Hihi jaaahzekers, heb 'm meteen gebeld op zn werk, moest t even vertellen. Als ik nu de positieve test heb dan is vanavond vroeg genoeg toch?
Als hij positief is meteen wippen en morgenochtend voor de zekerheid nog een keer...(heb ik bij de zwangerschap van Koen ook gedaan en zie het resultaat) Go Kaatje, Go Kaatje, Go Kaatje!!!! Hoop zo dat het gaat lukken!
@ Ingrid, ja stom he! Toen ik by myn arts weg kwam met de doorverwijzing was ik ook zo opgelucht en bly. Ben het nog steeds hoor, maar ben nu 2 week verder en denk nu stiekem toch ook wel, pfff... nog een maand wachten. Maargoed hy staat in elk geval. Hahaha ja afbellen omdat het niet meer nodig is zou helemaal leuk zyn:d @ Vpkaatje, top nieuws! Je hebt dus niet voor niks al die dagen getempt en je ei misgelopen. Owww wat zul je blij zyn dat je nog even heb doorgezet. Jullie hebben vanavond dus een hele leuke avond hahaha @ Marjan, ach ja ik had het wel verwacht hoor van de temp. We tempen gewoon rustig verder. Myn collega maakt me vandaag stiekem toch wel bly! Twee week geleden vertelde dat ze voor een 2e gingen (dit is de enige collega die weet dat wy voor een ukkepukje gaan) en nu vertelde ze me vandaag dat ze het toch maar even uitstellen. Was stiekem zo bly, ik dacht; zo die druk is er af. Eerste x was ze zwanger door een ongelukje, dus had gewoon zoiets van; zul je zien dat ze weer zo zwanger is. Vreselyk dat ik het denk, maar toen ze het me vertelde voor een 2e te gaan dacht ik echt even; shit!
Huh??? Eh tegen wie zeg je dit? @Rianne: Snap het wel heb ik ook terwijl ik toch al een gezond kindje heb. En het is heust niet dat je het iemand niet gunt maar we willen zo graag he?!
Rrianne, ik snap je heel goed, maar hou er rekening mee dat die collega het nu wel zegt maar er misschien stiekem nog wel mee bezig is. Had ik ook met een collega, die zei dat ze het even zou laten rusten en dat ze er teveel mee bezig was en poosje later was ze zwanger. Had het dus alleen gezegd zodat we geen vragen zouden stellen enzo. Was wel heel blij voor haar, maar vond het ergens wel wat dubbel. Ja Ladystuff, ik begrijp deze opmerking ook niet helemaal... Heb met mijn nieuwe setje ovutesten er alweer drie gedaan vandaag. Echt heel erg, maar het is zo fijn om een keer twee donkere strepen te zien, dat wilde ik vaker meemaken en wie weet moet ik er wel weer 3 of 4 maanden op wachten Nu mn temp niet vergeten de komende dagen, want een lh piek wil nog niet direkt zeggen dat het eitje ook springt helaas. Vanavond aan de klus, morgenvroeg wordt m helaas niet... 's avonds wel weer. Al zal dat wel weer te laat zijn.. maar toch. Mijn man moet morgen veel te vroeg naar zijn werk.
Vpkaatje: Go Girl, Go Girl, Go Girl Hoop echt voor je dat het eitje spring dubbele salto flikflak als het moet
Jaaaaaaaaaaa, we willen allemaal zo graag ja! Vpkaatje, wat jy zei; schoot ook door myn hoofd hoor. Maar als ik er van uit ga hoe zij is en haar argumenten na ga, dan denk ik dat ze het daadwerkelyk even uit gaan stellen en het geen smoes is. We zien het wel. Ben nu al nieuwsgierig hoor na jou test over 2 week! Duim voor je.
Thanks voor jullie berichtjes!!!!! FF heeft nog geen rode streepjes gezet, maar dat zal ie over paar dagen wel doen. Temp is iets gezakt vandaag... dus ik denk dat mn eitje vandaag wel zal springen! Oehhhhh spannend.
hee vpkaatje, hoe is het met jou? eindelijk je eitje!! hopenlijk is het raak voor je deze maand meis!!!
Hey Blike!! Ja idd, gisteren had ik een positieve ovutest dus vandaag als het goed is mn eitje. Blijft nog even spannend hoor, want tsja het wil niet perce zeggen dat ie springt. Het is even mn temp afwachten. Hopelijk is ie morgen mooi hoog en blijft ie hoog. Hoe is het met jou verder??
Ja met mij gaat het prima. Aan het afwachten.. nog tiend daagjes voordat ik mag testen.. toch nog een eitje gekregen deze maand. Hopenlijk ie het meteen weer raak!!
Spannend Blike, ik duim voor iedereen hier! Ga je ook een vroege test doen of wacht je netjes op je NOD? Ik kan zaterdag 15 januari een vroege test doen. Vorige keer had ik op 10dpo al bruinverlies en 14 dgn na mn eitje brak de ongi door. Zaterdag 15 jan is 10pdo, als ik dan nog geen bruinverlies heb wil ik een vroege test gaan doen. Ze liggen hier toch maar wat ik de kast Eigenlijk had ik er vorige keer een heel sterk en goed gevoel bij dat het raak was. Deze keer heb ik er eigenlijk helemaal geen vertrouwen in, wacht maar af. In ieder geval heb ik wel echt mn ei gehad, want mn temp is vandaag omhoog gegaan. Dat is al iets. En hoop dat als het nu niet raak is, dat mn volgende cyclus in ieder geval niet boven de 100 dgn uit komt.
Ik hoop voor jou dat het wel raak is meis...dus over een paar dagen een mooie innestelingsdip in je temp! Ik duim ervoor
Hey vp kaatje (lees nog mee hoor!) Lees dat je je eitje hebt gevonden!Wauw!Super joh,en aan de klus geweest?Spannend hoor ben echt blij voor je! Ik nu in ronde 2 en ben met de ovu tetsen aan de slag,tot heden blijft mn 2de streepje lichter als de co streep. Maar heb iig een 2de streep haha..Hoop dat ik ook snel een posi ovu heb want nu dag 15 houd al in dat mn cyclus waarschijnlijk boven de 30 zal zijn maar hoeft niet natuurlijk.. Good Luck girls!!!
Dankje Marjan! En idd heel spannend Rrianne, al ga ik er een beetje van uit dat het niet raak is hoor. Er zijn te veel op het forum die zeggen dat een eitje wat zo lang erover gedaan heeft om te springen; niet goed is. Dus daar ga ik maar van uit. Heb 'm in ieder geval goed benut. Geklust op dag van lh-piek en dag erna, dag van eisprong. Wendy, ja mijn eitje gehad en ook al is het een heeeel laat eitje, ben er zeker nog erg blij mee. Want had al in mn hoofd gehaald dat er helemaal niet een meer zou springen. Hoop dat het bij jou beter gaat dan bij mij. Jou eerste ronde duurde 65 dagen, die van mij 67 dagen. Maar de tweede komt zo ongeveer uit op 107. dus 40 dgn langer.
Bij de gyn geweest en hormoonwaarden waren goed. Vlgnd week beginnen met clomid spannend!! Hoop dat ongi snel doorbreekt, denk het wel voel al wat rommelen!
nou brief van de gyn binnen mah 15 maart komen. liever natuurlijk eerder gehad maar het is tenminste iets. Vandaag tel gehad mijn schoonmoeder kan opgenomen worden. Ze is 66 en dementerend. Genoeg afleiding dus.