Hmm lala, ziet er dus niet echt bepaald uit als een eisprong.... helaas. Rrianne, succes met verhuizing en ja hopelijk kan je snel weer online en met ons mee kletsen! Hier een ovutestje wat alleen maar lichter is dan gisteren grr en mn temp is weer flink aan het hobbelen. getver
Rianne, Heb jij op 6 februari niet gewoon een innesstelingsdip, want als je het naast elkaar bekijkt heb je dan een mooie dip, alleen wat laat maar toch! Hier vandaag weer 37.0 en vannacht heel ,misselijk geweest en nu vooral steken onderin mijn buik. Maar doordat ik vrijdag wat heb gedronken( natuurlijk dom weet het)was mijn temp zaterdag 37.3 en daardoor weet ik niet wanneer mijn ei is geweest.
Shirbeuk ik heb je kaartje bekeken. In principe nestelt het pas in op 7 a 10 dpo. Daarna wordt er pas HCG geproduceert waar je dan de sypmtomen door krijgt. Het zou logisch gezien dus nog te vroeg zijn. Maar ja... het is en blijft nog even afwachten. Er heerst ook van alles momenteel. Hoop voor je natuurlijk dat het wel het geval is bij jou nu, dat je vroege sympt hebt!! Duim-duim-duim
Ola Lady's!!! Ik moet donderdag morgen al voor het eerste gesprek (of onderzoek) spannend schijt 7 kleuren...Maar goed het moet maar. OK doe een poging om het uit te leggen maar das niet mn sterkste punt... - Je gaat met je muis pijltje op "quote" staan - Dan druk je op het scroll dingetje op je muis - De "quote" opend dan in een nieuw tabblad. - Dit doe je bij alle berichten die je wilt quoten - Dan ga je een nieuw bericht maken door al die quotes te knippen en te plakken in 1 bericht... Snappie??? Donderdag dus al....en bij mij vroegen ze het ook. Heb gezegt dat ik wel kijk. Maar vind het dikke onzin omdat hij er niks mee te maken heeft (eeh vruchtbaar gezien) Enne hoe verslavend zp is...kijk maar naar mijn berichten aantal...dat heb ik van ik denk augustus 2009 tot nu gespaard....En ons meimama clubje is zo hecht dat we afgelopen zaterdag weer een meeting hebben gehad...is zooooo leuk! Hoop ook dat je snel weer internet hebt...we kunnen je hier toch niet missen... Hmmmmm KUT temp!!! Is toch echt iets te vroeg...Maar goed wie weet heb je gewoon een goed voor gevoel!
Vandaag weer omhoog 37,2, alleen jammer dat ik deze i.pv. 7 uur om 7.45 heb opgenomen. Kan toch niet heel veel schelen die drie kwartier, hooguit 0,2 graad denk ik ( dan is hij nog 37,0). Gaat de goede kant op! Vpkaatje; wat rot dat je temp weer gaat schommelen meid, maar hou de moed erin, want bij mij schommelde hij ook de afgelopen maanden en ik had wel kortere cyclussen. Marjand; Ben benieuwd hoe het bij de dokter ging! wacht gerust af op wat je te horen hebt gekregen. Rianne; Heb je alweer internet, ben zo benieuwd naar je temp nu!!
hey meiden vanmorgen was me temp 36.9 dus weer mooi hoog... uhmm zal t even proberen uit te leggen shirbeuk je gaat links in het menutje op FF naar sharing , dan home page setup..get sharing code buttons...en dan de bb code plakken in je onderschrift op zwangerschapspagina.
Marjan, nou ik kreeg vandaag de uitnodigingsbrief enn mijn man ook! Ze verwachten het dus echt wel. Maar doe t niet hoor. Mn man wil graag mee, maar ik wil dat echt niet. Ze moeten MIJ onderzoeken, daar ligt het probleem, dat ballen-voelen kan later wel. Mooi dat je zo snel terecht kan super! Shirbeuk, zeer spannend! Hier is mn temp toch weer normaal, dus mn gemiddelde. Verder is mn ovutestje megalicht. Shit! Was misselijk en moe vandaag, niks aan... grieperig? ohhh jeeejj verder heen nieuws hier
sinds gister zo'n raar gevoel in me buik en geborrel en steekjes steeds, savonds werd het alleen maar erger leek het wel,, nu nog wel constant een raar gevoel, en een opgezette buik..me broeken zitten knalstrak..! & heb savonds minder zin in me warm eten...en zit dan al te gapen & dan tegen half 9 heb ik trek in lekkere dingen ..? nja ik weet niet echt wat ik ervan moet denken.. we zullen het vanzelf zien , ga mezelf nie gek maken nu hihi hoop ook dat ei is geweest want waar dit anders vandaan komt ik weet t niet .. gistermiddagvroeg had ik ook diarree 1x ?! * sorry * En net ineens een vlaag misselijk moest echt even gaan zitten d8 ga zo overgeven maar nee toen trok het gelukkig weer weg..
Hoi Meiden, even vluchtig terug gelezen. Zit ff bij me ouders achter de pc (thuis voorlopig nog geen internet, of ik moet het es via mijn vriend zijn telefoon proberen). Bloedverlies wordt minder, temp was vanmrogen 37,2. Zou er echt geen andere reden kunnen zijn wrm mijn temp zo hoog is? Voel me prima, geen klachten of andere verschijnselen. En hoor vaak mensen zeggen als je zwanger bent dan voel je dat direct (niet qua klachten, maar door je gevoel). Ik heb dat totaal niet, dus kan het me niet voorstellen. Wel heb ik me voor genomen om te testen als het bloedverlies echt gestopt is en mijn temp dan nog hoog is. Lala, ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Maar vind het nogmaals wel erg snel op je menstruatie zitten. Vpkaatje, heb je al een datum?
Marjand, Spannend, dat is al snel. Succes morgen. Newlywed, Fertilityfriend. Shirbeuk, hoop dat je ei is geweest. Maar symptomen, ik weet het niet, maar misschien toch wat te vroeg. Heb je tempkaartje helaas niet kunnen bekijken, die opent hier niet. Meiden, ik ga naar huis. Hoop dat ik niets over het hoofd heb gelezen!
Ow rian hahaha thnx!! Vpkaatje, je hoef niet bang te zijn dat ze aan de ballen van je man gaan voelen hoor, het is gewoon n gesprek en misschien n echo bij jou. Bij de man kunnen ze toch alleen maar checken dmv zaad inleveren....zou echt niet weten wat ze anders moeten doen. Als ik t over mocht doen had ik liever wel de eerste keer mn man meegenomen... Kon die gyn t mooi uitleggen allemaal
Lala, ja vaag zeg, hoop voor je dat het beter nieuws is dan een opkomende griep! Rrianne, nou is het wel zo dat als je heeeele lange cyclussen hebt dat je temp ook flink in de war kan zijn. Mn eerste cyclus had ik ook een hoge temp ook nog na mn menstruatie. Merk nu dat mn temp wel wat meer zakt. Maar op zich zegt t dus helaas niks. Maar een testje kan wel wat meer zekerheid geven als je toch twijfelt. Wel irritant zeg dat je niet op internet kan thuis. Newlywed dat heb ik van iemand gehoord en bij een paar gelezen. Leek me ook al vrij onlogisch... maar ja, dan neem je dat maar aan he. Ik denk er nog wel ff over na wat ik doe. Mn afspraak is maandag, spannend hoor!
@Kaatje: Spannend he dat we allebei al zo snel mogen....vind het best een beetje eng eigenlijk. Maar goed wat moet dat moet. En je man mee of niet, moet je helemaal zelf weten ik vind het zelf echt niet nodig. Maar als jij je er wel goed bij zou voelen moet je hem lekker meenemen... @Lala: Lijkt mij erg snel hoor voor zwangerschaps klachten, maak je zelf niet gek hoor! Ik wist inderdaad voor mn nod dat ik zwanger was mmaar niet een dikke week voor mn nod...Even afwachten dus. Hoop het wel voor je. @Shirbeuk: Hou hem hoog!!!! Jullie horen van mij morgen als ik geweest ben...