Hoi Allemaal. Heb de afgelopen week wel ff mee gelezen via de telefoon, maar blijft lastig bijlezen. Hoe is het met iedereen? Vpkaatje, vervelend allemaal. Hoop voor je dat de provera gauw zijn werk gaat doen en je weer een stapje verder kunt. Marjan, fijn. Lijkt er idd op dat je ei is geweest. De dagen kun je aftellen, je temp gaat mooi! Lala, je temp. gaat nog steeds goed! Hoe voel je je verder? Ingrid, Spannend meid! Hoop het voor je. Newlywed, begrijp je hoor meid. Heb het ook geprobeerd, mij lukte het niet, elke x als ik achter de pc zat had ik de neiging om toch weer ff te spieken. Hoop gauw op een positief berichtje van je Hier vandaag een wat mindere dag. Nog steeds bloedverlies, daar voel ik me erg vervelend door. Temp nog iedere dag, mijn eigen controle. Van de week HA nog aan de telefoon gehad, ze vertelde dat uit het bloedonderzoek kwam dat ik PCO heb (heel iets anders dan mijn schildklier of ondergewicht, hier hebben ze het in het ZH ook helemaal niet meer over gehad). Hoef niet meer in het ZH onder controle, kan gewoon de verloskundige bellen. Wel adviseerde ze me om dit pas over 2 week te doen, wat denken jullie?
Jemig zeg Rrianne, wat vervelend van je bloedverlies. Hoeveel verlies je en hoe vaak? Wat zeggen ze ervan? Ik heb het ook gehoord van een vriendin, die had ook regelmatig bloedverlies, maar bij haar was het een zeer kwetsbare baarmoedermond. Alles is onderzocht en ze hoefde zich nergens zorgen over te maken. Als jij je erg onzeker voelt, zou ik wel eerder bellen. Die spanningen/ stress is niet goed. Gewoon even stukje zekerheid vragen. Sterkte!
Vpkaatje, bedankt voor je lieve berichtje. Heerlijk om er ff op het forum over te praten. Heb toch wel dagelijks bloedverlies, over het algemeen bruinige afscheiding of wat rozig. Maar sinds gister ook weer helderrood bloed. Ja hoevaak, denk zo 3 a 4x per dag 2 a 3 druppels (een gok hoor, zo lastig te bepalen. Ene x meer dan de andere x). Heb het in elk geval emt name 's ochtends als ik de 1e x moet plassen. Eigenlijk heb ik al vanaf dag 9 DPO bloedverlies (van heeel licht tot iets meer). Nog geen dag gehad, dat ik helemaal niks tegen kwam. HA zei dat het vaker voorkomt, dat ze er weinig over kunnen zeggen. Het enige wat we kunnen doen is dus afwachten. Vind het enorm spannend.
Gosjemijne dat is idd heel spannend! Kan me dat heeeel goed voorstellen. Als de huisarts zegt dat het wel vaker voorkomt dan moet je daar maar vertrouwen in proberen te hebben, maar dat is makkelijker gezegd dat gedaan. Hoop echt dat het bloeden snel ophoudt hoor. Zou het iets te maken kunnen hebben met de lange cyclus? Dat kleine pindaatje van jullie heeft misschien behoorlijk zitten wroeten om zich lekker in te nestelen en daarbij is misschien ook bloed enzo vrijgekomen. Tsja je gaat maar wat lopen bedenken he....
thanks rrianne, voel me redelijk oke, wel bolle buik en soort spierpijngevoel ... rustig aan meis, hoop dat het bloeden snel stopt wat een onzekerheid zeg!
Jeetje rianne, wat verevelend nog steeds bloed verlies! Lala, wanneer ga je testen je temp is nog mooir hoog meid. Hier afgelopen zondag een beetje rood bloed en vanaf maandag echt hele lange rare slierten, daarna niet heel veel bloed veloren maar nog wel helder rood, vanaf vandaag bruin bloed. Mijn temp was zondag ineens 36,5 en vanaf toen is hij weer omhoog geklomen, 36,6 36,7 36,8 37,0 en vandaag 36,9. Heb gisteren toch een test gedaan alleen niets op te zien. Moest vandaag naar de mondhygienist en beginnen met een dubbele antibiotica dus ik hoop dat ik niet toch nog zwanger ben anders is dit niet goed.
Hoi meiden, Rianne spannend ik hoop dat alles goed blijft gaan...duim me gek hier voor je... @Lala: Testen! Mijn temp zakt niet maar stijgen doet hij ook nog niet....denk een verloren maand...
@Rrianne, jeetje wat naar dat je dat bloedverlies blijft houden! Ik hoop voor je dat het snel stopt en je straks bij de verloskundige een mooie echo van een klein mensje hebt. Tot die tijd kun je weinig anders doen dan afwachten en je niet te druk maken (altijd makkelijker gezegd dan gedaan...). Vind je het vervelend dat je nu wel de diagnose van PCO hebt gekregen? Had je voordat je aan de pil begon wel een redelijk regelmatige cyclus? Ik vind het wel frappant dat je deze diagnose vaak hoort na het stoppen met de pil, terwijl men voor het pilgebruik wel een regelmatige cyclus had. Lijkt bijna wel of PCO veroorzaakt wordt door de pil.... @VPkaatje Wat een enorme domper! Eiblaasjes zonder eitje klinkt niet echt fijn. Valt dat ook onder de noemer PCO of hebben ze die diagnose nog niet gesteld? Hopelijk doet de promovera en de Clomid straks zijn best en levert je dat snel mooie en goede eitjes op. @Lala89 Succes met testen! Ik duim voor een mooie uitslag voor jullie @Marjand raar hoor dat jouw temperatuur niet echt heel hoog is ondanks eisprong. Wat zegt de Gyn daarvan? Mijn FF heeft zowaar een rode stippellijn in mijn kaartje gezet. Mijn temp is na een dip op maandag flink aan het stijgen. Hij heeft nu een waarschijnlijke eisprong op dinsdag gezet. De temperatuur van vanochtend heb ik maar even niet laten meerekenen, omdat ik gisteren tijdens een etentje toch best wat wijntjes heb gedronken. Als ik de temperatuur van vanmorgen wel mee laat rekenen, dat valt mijn waarschijnlijke eisprong volgens FF een dag later. Op zich fijn is het wel fijn dat mijn temperatuur stijgt, maar ik heb verder dit keer niets gemerkt. Geen vruchtbaar slijm, geen pijntjes. Alleen 2 dagen koppijn. Dus ik hoop maar dat dit geen loos alarm is en dat mijn temperatuur de komende week niet weer gaat zakken....
Heb dit berichtje even overal geplaatst waar ik mee praat, dan weten jullie ook hoe en wat : denk dat ik nog maar 11 dpo ben hey meiden zit net ff naar me eigen kaartje te loeren , beetje te bedenken hoe en wat..cd16 zou ook kunnen als ik die dag niet vergeten was te tempen ..pff als die laag was b.v 36.5 ofzo dan krijg ik daar een kruis.. en dan zou t wel een beetje kloppen me temp enzo.. teminste t ziet er dan beter uit heb ik t idee..? en cd13 heb ik 2x getempd 36.8 eerder en nog ff blijven liggen tot normale tijd en toen was die 36.9 dus die ingevuld.. Help wat denken jullie oke ja maar als hij cd16 is geweest en ik die cd13 op 36.8 zet dan is basale temp 36.76 en nu 36.8 dus het kruis komt lager..dan..? nja ik weet t zelf ook niet
@Bloom: Spannend.....joh! Wie weet, je hoeft niks te merken van een ei. Enne de gyn heb ik niet gezien van de week...Moest alleen maar bloedprikken...kan dinsdag bellen voor de uitslagen...Dan weet ik hoe of wat met dat ei. En verder zal ik moeten afwachten tot eind volgende week of ik ongi wordt of niet....Mag pas weer naar de gyn als ik ongi ben geweest... @Lala: Ehhh ja eigenlijk heb ik niet zo'n mega goed advies geloof ik.....Sorry!
Ik heb t toch gedaan dag 13 op 36.8 (leesvorigeberichtjevoorinfo) nu krijg ik t kruis op dag 16 ziet er zo beter uit vind ik
Oh ja dat doe ik ook gewoon ja de eerste temp en dan met de echte tijd erbij dan maakt ff er een leeg rondje van...
Wel goed geloof ik...heb steeds rugpijn (had ik vorige zwangerschap ook), vreet me eigen te pletter (om daarna misselijk te zijn) En voel heel veel steekjes enz bij mn baarmoeder.....Maar ben heel realistisch je wil ook zo graag dat ik er nu ook mega veel oplet...dussss geen idee
Dat heb ik ook als ik volgende week zondag nog niet ongi ben zal ik eens een testje wagen....Weet ook gewoon niet meer hoe het vorige zwangerschap voelde...Ja weet alleen nog dat het voelde als of er een ongi kwam en die kwam niet maar verders (ja ik was heel de dag misselijk)
oke, hihi Ja ik weet ook niet goed meer hoe t voelde al was ik maar even zwanger toen.. weet nog wel dat ik me heel anders voelde dan normaal..