vandaag dag 45

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mieke1981, 9 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Had met de dokter gebeld in december omdat ik zo raar ongi was enzo, en zowat niks.. en toen zij die van je kan 2 dingen doen of 1 maand weer aan de pil of je kijkt t nog aan tot febr en als je dan nog niet goed ongi bent dan krijg je een verwijsbrief, nou ben 24 jan goed ongi geworden dus was opzich wel blij dat het kwam, me lichaam doet weer iets dus wil het deze maand aankijken en volgende maand, en als er nog steeds zoveel dagen tussen zit voor ik ongi word dan bel ik me dokter op om doorverwijzing..:) maar toen die over de pil begon heb ik direct gezegd dat nooit meer, dan probeer ik t nog wel zelf tot febr.;) mja this dus nog even afwachten , maar t ziet er naar uit zoals ff aangeeft dat ik missch me eisprong heb gehad ik hoop t , afwachtend wat me temp gaat doen..:p

2. newlywed2010

newlywed2010 Actief lid

26 jul 2010
    483
    81
    28
    NULL
    NULL
    Ok, wat is dat toch raar dat sommige huisartsen aanraden om n maand de pil te slikken. Je kunt dan tpch veel beter een ongi opwekker zoals duphaston nemen? Maargoed, zal wel n kern van waarheid in zitten, ben geen arts hihi. Was t maar waar,wel zo handig soms

3. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    He wat kut!!! Had het zo gehoopt voor je....

Enne dank je ik vind hem ook zo gaaf....is gemaakt door de man van een andere meimama...mooi he!

Wat spannend!!!! We houden je kaartje in de gaten! Duimen draaien over uren!

Waarom heb je zo lang gewacht...bedoel ik heb ook tot 60 dagen zitten wachten toen ik voor het eerst belde maar jij zit al op 100 dagen!!!

Heeft heel weinig met de pil te maken zegt mijn HA...Daarbij komt ik ben voor de zwangerschap van Koen ehhh10 jaar aan de pil geweest en heb de pil bijna elke maand doorgeslikt en ik was in 1 keer zwanger...Nu na de zwangerschap ben ik niet meer aan de pil geweest en heb geen eisprong meer...dussss ja

Hoop gewoon dat het raak is voor je deze keer...(neem ik jou recept clomid wel hihihi)

Mijn HA vertelde me dat de kuur primolut eigenlijk het zelfde is als de pil slikken, zitten de zelfde hormonen in. De kuur is alleen korter als een maandje pil slikken.

4. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou lala ik zal voor je duimen!
    Verstandige keus ook dat je niet meer een
    maand aan de pil bent gegaan. Heb het zelf toen
    wel even overwogen, maar voor mij die rommel
    nooit meer.
    Je hebt trouwens een gek tempkaartje, ik zou
    hier zelf geen eisprong uitgehaald hebben.
    Maar wie weet.

Voor jou Rrianne hoop ik ook echt dat je nu
    een kortere cyclus zal krijgen, want dit
    was echt deprimerend pff.
    Idd prettig dit forum he. En vind het ook
    leuk dat jullie regelmatig een berichtje
    achterlaten, want ben voor jullie allemaal
    ook erg benieuwd steeds hoe het ermee is!

Newelywed ja dat herken ik wel... het op
    symptomen letten die er nog helemaal niet
    kunnen zijn. Ik google dan altijd gelijk en
    liefst doe ik dan ook meteen maar even
    een zw.test haha

Marjan, balen he steeds die lichte streepjes
    op de test bah. Maar kan me voorstellen
    trouwens dat het een supergevoel moet geven
    om je kindje in je buik te hebben en te voelen.
    Wauw! Ik droom er wel eens van en dat voelt
    dat zo echt. Wordt dan 's ochtends wel heel
    vervelend wakker an tsja dan meteen die stomme
    thermometer weer in mn *
    Ben er zo zat van.

5. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Newlywed, ja 40 dagen vind de Gyn nog veel te lang he. Nou lijkt me een verademing, als ik iedere maand gewoon om de 40 dagen een ongi krijg:D. Voor jou hoop ik natuurlijk op een kortere cyclus;), maar dat komt vast goed met een dubbele dosis Clomid. .

hahaha vpkaatje, moest zo lachen om deze zin;
    'Wordt dan 's ochtends wel heel
    vervelend wakker an tsja dan meteen die stomme
    thermometer weer in mn *'.

Marjan, Leuk. Ik zie hem in het klein, maar in het groot moet hij nog veel mooier zijn!.

Hier de hele nacht geen bloedverlies gehad, vanmorgen wel. Temp was weer wat omhoog 37,0.

6. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey toch gek Rrianne!! Zou 't dan toch???? Of heb je daar echt te veel bloedverlies voor?

Ik heb een afspraak bij de gyn voor volgende week brr spannend. Ben blij op zich dat ik zo snel terecht kan. Mn man moet mee, dat was wel handig omdat het om zwangerschapswens gaat. Nou ik had eerste afspraak toch wel graag alleen gedaan... het is dan wel ivm zwangerschapswens, maar t probleem ligt in eerste instantie bij mij...

7. newlywed2010

newlywed2010 Actief lid

26 jul 2010
    483
    81
    28
    NULL
    NULL
    weet je niet he kaatje, miss moet je man zn zwemmers ook wel ff inleveren. ik heb gezegd dat k daar ff mee wil wachten en dat mocht 3 maanden haha. dus dat is het ultimatum. :$

maar wel fijn volgende week al!!! ben zo benieuwd!!

heb vanmorgen progesteron geprikt, vrijdag uitslag!

8. newlywed2010

newlywed2010 Actief lid

26 jul 2010
    483
    81
    28
    NULL
    NULL
    #808 newlywed2010, 7 feb 2011
    Laatst bewerkt: 7 feb 2011
    Hoop gewoon dat het raak is voor je deze keer...(neem ik jou recept clomid wel hihihi)

Ja is goed!!!;)

Mijn HA vertelde me dat de kuur primolut eigenlijk het zelfde is als de pil slikken, zitten de zelfde hormonen in. De kuur is alleen korter als een maandje pil slikken.[/QUOTE]

Ok, dat wist ik niet!

pfff zit steeds op symptomen te letten en aan die tieten te voelen of ze al zeer doen, straks doen ze nog zeer van het 100x voelen pfff hoezo obsessed:x

9. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi newlywed, mening man zou nu jaloers zijn als je ze berichtje zouden lezen van het "100x tieten voelen".

Ben ook erg benieuwd naar volgende week. Zal ik dan toch mn man maar thuislaten en gewoon alleen gaan?

10. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Meiden ik ben vandaag helemaal vergeten te tempen!:$ wat dom! dat vergeet ik nooit ??
    Kwam me vriend was al beneden en ik sliep nog , maar zou gehaald worden door me ma! Had wekker gezet maar hoorde ze ineens al binnen bij ons Dacht huh nu al ? dus snel naar beneden gerend hihi met me slaperigehoofd haha.. en toen me omgekleed koffie gedronken en met ma mee,,! jeetje wat dom echt !

11. stephanieej

stephanieej Actief lid

26 jul 2010
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    haii haiii,

ik ben eindelijk na 100 dagen ongesteld geworden :) dus ik kan eindelijk naar de 2de ronde en hopelijk wordt deze cyclus weer normaal en niet zolang

groetjes stephanie

12. shirbeuk

shirbeuk Actief lid

12 sep 2007
    430
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hey meiden, hier is mijn temp nu ook omhoog al een dag 37.0 en vandaag 36.9. Ben het hele weekend al misselijk en heb rare steken onderin mijn buik.

Nu maar afwachten!!!

13. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Jaa, daar heb ik na mijn idee toch echt te veel bloedverlies voor hoor.
    Ik snap het niet, dat ondanks de bloedingen mijn temp nog steeds 37,0 is.

Mijn Gyn vroeg ook gelijk, gaat je vriend niet mee? Ik zei; nee, het leek ons beide wat ongemakkelijk om dit samen te doen, dus hij wacht ff in de wachtkamer. Geloof dat ze dit ook wat vreemd vond.
    Nouuu, ik was er blij mee. Toen ik in de stoel zat, was ik enorm blij met onze keuze (ook al kon hij wel achter het gordijntje blijven zitten, maar toch).
    Hij wilde zijn zaadjes zwoeizo toch nog niet inleveren, hahaha geloof ik een btje een pijnlijk onderwerp bij de man.
    Spannend volgende week al naar de Gyn. Ben beneiuwd wat jullie besluiten, manlief wel mee of toch niet.

14. newlywed2010

newlywed2010 Actief lid

26 jul 2010
    483
    81
    28
    NULL
    NULL
    Nee joh, neem eerste keer je man mee..kan ie t n beetje horen en kan de gyn t uitleggen wat er verteld wordt.. Worden ze er ook bij betrokken.. Als je vaker terug moet kan je je mannetje wel thuislaten:p

15. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooohhh jammer lala! Voelt als een verloren dag dan he
    tenminste wat dit betreft.

Stephanie ik hoop voor je dat de tweede ronde idd niet weer zo lang duurt. Bij mij duurde de tweede juist langer. Echt zoooo waardeloos. Hoop echt vioor je dat jou lichaam het nu door heeft.

Oehhhh Shirbeuk spannend zeg!! Misselijk en steken, goed teken! Dan is er misschien al wat HCG te vinden in je urine, dus testeeeeeeen!

Rrianne ik snap je wel. Ik had het liefst ook de eerste keer alleen. Maar ja, misschien toch beter om samen te gaan. Ze verwachten het inderdaad wel. Nou ja maar even verstand op 0 dan. En heb ergens gelezen dat ze bij de man ook al gelijk de ballen gaan voelen enzo. Dus heb hem maar even voorbereid voor de zekerheid. Wat moet dat moet zei hij. Ach hier moeten we samen doorheen en we hoeven ons bij mekaar nergens voor te schamen. Al had ik me wel wat anders voorgesteld bij zwanger worden. Dat inwendig onderzoek voelde heel apart... voelde me net een kalkoen die gevuld moest worden voor de kerst. Ging zo ruig.

Newlywed, je hebt gelijk en bovendien ik moet dit toch allemaal alleen al doorstaan, zo voelt t. Dus hem er wat bij betrekken op deze manier is niet zo vervelend.

16. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Dit forum is echt top!!! Hebben met de meimama's inmiddels zo'n hechte vriendschap dat we daar een eigen besloten forum mee hebben opgestart echt heel gaaf...

Enne ik heb mn door verwijzing....moet morgen bellen voor een afspraak

@Rianne: Wat een vage cyclus heb jij toch he!

Persoonlijk zou ik mn man echt niet mee nemen maar goed hier is het zo klaar als een klontje dat het probleem bij mij ligt. Zeker omdat ik al zwanger ben geweest en dat in 1 keer raak was...

Ok, dat wist ik niet!

pfff zit steeds op symptomen te letten en aan die tieten te voelen of ze al zeer doen, straks doen ze nog zeer van het 100x voelen pfff hoezo obsessed:x[/QUOTE]

Nou de clomid deal staat! Enne je hebt dus al beurse (.)(.) hahaha muts!

Hoop het ook voor je!

17. newlywed2010

newlywed2010 Actief lid

26 jul 2010
    483
    81
    28
    NULL
    NULL
    Mooi majan d hoe doe je dat met al die quotes??Lukt me dus echt niet he haha.

@stefanie, gelukkig meid, hoop ook voor je dat je vlgnd cyclus een stuk korter is!!

@rianne, nee voor mannen is t gewoon en gevoelig onderwep allemaal!! Terwijl wij eigenlijk veel meer moeten 'lijden' hihi

@ vpkaatje, ja ik vind dit forum ook supergezellig, voelt helemaal eigen... Denks saafs dan echt ff oh moet even mn zwpagina vriendinnen berichten haha.

Ik zit als het goed is ongeveer op 4 dpo nu..moet iets meer plassen, zwaar gevoel onderin en zere tepels als ik eraan kom..verder best emo ook..maar zere borsten...neeeeeeeeeee en dat wil ik zoooooo graag hahahah ik zie dat toch als het ultieme bewijs hpor..je hoort dat zo vaak!!!
    Dus ja weet nog niets..miss eind vd week als de progesteron uitslag er is..soms zien ze daar ook al aan of je zwanger bent dacht ik

18. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja echt leuk he Marjan! Hoop voor je dat je snel terecht kan.
    Maar uhh dan lees ik jou berichtje en dan begin ik alweer te twijfelen of ik mn man wel meeneem. Toen ik belde zeiden ze wel dat het wenselijk is. Maar ja, het gaat toch allemaal over mij. Ergens voel ik me wel wat opgelaten denk ik. Is het stom als ik dan toch zonder hem kom, terwijl er wel naar gevraagd is?

Ja leuk is dat he newlywed, ik heb dat ook hoor... ik ben ook heel erg nieuwsgierig naar jullie dan en spiek dan toch nog even op t forum voor ik op bed ga. En soms op een rustig momentje op mn werk ;)
    Maar tis echt spannend voor je zeg! 4dpo, wat duurt het dan nog lang he voor je echt kan gaan testen enzo.

19. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Ja, echt een topper wie dit forum heeft bedacht. Vind het net zoals als de rest, heerlijk om aan de eind van de dag ff op het forum te kletsen:D. Marjand, dat is wel erg gaaf, zo'n hechte vreidnschap.

Mijn cyclus is idd erg vreemd. Vanmorgen weer bloed verlies, erg slecht geslapen (misschien de spanning omdat we vandaag verhuizen) en temp was vandaag 37,2. Ik snap er helemaal niks meer van. Gelukkig heb ik 100 andere dingen waar ik op het moment mee bezig ben.

Hoop dat we in het nieuwe huis gauw weer internet zullen hebben, maar dat is ff afwachten.
    Fyne dag allemaal.

20. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    hey meiden vanmorgen dus een temp vn 36.7
    lees later ff alles terug !

Deel Deze Pagina