vandaag dag 45

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mieke1981, 9 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Die rode stippellijntjes die elkaar kruizen in FF geven toch aan dat je een ei hebt gehad?
    Ik ben nog niet helemaal thuis in het systeem van FF.

@ Vpkaatje, ik ben er nog niet helemaal over uit of vriendlief nou mee gaat of niet. Eerst maar eens kyken wanneer de afspraak gepland staat. Hoop dat hy gunstig gepland staat anders moet ik er vry voor nemen met een smoesje.
    Nouu zullen we dan maar samen duimen dat we toch als eerst van onze collega's een positieve test in onze handen hebben ;)

2. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    ik had eerste echo ook gewoon van buiten nooit een inwendige gehad. dat was met 7 a 8 wkn

3. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja Rrianne!! Doen we! Wat zou dat mooi zijn he...

Ach het zou me niet zo erg veel uitmaken waar ze de echo doen, als ze een echo doen is dat al een heeeeel goed teken! ;)

4. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Moge meiden!!!

@Rianne: Ja rood kruis betekend dat je een ei gehad hebt...

@vpkaatje: Ja hoor maakt mij ook niet uit waar die echo vandaan komt...als ik maar een echo kan gaan krijgen...

@EGO: Beetje vaag hierzo...heb vandaag een rood kruis gekregen van ff en volgens hun moet ik tijdens mijn spotting een ei hebben gehad??? Geloof er niks van....

5. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm apart Marjan, kan je je tempkaartje es laten zien? Kijk ik ff met je mee. Het zou kunnen, ik heb me suf gezocht op roze slijmverlies en het is of begin van ongi, of begin van zwangerschap of innestelingsbloed, of eisprong-bloed. Dus tsja het zou kunnen. Sommige vrouwen hebben het in de week van hun ei.

Hier de mijne: 30f4f0 Ovulation Charts
    Heel vaag ook, want mn temp is een week na eerste spotting-dag omhoog gegaan (vandaag 36,7). Mn testen zijn continue heel licht geweest, dus lijkt me niks te zeggen.

Och Rrianne, ja zoals Marjan idd zegt, je hebt je ei gehad. Mag ik jou tempkaartje ook eens zien?

6. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Nouuu... Ik denk niet dat het myn ei is geweest.
    Ik temp niet altijd op hetzelfde tijdstip (een aantal dagen per week sta ik om 6 uur op) en de overige dagen tussen 9 a 10 uur.
    Nu heb ik een week vakantie en temp ik dus nooit voor 9 uur. Je ziet nu in myn temp dat ik rond de 36,6 zit. Ik denk als ik van de week myn wekker zou zetten rond 6 uur, dat hy weer rond de 36,3 zit. Geloof dat dat de reden is dat hy een ei aangeeft.

Hierbij myn temp kaartje;
    http://www.fertilityfriend.com/ttc/

7. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Rrianne, als ik de link aanklik dan krijg ik mijn eigen tempkaartje. Je moet aan de linkerkant op my homepage drukken en dan die link bovenin het venster copieren. Ben benieuwd naar je kaartje.

Die tempverhoging bij mij kan ook wel eens komen door afwijkende tijd, meestal temp ik veel eerder. Maar heb vandaag uitgeslapen.

8. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
  9. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm heb eerlijk gezegd niet het idee dat je een eisprong gehad hebt. Vaag die FF. Maar goed, houd je temp in de gaten en als ie omhoog blijft gaan dan kan je altijd es een testje doen.

10. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    pkaatje...nou hierbij de mijne weet soort van bijna zeker dat ik geen ei heb gehad...Maar zeker weet ik het over een dag of 10-14 want dan zou ik ongi moeten worden natuurlijk (als ik echt een ei heb gehad)

2910c3 Ovulation Charts

En Rianne ik sluit me aan bij kaatje...denk ook niet dat je een ei hebt gehad...maar als je temp hoog blijft...wie weet

11. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm Marjan, ik denk dat jij je ei ook niet gehad hebt. Vaag he die kaartjes en vaag ook die FF. Bij mij zet ie geen rode streepjes neer. Ik heb net zo'n rotkaart bah. Dacht net dat ie weer wat stabieler werd, maar vanmorgen alweer gekelderd naar 36,1. Denk dat ik het tempen alleen nog maar hoef te doen om tzt aan de gyn te laten zien dat er inderdaad niks van deugt. Maar om mn ei te vinden heeft het geen zin, want die komt er toch niet. Heh bah! Wat baal ik. Heb er best moeite mee om nog die paar weken te wachten om naar de huisarts te gaan. Maar ja, zal toch ff moeten.

12. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Meiden, ik trek me even terug op het forum. Heb besloten maar iets minder actief te zijn op het forum. Het word zo langzaam een obsessie die kinderwens van my.
    Kom zeker af en toe nog wel even meelezen, maar niet meer dagelyks.
    Meiden ik hoop de volgende x dat ik kom kijken ik positieve berichtjes lees!

13. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Succes Rianne....Hoop het ook, en dat jij dan ook wat meer leuks te melden heb.

14. newlywed2010

newlywed2010 Actief lid

26 jul 2010
    483
    81
    28
    NULL
    NULL
    ben eerste keer alleen gegaan, volgende week ga ik met mn beste vriendin!! zij kan beter de vragen onthouden:) mn man neem ik echt niet mee hoor, hij snapt er toch niets van;) die neem k wel mee als k zwanger ben:p die vriendin gaat natuurlijk niet mee de echobankkamer in he, dat begrijpen jullie;)

15. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rrianne ik snap je, ik was actief bij meerdere forums en heb me bij de rest (behalve bij deze) "afgemeld". Eentje is genoeg. Maar snap ook dat je er nu even helemaal van af wilt, even een pauze. Zou toch super zijn als je de volgende keer hier kijkt dat we allemaaaaaaal zwanger zijn! ;)

Mn ovutesten zijn bijna op... en dan... weer een stapje dichterbij bij het "loslaten" en dus minder obsessief ermee bezig zijn.

16. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    Rrianne ik snap het helemaal. Soms moet er even de rem op om je ik te beschermen. Heel veel succes ne ik hoop je snel weer te zien met een knal test en een mooie banner:)

Ik sleep trouwens mij mannetje overal mee naar toe hoor. Ik wil dat hij er gewoon bij is we hebben samen een wens voor een 2e dus hoort hij daar gewoon bij.

17. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Ingrid, vandaag kan je testen?? Of klopt je banner niet?

Ben al drie dagen misselijk, denk dat ik een piepklein virusje te pakken heb. Was al beetje verheugd en kon het niet laten toch maar weer eens een testje te doen. Tsja die ovutesten zijn misschien ook niet heilig. Maar niks hoor. Helaas.

18. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Hahahaha die vpkaatje, ik ben net zo. Hoop bij elk dingetje wat een symptoom kan zijn dat het raak is...

Hier heb ik nog wel wat ovu testen liggen...maar heb even geen idee wanneer ik zou moeten testen dus bewaar ze wel...

@Ingrid: Jij gaat testen?

19. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Zo.... Heb het wel een halve dag volgehouden om niet even op het forum te kyken;) Zit in zo'n korte tyd al in myn systeem hahaha.
    Was stiekem nog even nieuwsgierig of er nog een reactie's waren geplaatsd. En jawel, wat een lieve reactie's!
    Meiden succes in het nieuwe jaar! Een goed uiteinde allemaal en een heeel vruchtbaar 2011 toegewenst;)

20. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Jij ook meis!

Enne ik ben met de vorige zwangerschap zoooo ongelofelijk veel bezig geweest met zwanger raken en dat was binnen 2 maanden gepiept geloof er niet helemaal in dat dat tegen kan werken...

Maar meis als het jou meer rust geeft moet je lekker even afstand nemen...Kom je wel af en toe spieken en vertellen hoe het met je gaat?

Op een mooi 2011 met allemaal een prachtige baby! (oh uit ervaring...zo mooi zijn ze in het begin niet...wel heel lief! ;):D)

Deel Deze Pagina