Ja, het enige wat we kunnen doen is, afwachten. Gister de VK nog aan de telefoon gehad, kan 16 maart terecht. Duurd nog even. Gisteravond en vannacht aardig last gehad van buikkrampen, maar geen extra bloedverlies. Vanmorgen ook niks tegen gekomen (thank god), vanmiddag alleen wat rozig/bruinige afscheiding. Lala spannend, volgens mij zou je al kunnen testen hoor. Ccbloom, blijft altijd vervelend als er iets mis is met je lichaam. Maar schildklier problemen zou ik ook absoluut niet blij mee zijn. Of ik van te voren regelmatig menstrueerde weet ik eigenlijk niet meer, geloof wel aardig. Is alweer zo lang geleden. Ben benieuwd wat je temp de komende dagen gaat doen.
Jeetje Rrianne, denk je dat het met je zwangerschap te maken heeft? De buikkrampen? Of misschien maag/darmen? Lala, ik denk echt dat je 11dpo bent, duidelijk je ei op dag 16 volgens mij. Marjan, jij bent denk ik 8dpo nu, je temp zakt nooit zo ongelofelijk een paar dagen na de eisprong denk ik. En je hebt 1 a 2 dgn na de plus een eisprong. In ieder geval, spannend!! Wou dat ik op t wachtbankje zat, ik moet nu wachten op mn ongi, dat is toch minder leuk wachten. ALS die Provera zn werk tenminste doet.
He Kaatje maar dankzij de provera kan je cyclus wel een beetje opgeschoond worden...(ik had primolut en dat doet het zelfde en nu wel een ei!) Ik zal eens kijken wanneer ik denk dat ik mn ei had ogenblikje....
Ik denk dus vrijdagavond....want donderdagmiddag en vrijdagmorgen nog positieve ovutest en vrijdagmiddag niet meer....
@Lala89 en Marjand: Goed zo! Nog even en jullie kunnen een testje wagen... Mijn temp is juist weer een stuk gedaald... Jeetje, wat vervelend die onzekerheid. Hopelijk is hij morgen weer wat omhoog
aha oke .. heb getest : T' streepje is nog ongeveer t zelfde , hij kwam wel eerder tevoorschijn.. Nog wel hoge temp dus ik wacht af.. Dinsdag zou nod zijn
Marjan, ja dat is zo inderdaad Primolut en Provera doen hetzelfde. En ik krijg ook nog eens de clomid erbij. Dus komt vast goed. Maar toch hoor ik ook wel eens van sommigen dat er geen ongi doorbreekt na het stoppen met de Provera. Vind het wel spannend. Hoe snel kwam het bij jou ook alweer? Ik slik vandaag de derde Provera. Ik zei trouwens dat ik dacht dat je 8dpo was, maar ik vergiste me een dag. Ik denk dat je zaterdag je ei hebt gehad. De dag van het ei is je temp namelijk laag en de dag erna stijgt ie. Je temp is nu superhoog zeg, mooi! En het lijkt of je daarvoor een innesteldip hebt gehad. Ccbloom, misschien heb je je ei wel een dag eerder gehad dan FF aangeeft en dan zou die tempdaling een innestelingdip kunnen zijn. Ben benieuwd hoe je temp morgen is! Ik denk dus dat je nu op 6dpo zit. En innesteling is gemiddeld tussen 7 en 10 dpo, maar bij sommige dames ook wel es een dagje eerder of later. Spannend hoor! Lala, hoge temp en een streepje is een streepje! Toch?
Ehhh Kaatje zal ff kijken voor je....Je kunt het zien onder mijn temp kaartje van deze maand... Maar op vrijdag laatste pilletje primolut en maandag ongi...
Ohhhja inderdaad. Er zaten dus twee dagen tussen. Verwacht eigenlijk ook dat dat bij mij zo zal gaan. Ben echt benieuwd. Nog een week pff. Ben steeds misselijk en hoofdpijn en futloos. Vraag me af of het door de Provera komt.
Vandaag weer iets gestegen hier...nog 6 dagen wachten voor ik zou kunnen testen...Als het dan nog nodig is en ik niet al lang en breed aan de rooie ben...
Lala, jij bent gewoon zwanger dat kan niet missen... een licht streepje is ook een streepje. Marjan, jou kaartje ziet er ook echt super uit zeg, hij gaat mooi omhoog! Goed teken!!