Hoi meiden ! wat spannend hier iedereen naar de gyn binnekort ?? hier vanmorgen 36.9 marjan hihi nee idd maar als je iets voelt ga je toch denken van huh ,, zal het ... maar ben in ieder geval nog nooit misselijk geweest vorige rondes en nu pff.. was echt even niet normaal kwam zo opzetten.. moest echt gaan zitten...en toen zakte t weer langzaam aan weg..
Echt superspannend lala!! Ik ga trouwens naar een fertiliteitsarts stond in de brief. Die zal wel meer gericht zijn op zwanger worden dan op alle gyneacologische randzaken.
Oke mooi vpkaatje... spannend allemaal... ben benieuwd wat ze zeggen want ik ben ook van plan als me cyclus nu niet lekker gaat lopen naar de gyn of iets te gaan.. maar die stap vind ik zo eng..
Als je zwanger bent hoef je niet echt wat te voelen hoor. De 1 heeft gelijk misselijkheids klachten en voelt zich wat grieperig en dan ander heeft net als ik dus nergens last van. kwam er door een testje achter. toen ook onregelmatig en dus getest zo van zal wel weer niets zijn en toen kwam er een joekel streep. Begin weer van alles te voelen heb last van mijn rug e.d. hmm hoezo psychisch
Lala, ik vind het ook best wel spannend hoor. Denk er veel aan. Maar aan de andere kant ben ik blij dat ik echt heen kan en dat ik hier niet langer op hoef te wachten. Dat eindeloze gewacht op zo'n stom ei word ik namelijk nog gekker van. Ingrid, pff ook alweer op dag 30. Niks aan zo he. En duurt nog zo lang voor je naar de gyn kan. Gaan jullie samen? Ik twijfel nog steeds.
Nou meiden dit ga je niet geloven..... Mijn score is een mega ei op rechts!!!! Wist niet wat ik zag...de primolut heeft dus wel zn werk gedaan...alleen komt het ei veels te laat. Moet dit ei nu dus afwachten (kijken of we hem kunnen bevruchten) en anders moet ik op de 3de dag van mn ongi bloed laten prikken en dan ruim een week later naar de gyn...Want die cyclus moet veel korter als dit ei gaat springen dan komt mn cyclus uit op 42-44 dagen dat moet korter zeiden ze...
grappig marjan d, dat heb ik ook ongeveer zoveel dagen. nu zelfs 40 dgn met clomid 50 mg, dus vlgnd maand aan de 100 en dan hopen op een ei op dag 14
jah daar is echt geen bal aan. Wij gaan wel met z'n 2. Ook al weet ik dat het aan mij licht. Ik vind het gewoon fijn dat hij mee is. 2 horen er meer dan 1 en we praten het nog wel 10 keer na denk ik. Wij hebben zo iets we gaan samen voor een 2e dus gaan we ook samen naar de gyn. Zou juist het absoluut niet leuk vinden als hij niet mee gaat. Maar ja het is iedereen z'n eigen keuze he. Ondertussen heb ik nu ongesteldheids pijntjes en een zere rug. ZOu de cyclus zich bedacht hebben en morgen spontaan doorbreken????? Snap er niets meer van
Het lijkt wel of ik mezelf hoor praten! Ik heb precies hetzelfde als jij gewoon eng hoe het hetzelfde kan zijn zeg en volgens mij zit jij nu ook op 7 DPO of niet?
Ja echt precies dezelfde kwaaltjes. Vandaag ook op 8 dpo, mijn temp was wel wat lager vandaag maar kan rond dag 8 ook innessteling zijn. Idd spannend!
Jah de mijne was vandaag 36.8 heb 1 uurtje eerder getempd alleen.. waar kan ik jou kaartje vinden? wel spannend zeg allebei even ver!!!
Shirbeuk , mag ik vragen wat jij doet voor je cyclus zo mooi regelmatig te krijgen ? of is dat vanzelf zo gegaan ? of gebruik je tarwekiemolie capsules ofz ?? zag dat je eerder tussen je cyclusrijtje ook 65 dagen en 57 dagen namelijk
kan dat? rond dg 8 pas innesteling? dan heb k nml nog hoop zit nu vermoedelijk op 9/10 dpo..... maarjaaaaa verder nergens last van!!! alleen weer die grrrrrrr tepels! maar ze verkleuren ookniet ofzo..of is dat pas later??
progesteronwaarde=55!! vanmorgen gebeld.. ze zei dat is heel hoog en je hebt een goede eisprong gehad! ben zo blij!!
meiden dilemma ! eisprong dag 11 of dag 15 ? ik zelf denk toch dag 11... maar kan dag 15 ook zijn.. omdat ik dag 14 vergeten ben te tempen.. als dag 14 b.v lagere temp had dan 36.7 van dag 15 dan issie 3 x mooi omhoog gegaan de temp en kan het eisprong zijn.. maar dag 11 issie ook 3 x hoog gegaan... maar ergens tussen dag 11 en 15 denk ik zelf.. haha sorry beetje warrig verhaaltje zo hoop dat jullie het begrijpen , met me FF kaartje erbij..
bedankt voor je antwoord!! heb t nog in een ander topic ook gevraagd alle meningen zijn welkom, kan ik het voor mezelf ff op een rijtje zetten .. maar denk zelf ook gwn dag 11 hoor