Pfff dat is toch irritant, dat had ik ook hoor,ik had zelfs 3 x vruchtbaar slijm in een cyclus! Gyn zei dat dat komt ondat je hormonen n beetje van de rel zijn. Nouja lekker dan, je zult wel een doorverwijzing krijgen
En nu mn laatste berichtje ohhh meiden!!mannetje is weg!! Laatste klus zit erop, nu maar wachten en hopen,.,,...eerst morgenochtend gyn(heb n abbo op de gyn) en dan zooo hopen dat dat ei pleite is hihi
Jaaa uiteraard ga ik naar de Gyn. Laten ze het maar eens onderzoeken. Weten wij ook een btje waar we aan toe zijn. Nog 3 nachtjes! Wat enorm spannend, weekend druk geklusd en nu morgen afwachten.
Vpkaatje, moedeloos wordt je er van. Al die dingen die je voelt etc etc. Hoop voor je dat je een doorverwijzing krijgt en dat je weet waar je aan toe bent! Wat zou dat al een verademing zijn. Marjan, hoop voor je dat die doorverwijzing niet nodig is!
36,7 is toch nog aardig hoog? (voor mijn doen in elk geval wel). Als dit slijmverlies echt anders dan anders is, dan zou ik er gebruik van maken als ik jou was. Kan goed zijn dat het wel je ei is. Maargoed, kan je helaas weinig advies geven, heb er toch echt nog niet zoveel verstand van.
Misschien zwanger? Dan gaat je temp toch ook altijd nog weer een beetje verder omhoog? Zou trouwens wel echt te bizar voor woorden zijn....
Stiekem spookt het wel eens door mijn hoofd, we hebben dat weekend we geklust. Maar kan het me niet voorstellen, na zoveel dagen wachten. Voel me vandaag trouwens weer prima, vanmorgen was me temp 36,8 en gister 36,9. Heb trouwens verschillende tempkaartjes bekeken en heb heel veel kaartjes gezien, waarbij het na de eisprong vrij hoog is maar een dag voor de NOD kelderd hij naar beneden en ben je ongesteld. Dus het zal vast een normaal proces zijn. Het enige wat we kunnen doen is nog ff afwachten. Hoe is het met jou? Ben je ook heviger ongesteld na al die tijd wachten of helemaal niet?
Nee, niet echt. Maar ik ben allang blij dat ik elke keer bij het wisselen nog een volle (mini)tampon heb. Dat heb ik de eerste menstruaties na het stoppen met de nuvaring geen 1 keer gehaald. Soms had ik maar één tampon nodig en was het daarna al weer zo goed als over. Nu heb ik er al 5 versleten. Voor de pil was ik altijd ontzettend hevig ongi. Dus gevoelsmatig is het nog wat aan de matige kant. Maar na 4 maanden helemaal niks, is dit echt al heel erg fijn! Ik vind het nu wel jammer, dat ik de laatste tijd niet getemperatuurd heb. Had ook wel zo'n mooi grafiekje als die van jou willen hebben! Ik kan nu ook niet met 100% zekerheid zeggen dat mijn ei geweest is. Ik gok van wel door dat vele vruchtbare slijm en de ongi precies twee weken later. Maar heb geen tempkaartje of ovutest om het ook echt te bevestigen. Nu maar hopen dat de volgende cyclus niet weer 4 maanden duurt. En dat dat zooitje van binnen eindelijk eens snapt wat de bedoeling is.
Dat kan ik me voorstellen, eindelijk die rotzooi eens uit je lichaam (dat heb ik altijd in elk geval). Tempen is niet altijd even leuk, maarja, heb er idd wel veel aan. Denk dat ik anders veel vaker had gedacht; zou ik zwanger zijn>? E weer eem zwangerschapstest zou gekocht hebben. Maar dat je ei is geweest; ik denk het haast wel. Vruchtbaar slijm en 2 weken later ongesteld, kan haast niet anders. Was toch ook jou eerste echte x dat je slijm tegen kwam? Hoop idd ook voor je dat je niet weer zolang hoeft te wachten! Iedere maand die te lang duurd, is weer een verspilde maand.
Bij mij zakt mn temp enkele dagen voor de ongi, maar er zijn ook genoeg vrouwen waarbij de temp past zakt na de eerste ongi-dag bijvoorbeeld. Op zich zegt dat helaas dus nog steeds niks. Ben zelf wel blij dat mn temp dan weer zakt, weet dan gelijk al dat ik niet meer hoef te testen enzo. Weet dan al dat 't niet raak is. Kan de verwerking weer beginnen Idd had ik in mn vorige cyclus ook meerdere keren van dat rekbare slijm. Lichaam krijgt telkens signalen door dat t eitje wil springen en die doet dat vervolgens niet denk ik. Alleen nu hoop ik natuurlijk dat ie deze cyclus wel eerder komt. Maar ja, die kans lijkt me klein. Gyn dus maar afwachten. Ohja de avond voor je naar de gyn gaat klussen, betekent dus dat ze bij de echo eerst nog sperma tegenkomt? Beetje genant nietwaar? Of is dat niet zo? Klussen jullie gewoon door net als anders? Of houd je er wel rekening mee? Marjan, jeej hoop echt dat je dinsdag je ei krijgt. We hadden afgesproken de 30ste he, maar helaas. Zullen we beiden dinsdag eitje doen? Rrianne, je kaartje ziet er wel positief uit trouwens!! Tussen 7 en 10 dpo kan je temp een dagje zakken vanwege evt innesteling he. Ook kan je dan wat rozig slijm krijgen. Newlywed, spannend morgen! WOW ben echt jaloers, ik zou willen dat ik al in 't echo-proces zat.
ja samen een ei op dinsdag vind ik een goed plan..mijn ovutests geven wel 2 streepjes maar de test streep is mega licht...wie weet...
Nou Marjan, temp maar goed in de gaten houden dan. Mijn ovutesten worden alleen maar lichter pff Morgen naar de huisarts, zie er erg tegenop. Aan de andere kant blij dat ik eindelijk verder kan, want denk wel dat ik een doorverwijzing voor mekaar krijg. En ook daar zie ik erg tegenop. Maar is wel beter.
hey meiden nou hier eindelijk een goede ongi achter de rug.. kijk deze cyclus nog even aan hoe t verloopt als t weer zo lang duurt dan bel ik me huisarts ook op.. ik weet ook al dat ik dan doorgestuurd word, en idd dat is best wel een beetje eng!
Ja lala en dan denk ik soms ook waar ben ik eigenlijk bang voor? Tis gewoon vervelend heel je verhaal te moeten doen en daarna te kijken wat er aan de hand is. Misschien toch beetje bang dat ze iets vinden waar ik helemaal niet blij van word. En ten tweede ook wel enorm balen dat dit niet op de normale manier is gelukt, maar dat er een arts aan te pas moet komen. Bahhhhh Maar ja ik zal er toch aan moeten geloven. Zeker nu ik vorige week al zo snel een tussentijdse bloeding had en nu telkens buikpijn. Dat klopt gewoon niet. Dat kan ik niet meer wegschuiven onder de noemer ontpillen.... Ik hoop voor jou dat je een normale cyclus gaat krijgen en dat je de artsenbezoekjes niet nodig zult hebben!
Ja idd wat jij ook zegt , bah ... Idd ik hoop t ook , en anders zit er niks anders op dan naar een arts te gaan dan moet ik me er maar bij neerleggen.. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt meis!
Hahhaa, als dat echt zo is Vpkaatje, dan wordt het dus niet klussen de komende 2 dagen, dat vind ik toch ook wel een btje genant hahaha. Maar ach, ze zullen het vast vaak genoeg tegenkomen. Kan me voorstellen dat je lichaam helemaal uit zijn ritme is en daardoor verkeerde signalen afgeeft als vruchtbaar slijm. Hier is het toch duidelijk een eisprong geweest. Had vandaag bij het w.c gaan hele lichte bruinige (geloof dat het niet echt rose was, amar begin nu weer te twijfelen) afscheiding. Vanmorgen om 6 uur was mijn temp al 36,9 (vorige week maandag 36,5. Terwijl dat ook al vry hoog is voor mijn temp om 6 uur). Er is duidelijk wat aan het gebeuren in mijn lichaam. Nog even afwachten. Hoop niet dat ik net ognesteld word als ik naa de Gyn moet.
Vpkaatje, lees net dat je morgen naar de HA gaat, hoop voor je op een doorverwijzing. Dan weet je tenminsten over een tijdje waar je aan toe bent en we gaan er gewoon vanuit dat je positief bericht krijgt en het helemaal goed komt! Succes morgen. Lala, die ongesteldheid heb je maar achter de rug. Nu hopen dat er weer wat regelmaat in je cyclus komt. Marjan en Vpkaatje, hoop dat jullie niet lang meer op een ei hoeven te wachten! Newlywed, hoe was het bij de Gyn?
hoi rianne, spannend, een ei, dan zou je dus ook over een dag of 10 ongi moeten worden! nou en jammer dan als dat bij de gyn is! had ik ook een keer trouwens. vanmorgen bij gyn geweest, ei was 22 mm, staat op springen!! volgende week bloed prikken, progesteron om te kijken of ie wel gesprongen is(maar dat weet ik zeker, dat was zelfs zonder de medicatie ook altijd zo, alleen laat) gyn vond een eisprong op dag 22 wel te lang duren en volgende cyclu moet ik 100 mg gaan slikken
Ik denk dat ik elk moment ongesteld kan worden, eisprong was vorig weekend, als ik het goed heb. Ja is ook jammer dan, hadden ze maar een ander vak moeten kiezen hahahah. Maar voor je eigen gevoel was het prettiger geweest als het niet zo was. Hmmmm, jou ei is helaas dus niet gesprongen wanneer jullie zo je best hadden gedaan met klussen. Maar het kan nog steeds, als jou mannetjes zaad lang in leven blijft, toch? Dus als er een volgende cyclus komt, dan word de clomid verhoogt. Mocht je ongesteld worden, weer nieuwe ronden nieuwe kansen. Zal nu vast niet lang meer duren
nee idd, kijk als ie vandaag of morgen springt, dan is er nog geen man overboord. dan kan het nog!! moet echter niet te lang duren haha, maarja pech gehad hoor, dan maar volgende maand!! al hoop ik t natuurlijk niet haha oja je ongi komt eraan, ach joh je ziet het idd wel! je bent gyn of je bent t niet!!