoe we het gaan doen. En ga ik een half jaar aan de pil om de endometriose tot rust te laten komen, of ben ik benieuwd wat mn eventuele eigen cyclus nu gaat doen na al het gestimuleer... ook dat weet ik nog niet. Mn man is erg onrustig, kan er gelukkig goed over praten, hij zegt dat alle stress er nu uit komt, heeft last van zn nek enzo, allemaal lichamelijke kwaaltjes nu. Dus ik denk dat een pauze voor ons beiden wel even goed is. En dan zullen we wel ervaren hoe dat voelt. Want misschien houden we ook dat wel niet vol. De tijd kruipt wel voorbij en we willen graag meerdere kinderen, dus ook dat speelt dan mee. We laten het wel op ons afkomen. Tsja Onewish was het vast zat bij ons. Want daar horen we hier niks meer van he, was wel benieuwd hoe het nu met haar zou gaan. Maar dus een pauze nu of gaat ze eerst nog verder met iui? Met Marjan haar kindjes gaat het goed Ik heb af en toe via de app wel contact. Zal haar wel weer es even een berichtje sturen. Fijn dat het bij jou allemaal lekker gaat en dus een zeer geslaagd feestje gehad heerlijk. Je hebt mooie kindjes en je geniet volop. Mooizo! Ik hoop echt dat voor ons die tijd ook komen gaat.
Ingrid, hier allemaal wat gek gegaan. Ze vertelden dat ik waarschijnlijk een talgcyste had en dat ik geopereerd zou moeten worden. Maar dat had geen haast, want zo groot was ie nog niet. Op een gegeven moment ineens een joekel van een ei... had ik niet meer op gerekend. Drie dagen na het slechte nieuws en mocht pregnul zetten en heb donderdag mn tweede IUI gehad. De cyste is intussen zelfs kleiner geworden. Wel heb ik na de IUI nog twee dagen bloedverlies gehad. Mn bms is ook eigenlijk te dik, is 16mm. Ik hoop dat ik wel kans maak ondanks dat. Want het ideale is tussen 7 en 13mm. En dat bloeden hopelijk is dat van de eendebek, dat mn baarmoedermond wat beschadigd is of van het inbrengen van het slangetje. DE IUI deed deze keer best pijn. Hij heeft best zitten wroeten met de eendebek. Was blij dat het er weer op zat. Mn man is weer meegeweest en die mocht zijn 23 miljoen zwemmers zelf inspuiten. Vandaag 3dpo en ik zal volgende week zondal meer weten, dan is mn NOD. Heb namelijk een korte lf van 10 dgn.