@rian das ff lastig... kunnen ze geen progesteron prikken? of is dat te laat? en bloedonderzoek 3 maanden???!!(schock) waarom?? Nouja je bent iig geweest! Nu kan je ook goed geholpen worden. Lucht wel op zeker?
hier dag 97 alweer na het stoppen met de pil en nog niet ongesteld pfff :S heb dit echt nog nooit gehad ben 29 oktober gestopt met de pil 24 november had ik kruidvat ovulatetest gedaan en die gaf positief mja ze zeggen dat die kruidvat testen vanovulatietest vaak vals aangven dus ik weet het niet net een test gedaan en negatief mn temperatuur is wel al 4dagen 37.4 ik wacht denk ik het weeken nog af en dan ga ik gewoon weer de dokter bellen, heb al een dochter en toen werd ik gewoon normaal ongesteld na 28 dagen binnen 2 maanden zwanger nou hoef iknietzo snel zwanger te zijn maar wil wel weer eens ongesteld worden dat je weet dathetwel kan wat denken julli nog even afwachten of dokter bellen?
Rrianne, ik heb ook schildklierproblemen, waarschijnlijk is daarom mijn cyclus ook zo lang. Denkt de huisarts. Maar voor de zekerheid dus wel naar de gyn voor een echo. Die klier van een schildklier! Hoop voor je dat ie bij jou wel doet wat ie hoort te doen, want anders heb je net als ik een lange weg te gaan. Ik denk idd dat jij wel gewoon een eisprong hebt. Heb je je kaartjes ook laten zien? Je ziet duidelijk een verhoging en anders was het toch wel supertoevallig dat je precies zoveel dgn later je ongi krijgt. snap ook niet dat dat bloedonderzoek zo lang moet duren... Het is bloed prikken en in principe heb je dan paar dgn later de uitslag al lijkt me... Ingrid, ja ik ben idd erg blij met de doorverwijzing en heb er op zich geen haast mee. Die week meer of minder. Maak maandag de afspraak pas, want dan ben ik een dagje vrij. Ben nu steeds op het werk en dan wil ik liever niet bellen. En ach die paar dagen, die doen 't 'm niet meer. En dat gevoel van wisselende gedachten dat ken ik. Soms heb ik er echt alle vertrouwen in, maar ja andere momenten maak ik me toch zorgen. Maar momenteel overheerst het positieve toch weer. Ben niet bang dat ik het hele IVF traject in moet. En weet ook dat het gewoon allemaal even wat meer tijd nodig heeft, maar het zal vast wel een keer goed komen.Het bezoekje aan de gyn is ook puur ongeduld, want denk dat het uiteindelijk zonder gyn ook wel zal lukken, alleen tsja dan moet ik gewoon superveel geduld hebben. Cyclussen van 100 dgn.... Stephanie, je hebt een hoge temp... en je ovutest was postief. Die kan ook positief zijn als je zwanger bent en je temp is ook wel zwanger-achtig-hoog zeg maar. Zou je er niet eens een zwangerschapstestje aan wagen? Misschien wel in 1x raak geweest. Verder mocht je niet zwanger zijn... je cyclus kan behoorlijk in de war zijn na het stoppen met de pil... join the club!
Ik heb geen idee. Het is dat je het me nu vraagt, dus ben gelijk gaan googlen, weet nu wat ze er door komen te weten. Misschien hebben ze dat ook wel gedaan hoor. Er werden 4 buisjes bloed afgenomen. Achteraf heb ik nu een aantal vragen. Maar toen ik daar zat, totaal niet. Heb het geloof ik allemaal over me heen laten komen, spanning en was allang blij dat het voorbij was. Een opluchting was het zeker
Vpkaatje, heb mijn temp kaartje niet mee genomen. Maar wel verteld dat m'n temp sinds een week erg omhoog is gegaan, nu rond de 37,0 zat en normaal rond de 36,4. Ja, snap ook niet waarom het zolang moet duren. Wie weet komt het eerder, maar ze zei gelijk; duurd lang ga maar uit van 3 maanden. Misschien omdat ik geen prioriteit ben? Omdat ik nog jong zat ben. Dit werd er namelijk wel gelijk ff achter geplakt; 'Ach je bent nog jong!'. Ik ben in elk geval blij dat inwendig alles in orde is. En hoop ook zeker neit op schildklier problemen, volgens mij is dit totaal geen pretje. Mijn ongi zet niet door, vandaag geen bloedverlies gehad, helemaal niks. Temp was vanmorgen nog gewoon 37,0. @ Lala, ja ga ook uit idd van Lf14. @ Stephanie, vervelend joh! Dat gewacht op een menstruatie. Je temp is idd erg hoog. Geen idee wat er gaat gebeuren. Heb je ook een tempkaartje die je hier kunt plaatsen?
Vpkaatje, ik begrijp het ook niet echt. Temp iedere ochtend rond half 8. Het enige wat ik kan doen is afwachten lijkt me. Ben alweer benieuwd wat ik morgen temp.
vpkaatje. Je kunt echt ook zwanger wordne met onregelmatige cyclussen Voor Niels had ik 30-31-72-64 en was al weer in d e60 toen ik zwanger was van Niels. geef toe hij was waarschijnlijk een lucky shot. De gedachte van kinderen snel op elkaar heb ik al laten varen. haha wat ik nog het meest grappig vind is dat ik vroeger als ik 1 pil vergeten was dat ik al bang was dat ik zwanger werd. Achteraf hadik hem de hele maand wel kunnen vergeten en niet zwanger geworden. haha maar jah das achteraf he. Ik begin er in iedergeval niet weer mee als na een 2e zwangerschap. Die rot hormonen
Neej Ingrid dat denk ik nu ook vaak... jeej wat ben ik soms paniekerig geweest, nou ja paniekerig net niet maar ohhhh jeej een pilletje vergeten of oehhh ik was ziek en zou die nu wel gewerkt hebben... maar nu zie ik maar, had m net zo goed in mn *** kunnen stoppen. Jeetje soms word ik er wel es boos van hoor. Maar ja, jou zoontje bewijst dat het dus wel kan he... zwanger in lange cyclus. En tsja ik gebruik dan ook de ovutesten nog, dus klus ook gericht. Je zou dan toch es denken dat t wel es zou moeten lukken. Over iets minder dan een weekje zijn ze op. Twijfel of ik toch nog een nieuw setje bestel of het er maar es bij laat. Ben toch wel beetje controlefreak op dit gebied merk ik. Loslaten zal moeilijk zijn. Maar denk ook niet dat ik ooit nog met die rotpil begin. Het heeft echt alles in de war geschopt, kan nooit goed zijn.
meiden mijn temp is vandaag 36.8 als ik bij FF nu 2 dagen hogere temp invul dan krijg ik een kruis! dus duimen jullie voor me ! hoop zo dat t nu een normale cyclus is
ja idd, ik deed ook altijd zo spastisch met die pil, nou ik had m dus best n paar keer kunnen vergeten pffff. maarja je weet t toch nooit!! ik weet t niet hoor met mn ei, heb wel zere tepels maar niet zo erg als normaal! maarja mn ei wasmaandag 22 cm, nu zou ie dan 30 cm zijn geworden, dan wordt het een cyste en springt ie niet! Zou wel erg frapant zijn omdat ik normaal altijd een eisprong heb... dus ga er maar gewoon van uit dat ie gesprongen is.... rianne, ja ik heb ook altijd 100 vragen als ik weer thuis ben van de gyn, kan niet normaal nadenken van de spanning steeds haha. daarom had ik ook vorige keer een vriendin meegenomen en die heeft alle vragen voor me gesteld haha. zit ook best wel op tegen die 100 mg clomid, straks krijg ik er onwijs last van of meerdere eitjes echt geen zin in. ga toch nog maar eens vragen of het wel echt nodig is... maarja wil zoooooooooooooooooo graag een babytje, kan niet meer naar babyfoto's kijken hoe erg
correctie: cm moet mm zijn...... hahahahahahhaahhahaahah das wel een heeeeeeeeeeel groot ei(dinosaurus ei)
hahaha Newlywed, dinosaurus-eieren. Moet zeggen dat ik er eerst gewoon overheen las hoor, had de cm niet eens gezien. Ja stom niet, ben je thuis en dan begin je ineens overal over na te denken. Had daar alleen maar zoiets van; wat gaat er allemaal gebeuren. Verstand op nul en laat maar over me heen komen. Volgende x gaat het vast beter en ben ik niet meer zo zenuwachtig. Lala, Hoop het ook voor je. Ik duim in elk geval. Vanmorge helderrood bloed, tampon gebruikt, voelde me ook echt ongesteld zeg maar. Inmiddels nergens meer last van, ook al een aantal uren geen bloed verlies meer. Wil maar neit door zetten. Temp was vanmorgen ook nog 37,1. Duurd wel lang hoor, jeetje!
thanks Rrianne!! Enne jij maakt t ook spannend he , je temp ziet er wel goed uit.. ik zou toch een testje wagen hoor
Lala, testen. Weetje, ik heb gewoon totaal niet het gevoel dat ik evt. zwanger zou kunnen zijn. Denk eerder dat het misschien zolang duurd voordat het eindelijk op gang komt, omdat het ook allemaal zolang op izch heeft laten wachten. Ik heb deze week meerdere keren bruin bloedverlies gehad, oke het is niet veel geweest. Maar bij verlies van oud bloed, kun je toch onmogelijk zwanger zijn?
Lala, ja ik duim voor je! Haah newlywed ja een superei, nou dan moeten die zaadjes wel heeeel erg blind zijn om m niet te vinden Rrianne bruinbloed kan innestelingsbloed zijn... dus kan je juist wel zwanger zijn. Maar ja het kan ook de vervelende voorbode zijn! Jemig spannend hoor. Je temp is een tweede maal omhoog gegaan, ziet er super uit jeeeeetje! Jou progesteronniveau is in ieder geval goed! Hier weer balen... had na 104 dgn dus eindelijk mn ongi... drie dagen later weer opnieuw twee dagen bloedverlies. Toen een week niks, inwendig onderzoek gehad... waarschijnlijk iets geraakt, want weer twee dagen rood slijm en beetje bloed. 1 Dagje niks en vandaag opnieuw roze slijm. Word er niet goed van! Temp deze cyclus stuk stabieler. Mn baarmoedermond is rood en snel bloedend stond in verwijsbrief. Wat houdt dat in, weet iemand dit? Begin er dan toch langer over na te denken en ga ik weer googlen natuurlijk he...
Rrianne ik vind je temp er ook mooi uitzien, en ja je kan dan wel zwanger zijn hoor! vpkaatje zou t niet weten meis!
Rrianne ik ben benieuwd hoe het er bij jou voorstaan en naar je temp van vandaag! Hopelijk blijft ie mooi hoog en is het bruinverlies weer gstopt.