Ok bedankt voor jullie reacties. Ik ben benieuwd dan , maar hebben zaterdag voor het laatst geklust, mijn man heeft nachtdiensten dus dan gaat het een beetje moeilijk. Hoop dat vier of vijf dagen van te voren ook genoeg is. Heb nog steeds rare verschijnselen en heb ook 's morgen hoge temp. Normaal rond 36.6 en nu 36.9, 37.0 etc. Dus wacht nog even af! Ben deze maand nog niet aan het temperaturen maar als de ongi doorzet ga ik dat wel doen. Zie je toch hoe je cyclus in elkaar zit!
Ja het kan elke keer anders zijn.. Ben altijd zo jaloers op meiden die netjes elke mand een cyclus hebben van 28! Dan is het mikken stukken makkelijker!! Zaad kan 5 dagen overleven, dus wie weet.... Succes met wachten.
Ik denk ook dat het vruchtbaar slijm is. Zaadcellen kunnen tot wel 5 dagen overleven, dus alles is nog mogelijk.
Eerste cyclus 67 dagen, zit nu op dag 14 van de tweede ronde. Ovutestjes nog steeds heeeeeel lichtjes. Tsja dit kan nog wel een lange tijd zo doorgaan. Hoop niet weer op dag 54 mn eitje pas te krijgen. Ik doe al vanaf het begin ovutesten en tempen elke ochtend. Wel handig hoor dames! Als je zo onregelmatig bent en geen idee hebt wanneer je eitje komt, dan is het echt een uitkomst. Anders moet je steeds op symptomen letten, maar ja, ik voel wel vaker een steekje of een pijntje. En na een positieve ovutest weet je in ieder geval dat je kans maakt en bovendien handig dat je enigszins weet wanneer je eventuele menstruatie komt. Vind het wachten wel wat frustrerend worden. En heb niet alle dagen zin om weer te tempen en te testen. Maar als ik het niet doe ga ik daar echt spijt van krijgen. Zie bij sommigen een cyclus van boven de 100 dagen, jeetje zeg!
Dus jij zit nog verder dan 105 dgn. pfffffff wat zul jij blij zijn als je eindelijk weer verder kan in een nieuwe ronde. Of zwanger natuurlijk he Mijn 1e ronde was 105 dgn en dat vond ik al lang genoeg eigenlijk.
hihi inderdaad ! ik zit, als ik niet ongi ga worden vandaag op dag 123 !! toch niet normaal gister was mn NOD (2 weken daarvoor mn ei gevonden na veel ovu testen) gisterochtend en vanmorgen negatief getest (k2v5), maar nog geen ongi ! dus heb nog hoop ! wel krampjes, hoofdpijn en moe, net ff een klein beetje misselijk, maar is al weer over... ik vind dit erg vervelend, geen ongi, en (nog) geen posi test ! morgenochtend test ik gewoon weer (als ik geen bloed verlies intussen) spannend !!
Pfff hier ook een wachtende... mijn cyclussen duren 50 dagen na de nuvaring. Wilde ovutesten proberen, maar weet niet wanneer je het beste kan testen....
Gisteren en vandaag veel rekbaar slijm (niet zo helder als eiwit, dat is toch waar ze vruchtbaar slijm mee vergelijken?). Maar nog steeds geen positieve ovutest. Weet iemand van jullie wat dit kan betekenen?
Ik doe mee met de lange rondes... na mijn zwangerschap duurde het 8 maanden!!!! nu een ronde van waars. 52 gehad. De ronde nog geen ei in zicht... Ik heb ook vruchtbaar slijm gehad en geen pos. ovutest. Maar ook wel eens pos. ovu test en geen ei.. Dus gaat ook zo fijn hier..
Nog steeds niet ongi! Vandaag weer heel licht rood aan mijn wc papiertje. Kan dit ook nog een innesstelling zijn? Zit vandaag op dag 53. Had namelijk vorige week ook een slijmdraad bij het plassen. Groeten shirley
Ja ik hoop het ook, na al tig negatieve testen te hebben gehad deze maand! hahaha. Maar misschien houdt mijn lichaam me wel weer voor de gek.
Shirbeuk, ik heb dat tijdens eerste cyclus ook gehad, rozig slijm een week na mn eitje... zelfs een tempdipje en steekjes. Helaas kwam een week later mn menstruatie Toch denk ik dat 't wel een innesteling was, maar die is dan misschien foutgegaan. Denk dus wel dat het innesteling is of in ieder geval poging tot. Spannend he!! Die slijmsliert die je had, was die heel helder? Ik heb 't nu twee dagen gehad maar is wel wat troebel, wel echt rekbaar. Zou dat vruchtbaar slijm zijn? Negatieve ovutesten nog.
Wel dames, ik ben vanmorgen hartstikke lek gegaan.. Wel jammer maar nu kan ik eindelijk weer beginnen met een normale telling, das dan weer het voordeel. Geen onzekerheid meer! En nu maar hopen dat mijn cyclus niet nog een keer 47 of 50 dagen duurt.. Jullie nog veel succes allen!!
Vpkaatje, bij mij was hij ook troebel niet helder, maar rekbaar was hij wel, geen idee of het mijn ei was. Ik heb vandaag weer een beetje aan het papiertje maar nog steeds geen ongi die doorzet. Kan het nu ook nog innestelling zijn want het is al bezig vanaf zaterdag wel raar toch! Mijn temp is nog steeds rond 37, niet dat ik mijn temperatuur al heel erg bijhoudt maar weet bij mijn vorige zwangerschap toen ik dat wel bijhield dat mijn temp voor ei ongeveer 36,6, 36,7 was en daarna rond de 37 vandaar.
Tsja innestelingsbloed is op de dagen rond innesteling roze of beetje rood, maar wordt op gegeven moment bruin geloof ik. Als het nu zo aan blijft houden lijkt het helaas meer op een ongi die niet doorzet. Doe je geen ovulatietestjes? Ik doe dat al een poosje, had anders vorige cyclus mijn ei niet gemerkt. Had op dag 54 een positieve ovulatietest en 14 dagen later kwam mijn ongi. Had al wel drie a vier dagen bruinrood slijm.
Hoi dames, Ik heb ook ff mee gelezen en ik kan me hier ook wel bij aan sluiten. Wat vervelend he, ik zit nu inmiddels op dag 44 van mijn cyclus. Nog steeds niks te bekennen... Voel me wel heel moe en heb steeds steekjes in mn onderbuik + rammelende buik/darmen. Ben in december gestopt met de pil en daarna zat ik steeds tussen de 34 en 42 dagen... Nu record dus!