Heej bah zeg heel bericht getypt, druk ik per ongeluk op selecteren en verwijderen denk ik, want alles was ineens weg grrrrr Moet stiekem wel lachen om Rrianne, ik ken het... en ik snap het heel goed en ik denk dat je morgen wel weer heeeeeeeel eventjes kijkt op het forum! Rrianne... erg he, dit gevoel! Het lijkt wel of de dagen voorbij kruipen als je erbij stil gaat staan. Vind ik... weer een heeeeeele dag wachten voor je weer een nieuwe temp hebt enzo. Je hebt hier geen controle over. En het loslaten is zeer lastig. Dit forum zie ik ook juist als stukje afleiding... ik moet namelijk ook wel lachen om sommige opmerkingen enzo. Doet me goed, ook af en toe even luchtig. Ik hoop echt voor ons allemaal heeeeeel snel een dikke tweede streep op het zowat honderste testje! Nog even en dan zitten we onze berichtjes terug te lezen en dan denken we jeetje wat hebben we ons een potje druk zitten maken... en kunnen we mekaars tempkaartjes laten zien en positieve testjes en kunnen we lekker klagen over de zwangerschapskwaaltjes, let maar op.
hoi meiden, hele fijne jaarwisseling en dat 2011 maar een SUPER vruchtbaar jaar voor ons mag gaan worden, dat we heerlijk in de nazomer met een klein beeb lopen
Ja idd meiden, hele fijne jaarwisseling straks en een super vruchtbaar jaar voor ons alle!!!! Ik kreeg net een pendelaanvraag terug en daar stond in januari 2011, hoop dat ze het goed heeft!!!!!
Hey lieve meiden een heel mooi en vruchtbaar jaar toegewenst!!!! (Hier heeft zelfs ff mijn rode kruis afgepakt kreeg een berichtje dat er waarschijnlijk geen ei is geweest...joh!)
Jullie ook allemaal een heel goed, gezond, gelukkig, vruchtbaar jaar gewenst met veel lh en hcg en gezonde zwangerschappen!
Aan de ene kant wil ik wel testen maar ja onregelmatige cyclus he. Weet eigenlijk wel zeker dat hij neg is ik heb 2e kerstdag nog getest toen was hij spierwit. En ik heb er al zoveel testen door heen gegooit. Pfff maandag huisarts bellen we gaan het nieuwe jaar dus gelijk goed beginnen. Bij mij inmiddels dus weer dag 56 pfff schiet echtniet op zo.
Hmmzzz Ingrid, waardeloos he. Ik zou ook maandag bellen, maar heb zonet besloten toch die paar weken nog maar uit te zingen tot ik toch al naar de huisarts moet. Hoop dat ik die paar weken geduld toch nog kan opbrengen Heb nog testjes voor iets minder dan een week, die maak ik nog op en ben niet van plan nieuwe te bestellen, maar ja... lastig. Vanmorgen was ie namelijk ineens ietsssssje donkerder en dan denk ik toch weer van ohhh zou mn eitje dan nu toch eindelijk komen? En liefst test ik dan toch nog een keertje. Heb me nog kunnen inhouden. Morgen maar weer. Maar ja die afspraken met mezelf ben ik niet altijd even concequent in. Ben benieuwd wat je huisarts zegt Ingrid!
Meiden een super, gelukkig, gezond en vooral heel vruchtbaar jaar toegewenst. Dat we allemaal maar gauw Mama's van 2011 mogen worden! Ik kom gewoon weer gezellig mee kletsen. Vind het maar saai en mis het kletsen rondom het zwanger worden. Moest er voor mezelf geloof ik even achter komen of dit een oplossing was om het wat los te laten, maar nee; het spookt alsnog wel 10x op een dag door myn hoofd hahaha. En zoals Marjand ook al zei; ik geloof idd ook niet dat het een reden kan zyn waardoor het langer duurd dat je daadwerkelijk zwanger word. Ik heb trouwens van de week een verwijsbrief ontvangen kan 2 febr. naar de Gyn. Duurd nog even, maar de afspraak staat in elk geval. Hier verder nog nieuws? Veranderingen of andere spannende dingen gebeurd?
ik ben ook heel benieuwd hoor wat ie zegt. Hoop in ider geval dat hij me niet met een kluitje het riet in stuurt. Vind stiekum wel een beetje spannend wat hij gaat zeggen. haha en daar kan ik maar op 1 manier achter komen he gewoon gaan.
Ja spannend hoor Ingrid, gewoon duidelijk zijn en je niet af laten schepen! Succes!! Rrianne, welkom terug!! Leuk dat je d'r weer bij bent! Hier ook weinig nieuws hoor. Dag 90 hier. Intussen 2x roze verlies gehad met wat kleine bloedsliertjes. Wat dat is geweest weet ik niet. Lekker vaag. Ovutestjes nog steeds heel licht en mn temp nog steeds erg wisselend. Over paar weken naar de huisarts en ik sta erop een doorverwijzing te krijgen. Heb trouwens even het idee gehad maar weer met de pil te beginnen, ik ben mezelf helemaal niet nu het zo in de war is met de hormonen, ben erg labiel, huil echt om niks. Maar ja dan komt onze droom nooit uit. Iemand tips?
@ Ingrid, als ik het goed begryp ga jy morgen ook bellen voor een door verwyzing naar de Gyn? Spannend. Hoop voor je dat je wordt geholpen! @ Vpkaatje, ik herken het. Zit ook totaal niet lekker in me vel. Enorm last van stemmingswisselingen, vind het vreselyk. Vooral voor vriendlief. Ik zou als ik jou was niet weer met de pil beginnen. Stel je stopt weer ben je misschien weer terug by af (geen idee of dat ook echt zo is hoor)... En als je nou eens advies vraagt aan je arts? Gewoon bellen en vertellen hoe je je voelt en dat je een kinderwens hebt?
@vpkaatje: Ik zou ook niet weer aan de pil beginnen....ik bedoel je wens is groot en waar leid het dan weer toe. Even door zetten meis. Daarbij komt weet je wat een zwangerschap met je doet...dan jank je ook om niks dus dit is gewoon vast om er aan te wennen. Sinds ik mama van Koen ben is het hek helemaal van de dam, zat laatst zelfs bij home alone te janken, nou dan weet je wel hoe erg het is..hihii Rianne fijn dat je er weer bent.... Ik moet morgen om 10:10 bij de dokter zijn, hoop ook op een doorverwijzing....Zit nu al weer een aantal dagen op 36,2 zo laag is hij al die tijd nog niet geweest...
Rrianne en Marjan, jullie hebben gelijk, was een impulsief idee en gelukkig heb ik het niet gedaan. Al was mn hart er gisteren goed voor. Vanmorgen was mn test ineens veel donkerder, maar nog niet positief, dus dacht echt dat ie in de loop van de dag wel donkerder zou worden. Heb er niet zo veel meer, maar toch nog maar eentje doen... Maar die is nu ineens weer lichter, dus geen lh-piek! Snap er niks van. Temp van 36,2 is laag ja... ik had vandaag 36,3.' Spannend Marjan, morgen, succes!!
Als je bij de gyn komt zal hij of zij zeggen wat te doen, met de pil beginnen is denk geen optie, dan begin je weer van voor af aan. Misschien krijg je ongi opwekker en dan tijdens te menstruatie clomid om een eisprong op te wekken. Dat is,denk ik, wat ik krijg as donderdag. Vind t echt spannend
newlywed: Ik hoop het voor je klinkt veel belovend die kenmerken.+ die posi test. Ik hoop dat de huisarts mij doorstuurt en desnoods ook maar aan de clomid. Heb al weken pijn links rechts dan weer even stekende pijn rechts en da weer zeuren dan is hetweer weg en komt het weer. zit sterk aan een eierkrans te denken maar ja ben natuurlijk geen dokter he. Maar dat is wel het eerste wat in mij opkomt eigenlijk nou ja we zien morgen wel. Ik zal jullie mededelen wat meneer de dokter gezegt heeft hoor.
Mijn testjes... vanmorgen om 12 uur was ie opeens donkerder, heb om 17 uur nog eentje gedaan en die was weer lichter... wat denken jullie?