vandaag dag 45

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mieke1981, 9 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    vanmorgen er maar eens weer een test tegen aan gegooid. ennnnn zo wit als sneeuw helaas. Heb om eerlijk te zijn mijn hoop al gevestigd op de gyn dat die bv clomid ook voor mij zal voorschrijven en dat er dan eindelijk een redelijk normale cyclus uit voort zal vloeien. Voor mijn gevoel is NIels echt een lot uit de loterij want toen zat ik in het zelfde bootje als nu. Dus het kan echt ook met een ei dat laat is want Niels was ook een laat eitje haha om het zo maar effies te noemen.

2. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    @newlywed2010: ergens houden we toch altijd hoop he? Heb ik ook. Ik duim voor je, dat die 1% uit mag komen!

@Inggrid: jij hebt ook zo'n lange cycli zie ik al. Wel goed om te weten dat 'late eitjes' ook tot zwangerschap kunnen leiden!

3. newlywed2010

newlywed2010 Actief lid

26 jul 2010
    483
    81
    28
    NULL
    NULL
    Net een predictor test gedaan en ooooooooomo wit!!! Kon echt niet wachten totnmorgenochtend waar ik nu natuurlijk alweer spijt van heb! Naja, ga lekker dansen met mn vriendinnen vanavond, i need a drink! Haha fijn weekend meiden!

4. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Vpkaatje, Waaauww, dat zou toch byzonder zyn. Als de uitspraak van je Paragnost uit komt. Ben nu extra benieuwd.

Newlywed en Ingrid, bhaaa wat geeft dat een K*T gevoel he, zo'n negatieve test!

Ik ben nu extra zat van die rommelige cyclus hoor. Begint zich nu ook te uiten in myn gezicht, allemaal onderhuids bultjes en pukkeltjes bha!

5. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    @Kaatje...zie je nou hij stijgt al weer!!!!! Oeheheheheheh spannend!

Dat spulletje wat ik heb van de dokter is ook het hormoon Progesteron, vandaar dat ff n denkt dat ik mn ei heb gehad want mn temp is flink gestegen hahaha domme ff want je kan invullen dat je die medicatie hebt....Maar goed vandaag dag 72 of 73 nog tot en met woensdag dit slikken en dan moet ik ergens volgend weekend ongi worden....dan die ff afwachten en dan flink aan de klusserde klus met hopelijk het gewenste resultaat....

6. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bonita, vervelend zeg dat je cyclussen steeds langer worden! Heb je toevallig nog die testen bewaard, laat ze maar es zien anders. Want het is niet bij iedereen zo dat ie er van af knalt. Heb je normaal gesproken altijd witte testjes of zie je altijd al een roze lijntje? Want het schijnt zo te zijn dat als je altijd een roze streepje ziet (wat bij mij dus zo is), dat ie dan echt ervan af knalt. Maar dat dames die alleen de controlestreep zien al een positieve test hebben als de teststreep ongeveer gelijk is. Als dit het geval is kan je altijd kijken of je twee weken later ongesteld wordt en anders een zw test doen. En hoe lijkt het met je temperatuur? Want daar kan je ook veel van aflezen.

Newlywed, jij houdt het toch spannend... het kan toch nog alle kanten op bij jou? Die pijn zegt op zich niks toch? Of is je temp nu gezakt? Ik heb de hele avond zere onderbuik gehad, echt het gevoel alsof ik ongesteld moet worden. En dat op 3dpo. Vaag toch? Maar ja, bij mij gaat alles al vaag, dus tsja.
    Heb vanaf de eisprong al zere tepels. Dit had ik vorige keer ook.

Ingrid, rot he zo lang te moeten wachten. Hoop voor je dat er bij de gyn snel gehandeld zal worden.. en dat je net als newlywed Clomid mee zal krijgen. Dan heb je tenminste het gevoel dat er echt iets gebeurd. Ik wacht de NOD af en die week moet ik ook naar de huisarts voor iets anders, als ik ongesteld geworden ben (waar ik nog steeds van uit ga), dan wil ik ook naar de gyn. Twee eitjes in een half jaar dat is echt zo beroerd.

Jemig Rrianne 138! Ik snap dat het zo k** voelt! Mijn vorige cyclus duurde 67 dagen en had ik op dag 53 een positieve ovutest. Toen ik bij de tweede cyclus dag 53 passeerde zonder positieve test baalde ik al ontzettend. Had echt het gevoel dat de voetreflex etc wel effect zou hebben, maar nee dus. Werd al helemaal idioot op dag 90. Ben zelf ontzettend benieuwd naar of het uitkomt wat de paragnost zegt. Heb er twee geraadpleegt. De ene zei oktober zwanger (dit zei ze in september) en dat kwam niet uit, maar misschien is het wel oktober 2011? En de tweede zei ik krijg door oktober een jongen, maar dat kan zijn in oktober zwanger of in oktober bevallen, maar hij dacht het tweede. Dit is wel heel maf. De andere dingen die ze vertelden klopten helemaal. Dus oktober daar hou ik me helemaal aan vast. Als ik deze maand niet zwanger raak, dan ben ik bang dat ik nog tot oktober dit jaar moet wachten voor het zal slagen. Misschien zweverig, maar ik geloof er wel in.

Ohh Marjan, dus dat verklaart inderdaad. Duim voor je voor een regelmatige cyclus! Ik was al helemaal blij en opgelucht dat mn temp weer omhoog gegaan was ja. Mn man denkt helemaal dat het raak is, maar helaas had hij dit vorige keer ook en dat was ook een dikke domper. Maar ik merk dat ik alweer ga speuren op geboortegedichtjes en kinderkamers. Bah, moet gewoon afleiding zoeken en ergens anders mee bezig gaan. Want de kans is zo klein dat het de tweede keer al raak is. Dus wil niet zo'n heftige teleurstelling.

7. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat denken jullie? Gisterenavond op 3dpo enorme buikpijn gehad (gehele onderbuik), alsof ik ongesteld moest worden, die zeurende pijn. Vanmorgen weer een klein dipje in de temp op 4dpo. Innesteling is toch gemiddeld op 5 tot 10 dpo?

8. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
  9. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Vpkaatje, word nu allemaal wel erg spannend he? Gatsie. Die onzekerheid waarom doet ons lichaam ons dit aan.
    En het is ook zo moeilijk om je af te leiden met iets anders. Ik snuffel ook regelmatig op internet naar alles wat er bij hoort, kinderkamers, geboortekaartjes en ga zo maar door. Gister met vriendlief wezen shoppen by de meubelboulevard (we gaan in febr. verhuizen), zijn we zo dichtby de Prenetal. Dan kan ik het niet laten om te roepen, zullen we even by de Prenetal kyken. Waarom hy zegt; Als het eenmaal raak is gaan we zovaak heen als je wil, maar nu niet hahaha.
    Ben ook erg benieuwd naar de uitspraak van je Paragnost. Ik geloof er ook wel in hoor het zweverige gebeuren. Draag al zo'n anderhalve maand myn maansteen iedere dag. Ook heb ik een armband met 4 rozenqaurtzen om. En heb echt idee dat die helpen by myn stemmingswisselingen.

Ik begin steeds meer te denken dta ik geen eisprong heb. Lees veel op het forum over rauw eiwit/rekbaar slijm tijdens de heldere dagen (hahaha heerlijk die details), maar dat ben ik hier nog nooit tegengekomen hoor. Maargoed dit is giswerk, we zullen nog even moeten wachten tot februari.

10. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou Rrianne, ik heb dat rekbare slijm 2 a 3 weken voor mn eisprong gehad. En op de dagen van de eisprong niks geen slijmpjes. Dus het zegt allemaal niks denk ik op het moment dat je onregelmatige cyclussen hebt, dan is alles beetje in de war denk ik. Aan mn temp kan ik wel echt zien dat ik een eisprong gehad heb maar als ik de testjes en de temp niet had gedaan dan had ik het hooguit aan mn gevoelige tepels kunnen merken, verder niks, maar dan was het ook bij gissen gebleven.

Het gaat bij ons ook zo, mijn man houdt me gelukkig ook beetje tegen om naar babyspul te kijken. Maar ja, als hij er niet bij is dan kruip ik wel even achter de computer. En daar is ook zat leuks te vinden ;)

Gos als het eenmaal zover is bij ons allemaal, dan kunnen we lekker verder kletsen over leuke websites waar je rompertjes kan laten bedrukken etc etc etc.

11. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    VPKaatje: Ik zeg nog steeds een prachtige temp kaart echt waar...en innestelen hoeft echt niet zo laat te zijn...Verder heb ik bij de zwangerschap van Koen bijna 3 maanden een soort ongi gevoel gehad onderin mijn buik...

Hou nog lekker even moed meis! Nog een dag of 10 en je kunt hopelijk testen....

12. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje Marjan! Heb verder helemaal geen pijntjes o.i.d. meer trouwens, tis niet meer teruggekomen. En af en toe een steekje heb ik de hele cyclus al, dus zegt niks. Maar die ongi-achtige pijn is weg. Sommigen testen op 9 a 10dpo al positief, dat zou vrijdag/zaterdag zijn. Het zal een lange week worden ;)

13. newlywed2010

newlywed2010 Actief lid

26 jul 2010
    483
    81
    28
    NULL
    NULL
    Ooh vpkaatje ik hoop zo dat t raak is bij je! Spannend hoor! Die ongipijnen horen wel bij een zwschap hoor!

Ik ben vanmorgen ongi geworden! Nu dus al uit mezelf cyclus van 40 dagen ipv 60

Dinsdag eerste pilletje clomid en dan morgen bellen voor een echo op 18 januari, kijken hoe de eitjes erbij liggen

14. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    Sorry ik kan echt geen temp kaartjeslezen haha ik doe daar niet aan. heb onreglmatige diensten en zou dus elke dag om 6.00 de wekker moeten zetten ook als ik vrij ben. en als ik nacht heb 3 in de maand. dan zul je zien dan springt dat ei haha. Nee dat is niet wat voor mij en ovu testen vindt ik te duur dan wordt ik helemaal gek van stek dat ik hem mis. Gewoon afwachten wanneer je ongi wordt en gezellig klussen.

15. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ingrid, je hebt helemaal gelijk! Knap van je hoor. Helaas ben ik teveel een controlfreak, alleen hier kan ik zelf niks aan veranderen. Wel kan ik het goed in de gaten houden door die testen en tempen.

Newlywed, die ongipijnen horen idd bij een zwangerschap. Maar dan pas later toch, niet al op 3dpo? Had het alleen gisterenavond, nu nergens meer last van. Nou ja alleen mn tepels nog overgevoelig, licht pijnlijk.
    Maaruuh dus 40 dgn, dat begint er al weer iets meer op te lijken.
    Spannende dag 18 januari! Ben benieuwd hoor! 18 Januari, dag voor mijn NOD. Voor mij dus ook spannende dag, want vorige keer had ik paar daagjes eerder al bruin/rood verlies. Deze keer verwacht ik 't ook hoor.

16. newlywed2010

newlywed2010 Actief lid

26 jul 2010
    483
    81
    28
    NULL
    NULL
    Ja zeker spannend vpkaatje! Ik had nog tegen de gyn gezegd dat ik nu een kortere cyclus had, maar alles boven de 35 dagen vind ze teveel. Hopen dus voor jou of een zwangerschap of ongi en dan ook naar de gyn.
    Ja dat van die krampen is idd rond een paar dagen voor nod, maar dat had ik dus ook deze week!! Zo raar allemaal eigenlijk. Je lichaam kan je flink vd gek houden!

17. moon81

moon81 Actief lid

22 apr 2010
    230
    0
    0
    Utrecht
    @ VP kaatje: dit is mijn kaartje van mn cyclus waarin het raak was!

18. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi kaartje, hoop dat die van mij hier ook op gaat lijken. Idd ook een dipje op dag 2. Alleen bij mij op dag 4 weer. Hoop echt dat morgen mn temp echt weer omhoog schiet hoor.

19. shirbeuk

shirbeuk Actief lid

12 sep 2007
    430
    0
    0
    Zuid-Holland
    Vpkaatje: hier is ook mijn kaartje echt geen touw aan vast te knopen! Den k dat ik geen ei heb deze maand!

20. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm vaag kaartje ook idd. Hij heeft enorme uitschieters. Meet je altijd op vaste tijden en direct ook als je wakker wordt? En ook achter in je *?

Deel Deze Pagina