WAUWWWWW!!!!!!!!!! SUPER GEFELICITEERD Rrianne Nee je moet je niet raar voelen om het hier te zeggen meis zijn hartstikke blij voor je Idd het kan toch met een rare cyclus zo zie je maar weer!
@Rrianne, het is je van harte gegund! Nu stoppen met druk maken over van alles en nog wat en gaan genieten van dit bijzonder wondertje! Als het geen goed eitje was geweest, was die vast niet ingenesteld. Veel geluk en een voorspoedige zwangerschap gewenst. De eerste 2011 baby van dit forum is in ieder geval een feit. @de rest; wij hebben nog 10,5 halve maand om hetzelfde in 2011 te bereiken. Veel succes daarmee!
Ja mijn beste vriendin is nog nooit (echt nog nooit) ongi geweest en heeft 3 gezonde kinderen...2 met behulp van de medische wereld en de laatste helemaal spontaan maar dus echt zonder ongesteld te zijn geweest dus meis komt helemaal goed bij jullie!!! Enne innesteling is pas na een dag of 6-7 geloof ik....
Dankje voor al jullie lieve woorden! Ccbloom, je hebt helemaal gelijk, genieten begint ook echt al te komen. Loop de hele dag al met een grijns op mijn gezicht. Marjand, jou woorden zijn geruststellend. Ga er ook absoluut vanuit dat het helemaal goed komt Ennuh de innesteling haha zie je, heb er echt geen verstand van. Ojaaa en natuurlijk blijf ik gewoon mee kletsen. Veels te gezellig.
Yoepie de Yoepie de Yoepie Rrianne, Wat goed zeg!!!! Dat moest wel toch???? met zo'n hoge temp. ben blij voor je hoor! hoop dat we met z'n allen snel volgen! Niet vervelende voelen hoor je bent gewoon de 1e van de club en we volgen wel hoorToppie!
Ja Ingriddd wij hebben nu netjes gewacht op rianne en nu komen wij 1 voor 1 (of allemaal tegelijk...is ook ok)
Ja, jullie volgen! Liefst allemaal deze maand nog, dan worden we allemaal Oktober mama's, kunnen we daar gezellig verder kletsen. Ingridd, ja je hebt gelijk wat betreft me temp. Maargoed bloedverlies, was net bij de Gyn geweest, geen kwaaltjes en Vpkaatje vertelde dat het wel eens vaker voor komt dat je temp wat in de war is met zo'n onregelmatige cyclus. Dus nee, echt totaal niet verwacht! Meiden, ik duim voor jullie
Nou ik zit toch nog in twijfels hoor want als ik morgen net als vandaag 37 heb dan komt t kruis van FF op dag 19... issie 36.9 blijft t kruis op dag 11.. Dus moet t weer even afwachten Pff zag je voorbij komen in t tempkaartjestopic, spannend dus bij jou ook in afwachting xxx
Ja joh echt vaag bij mij hoor...de gyn heeft een groot ei gezien..maar mn temp is nog zo laag...beetje eng vind ik het wel. Want wat als er nu niks gebeurd met dat ei...en dus niet gesprongen is wat dan he? Maar goed ik moet blijkbaar mn temp morgen nog afwachten
jja idd ik denk als je morgen ook hoger hebt dn heb je een kruis op FF.... al geprobeerd ?? even te kijken of er een kruis komt ?? me nod heb ik in me onderschrift aangepast hoor tussen die datums is ongeveer nod ,,
Als ik hem morgen op 37 zet zegt ff dat ik donderdag mn ei heb gehad...Nu maar hopen dat ie morgen echt omhoog gaat
Als mn temp morgen 37 is krijg ik een kruis op donderdag...en als ik overmorgen pas 37 heb en morgen lager krijg ik nog steeds donderdag mn kruis...spannend over een dag of 2-3 weet ik het