Nou, ongi na 2 1/2 dag al weer verdwenen. Ik had gehoopt dat het wat langer zou duren. Nu maar hopen dat deze cyclus niet weer 4,5 maand duurt... Ik ben benieuwd hoe alle bezoekjes aan de Gyn en huisartsen voor iedereen uitpakken. Ikzelf ben maar weer begonnen met tempen. Als deze keer de cyclus weer 2 maanden of langer duurt, ga ik ook maar eens de stap zetten. Ook ik stel het steeds uit vanwege een rare angst dat misschien iets mis met me is...
nou meiden hier mijn temp weer gezakt! nu naar 36,6. Weet niet of mijn ei nou nog moet komen, denk het haast wel. Heb gisteren gevoeld en mijn baarmoedermond ligt heel hoog en staat volgens mij wel open, dus je zou zeggen dat het een deze dagen toch goed moet komen met mijn temp.
vpkaatje heeeeeeeeeel veel succes meid morgen. Gewoon je woordje doen en je laten doorsturen. Ennuh je zegt dat je baalt dat je het niet zelf gedaan hebt om zwanger te worden. Ik zie het meer als een hulpje als je aan de clomid mag net een tangverlossing je doet de bevalling echt zelf alleen ben je een hulpje nodig. Zo zie ik zwanger wprden met bv clomid ook. IVF e.d vindt ook weer wat anders hoor dat gaat buiten je lichaam om. Dan lukt het echt zelf niet. Succes he. Ik verwacht zelf eigenlijk geen ei tot ik bij de gyn ben.
Ja VPkaatje, heel veel succes bij de HA vandaag. . Blijkbaar is iedereen, net zoals ik, erg benieuwd naar de uitkomst van dat bezoekje! Hopelijk krijg je een doorverwijzing naar de Gyn en kun je daar snel terecht...
Rrianne, Nou ik hoop ook niet voor je dat je je ongi krijgt net als je naar de gyn moet. Wat wel mooi zou zijn is dat ze een inwendige echo doen en ineens zeggen heyyyyy je bent zwanger!! Idd vandaag naar de huisarts. Spannend! Ik laat nog wel weten wat ie gezegd heeft. Newlywed, bijzonder dat je eitje zo op de voet gevolgd wordt hoor. Hopelijk gaat dat bij mij nu ook snel gebeuren. Wat moet je er nu vaak heen he... niet irritant? Ccbloom, jeej das wel kort zeg. Toch nog steeds niet helemaal in orde dus. Hoop voor je dat de volgende cyclus idd korter duurt!! Erg he, dat gevoel... en dat idee van oehhh wil nog niet naar de arts enzo. Maar ik voel de onderhuidse spanning vandaag wel enorm, maar ben ook blij dat ik nu eindelijk de stap genomen heb te gaan. Als ik dat dan bij anderen lees van de clomid, de kortere cyclus en het eitje zo in de gaten houden, dan wil ik dat ook hoor. En liever gisteren als vandaag. Hmm Shirbeuk, bij mij zei dat steeds niks, die baarmoedermond. Ingrid, dankje! Je hebt ook gelijk. Maar hoop dan wel dat het niet zover hoeft te komen met IVF enzo. Ja in mn hoofd loop ik soms al hard van stapel. Ben er wel een beetje bang voor hoor. Maar zal proberen dat lost te laten. Kan jij nog wat geduld opbrengen tot 15 mrt? Lala, Ccbloom & newlywed ook thanks! Voel me net een klein meisje wat bang is voor de tandarts haha
had gister echt overvloedig dun slijm wat op mn wc papiertje bleef zitten en net een steek gevoeld rond baarmoeder, dus zal nu wel mn eisprong hebben.... exciting!! haha en de echo bezoekjes zijn mega irri!! vlgnd cyclus weer want de dosis wordt verhoogd en ze willen niet dat er tig eitjes gaan rijpen. wilde even op vakantie, maar dat zit er dus ook niet in! tjsa prioriteiten stellen he
half 3 huisarts en loopt vaak mega uit, dus zal laat worden denk ik hmm irritant zeg dat je nu niet op vakantie kunt hmm zit ik dan ook mee tegen die tijd, want wij gaan ook op vakantie
ja nouja, als t in de zomer was geweest en we gingen op vakantie, dan was er ook wel weer een mouw aan te passen hoor. overal is een oplossing voor! komt goed
Nou ik ben dan eindelijk bij de huisarts geweest. Hele verhaal gedaan en uitgebreid bekeken en bevoeld. Baarmoeder lag goed, eierstokken voelden niet afwijkend, alles zag er prima uit, alleen de baarmoedermond was wat rood. (Haah heb maar niet gezegd dat er om de dag zo'n beetje tegenaan gestoot wordt.) Huisarts dacht niet aan pcos. Denkt dat het toch komt van lange pilgebruik. Normaal wordt je na jaar pas doorgestuurd, maar ja dan heb je ook wel meer kansen op zwangerschap... begreep dat dit wel ERG lang duurt met een cyclus van meer dan 100 dgn. Heb doorverwijzing gekregen. Brief kan ik later pas ophalen en dan kan ik dus ook eindelijk een afspraak maken! Jasses voelde niet prettig trouwens... dat geknijpt en gevoel. Hopelijk is dat echo apparaat minder irritant!
Nou VPkaatje, toch alweer een stapje verder. Hopelijk kun je snel bij de Gyn terecht. @Rrianne, morgen ben jij aan de beurt voor een check-up. Succes! Ik ben ook benieuwd naar jouw bezoekverslagje... Ik weet niet of ik het hier al had gezegd, maar duurt mijn cyclus deze keer ook weer langer dan 2 maanden, dan ga ik de stap ook maar eens wagen. Hopelijk is het niet nodig natuurlijk!
Hoop ook voor je Ccbllom dat het niet nodig is! Aan de ene kant ben ik nu blij en opgelucht dat ik een doorverwijzing heb gekregen. Aan de andere kant baal ik enorm en had ik echt gehoopt dat t niet nodig was geweest. Maar ja... die mensen zijn ervoor.
CCbloom, balen dat je menstruatie zo kort was! Ik zou ook zoiets hebben van nou laat het naar 4,5 maand maar eens goed opschonen daar van binnen (hahaha zo denk ik dan hoor). Denk dat dat een goed besluit is om als je cyclus weer zo lang duurd toch maar eens langs de HA te gaan. Shirbeuk, hoop ook vor je dat je ei snel springt. Maar dat voelen van je baarmoedermond, ik weet het niet hoor. Bij mij is dat ook zo verschillend. Bij mij ligt hy nu ook al de hele week hoog. Ingrid, nee had ik ook echt niet verwacht een ei voordat ik naar de Gyn zou gaan, maar hij is toch duidelijk gesprongen, precies anderhalve week voordat ik naar de Gyn ga. Bijzonder niet? Vpkaatje, dat zou geweldig zijn, maar daar durf ik neit op te hopen.Vandaag ook weer enorm het idee dat ik ongesteld ga worden. Lees nu verder en zie dat jeje verwijsbrief hebt, super joh! Okeee misschien niet het leukste, maar je krijgt in elk geval duidelijkheid. Ik vond het een enorme opluchting. Vervelend dat ze van alles hebben onderzocht, ik hoefde dat gelukkig niet. Vond je het ook steeds spannender worden terwijl je zat te wachten in de wachtkamer (hahaha ik wel, toen ik eenmaal binnen was, ging het weer over). Newlywed, spannend hij is gesprongen, er kan nog van alles gaan gebeuren! Wie weet zijn de zaadjes van je man lang blijven leven. Update van vandaag; Volgens mij wordt ik toch echt zeer binnenkort ongesteld. Hoofdpijn, buikpijn en een waardeloos gevoel (weet niet hoe je het omschrijft, maar jullie snappen vast wat ik bedoel). Vanmiddag was roze afscheiding (dit x was het echt roze), gister heel licht bruin). Vanmorgen was mijn temp om 7.15 = 37,0. Nog weer een dagje afwachten dus.
Hier zet de ongsteldheid door, net tijdens het naar de w.c ga trof ik nu echt bloed aan. Stom hoor, precies de dag voordat ik naar de Gyn ga. Maar wel erg blij, dat ik nu eindelijk eens ongesteld word.
Rrianne, nee in de wachtkamer waren de zenuwen over... heb keihard meegezongen met de muziek in de auto. En in de wachtkamer zat ik nog wat te smsen toen de arts mn naam noemde had ik t eerst niet eens door haha. Shit dat je ongi nu komt, je kaartje zag er nog gunstig uit!
Rrianne jammer zeg ! D8 ook dat gaat de goede kant op met je temp! Hier niks te melden verder eigenlijk, nu dag 9 van me cyclus me temp is wel redelijk stabiel in vergelijking met t vorige kaartje..
@Rianne: He wat KUT....ongi sucks! @Kaatje: Wat fijn meteen een doorverwijzing...T 'is echt beter zo meis! Nu weet je straks waar je aan toe bent... @Lala: Wie weet nu een normale cyclus.. @Newlywed: WOW een echt gesprongen ei!!!! Joehoe!!!! @Shirbeuk: Duim voor een ei voor je!!! Hier geen idee ovutests zeggen nog geen ei...en mn temp tot gister sowieso ook niet...vandaag kan ik niet zeggen want voor dat ik zou tempen hebben we wat kikkervisjes los gelaten dus tempen had geen zin..Morg maar ff kijken...