Hoi meiden, Hier nog steeds geen ongi alweer op dag 60. Alleen ben ik constant misselijk en duizelig en nog steeds bruine afscheiding. Heb morgen een afspraak gemaakt bij de HA, hoop dat hij mij meer kan vertellen. Overgens vroeg de assistent of ik al wel een test had gedaan( dacht bij mezelf ja natuurlijk al tig) maar allemaal negatief.
Hallo meiden.... Snap het wel hoor wachten is NOOIT leuk, en duurt altijd te lang! Hier even broekgeloerd en nog niks te zien...ben er zat van!!!
Moon81: Die voetreflexbehandelingen die kan je op heel veel plaatsen laten doen... kan je gewoon op googlen. Dan vind je vast wel eentje in de omgeving. Ik heb vandaag een hormoonbehandeling gehad, de eerste van een rijtje van vier. Op deze manier probeert ze mijn cyclus te verkorten en meteen ook werkte het tegen menstruatiepijnen. Waar ik veel last van heb. Ik ben benieuwd of het zal gaan werken. Mijn verzekering vergoedt het niet helaas, terwijl er wel veel zijn die het wel vergoeden. Voor mij is het nu 45 euro per keer. Shirbeuk: Ja apart zeg. Ik had iets van 4 dagen bruine afscheiding voor mn ongi. Toch kan je zwanger zijn maar nog net niet genoeg zwangerschapshormoon aanmaken he. Nou rottig in ieder geval, kan alle kanten nog uit. Hoe was het bij de huisarts? Want je zou vandaag toch? Wachten.... wachten.... wachten Dag 23 van mn tweede cyclus nu. Nog een maand wachten op mn ei? Of komt ie toch volgende week ineens? Ohhhh dan ga ik echt een gebakje komen om 't te vieren.
@ Shirbeuk: ben erg benieuwd wat de HA gaat zeggen, succes! Ik had net als VPkaatje ook eerst bruine afscheiding zo'n 3/4 dagen van tevoren en toen kwam mn menstruatie. @ Marjand: haha die kende ik nog niet broekgeloerd. Dat doe ik inderdaad ook elke dag Ik ben een beetje van slag. Ik denk dus dat ik gister bij het afvegen na het plassen vruchtbaar slijm gespot heb. Ik heb zelfs mn vriend er bij geroepen en laten zien. Er kwam een klein draadje. Dus misschien gaat mn eisprong een keer wat eerder plaatsvinden. Ik hoop maar niet te veel, maar hou het wel in de gaten nu! Flink broekloeren Vandaag deed ik een ovulatietest, negatief maar het 2e roze balkje is wat dikker en duidelijk waarneembaar dus wie weet... Ik doe met je mee hoor VPkaatje als ons ei eerder komt! xx
Nou ben bij de HA geweest en een inwendig onderzoek gehad. Hij zag idd veel oud bruin bloed en denkt dat mijn menstruatie eraan komt. Als hij dit niet had gezien had hij een bloedtest gedaan, maar als de ongi nog niet doorzet dan moet ik alsnog een bloedtest. En als mijn ongi volgende keer weer zolang wegblijft krijg ik iets om het regelmatig te laten worden, dus het heeft wel iets zin gehad om naar de HA te gaan. Hoop dat het doorzet want dan kan ik weer verder en dan ga ik beginnen met temperaturen. Het is spannend allemaal he meiden! Rare lichamen hebben we toch!
Moon, spannend he... was het echt rekbaar en helder? Shame on me, maar ik zie soms niet t verschil tussen de sperma en afscheiding? Uhhhh.... Heb vanmiddag en nu steeds enorme steken in mn onderbuik, telkens links en af en toe rechts ook een beetje. Ovutest gedaan natuurlijk, maar nog weer lichter dan gisteren. Wat is dat toch wat. Wat zeggen die steken dan? Lijkt toch wel dat er iets gaande is.
Hmmm hier ook allemaal broekloerders lees ik hahaha mooie term he? Jammer dat we het moeten doen. Ga morgen na het sporten ook ff bellen naar de HA. Ik wil nu ook iets om het te doorbreken. @Moon: Spannend hoor, voor de zekerheid gewoon flink sexen! @vpkaatje: Tja wat het kan zijn heb geen idee...hoop een dik ei voor je! @Shirbeuk: Ja een bezoekje kan meestal geen kwaad, en je hebt dan in elk geval een idee waar je aan toe bent...
@ vpkaatje: Ik heb nooit mega veel rekbaarslijm, maar het was zeker helder en er kwam een klein draadje nav mijn onderzoek Gister weer, maar goed we hebben ook wel geklust dus misschien is dat het dan wel. Kun je dat nog helder terug vinden een dag daarna? Ik voel ook van alles nu, lichte krampjes in mn baarmoeder, steekjes in de buurt van waar ik denk dat mn eierstokken zitten en gister ook een iets minder negatieve ovulatietest, maar goed dit heb ik al eens eerder gehad en toen heeft het niet doorgezet en duurde het nog weken voordat mn ei kwam. Dus inderdaad Marjand gewoon flink klussen dan hebben we als mn ei komt ons best gedaan @ Shirbeuk: hopen dat je menstruatie dan nu doorzet, dan kun jij ook verder. Inderdaad wat een rare lichamen hebben wij toch. We kunnen wel een tomtom gebruiken x Moon
Shirbeuk, hmm dus toch je ongi die eraan komt. Nou afwachten dan maar weer, rot zeg. Moon, ja vandaag was het slijm heel helder, glimmend en glibberig. Geen sliertjes, maar lijkt wel op vruchtbaar slijm volgens mij. Gisteren echt superveel steken gehad linkereierstok. Vandaag nog beetje gevoelig. Ovutest wel nog steeds negatief. Temperatuur enorm laag weer. Echt heel apart. Lijkt toch echt op een ei die eraan komt, maar de testen laten het niet zien. Voor zekerheid maar om de dag klussen, tsja je weet maar nooit en gelukkig is dat klussen niet zo vervelend
@ Vpkaatje: Spannend hoor! Ik had hier vanavond een bijna positieve ovulatietest, morgen nog maar eens testen! Heb inmiddels ook pijn, gevoel dat er iets op knappen staat dus klussen maar Maar goed ik ben vooral enorm vrolijk en blij zal mijn lichaam dan eindelijk door hebben hoe het moet? x
Ja dat kan ik me heeeel erg goed voorstellen! Zou supermooi zijn zeg, nou ik hoop met je mee! Bij mij voelt t ook alsog er iets op knappen staat, alleen mn testjes zijn nog zo megalicht. Nou ja, morgenvroeg maar weer es checken. Tis toch raar, twee dagen van die steken in mn eierstok en nog geen hogere lh waardes. Je zou toch denken dat ie er nu toch wel aan zit te komen. Nou moon, je weet wat je te doen staat he Weet iemand hoe het zit met t tempen? Bij mij is de de afgelopen paar dagen sinds de steken ook heel laag. Hoort dat ook zo vlak voor een eisprong?
@ vpkaatje: Nou mijn ovulatietesten zijn alleen maar minder positief geworden. Zelf ben ik niet helemaal overtuigd dat er nu een positieve bij zat. Mn temperatuur maar even goed in de gaten houden! Heb jij al een positieve test te pakken? x Moon
@Moon: Ohhh huh? Heb je een foto? Dan kan ik met je mee beoordelen. Want kan wel zijn dat je 'm toch gemist hebt hoor, dat je een korte piek hebt gehad. Wel heb ik vorige keer ook een paar dagen een donkere streep gehad en toen lichter en iets van twee weken later een echte piek. Dus je weet t idd niet he, vervelend. Ik test paar keer per dag omdat ik aan alles voel dat er wat gaande is. Eergisteren en gisteren duidelijk steken in mn linker eierstok. Behoorlijk zelfs! Vandaag stuk minder maar nog wel steekjes. Volgens mij is de follikel aan het groeien. Testjes blijven helaas licht Wel vandaag ietssssssssssssje donkerder dan gisteren, maar nog veel te licht. Hmm hoe lang nog wachten he? Vandaag tweede dag van dat glibberige heldere slijm. Gisteren alleen slijmerig vandaag van die piepkleine sliertjes van halve cm zeg maar. Dag 25 vandaag, nog 30 te gaan voor ei? Dan ben ik bijna op de helft van t wachten. Maar ik wil m NU :'(
hmm denk inderdaad niet dat je de piek gemist hebt... maar ja voor de zekerheid zou ik de datum wel even in agenda opschrijven, dan houd je t even in de gaten over 14 dagen, als je nou ineens misselijk bent enzo.... t kan zijn dat je 's avonds bv een korte piek gehad hebt en je test alleen 's ochtends? Hoe zat dat ook alweer. Als ze bij mij donkerder worden dan ga ik twee keer per dag testen. Hier nog steeds heel licht, maar zal straks weer even opnieuw controleren. Begin er af en toe wat dippiger van te worden.... had zo gehoopt op een kortere cyclus en dan zit ik nu toch weer op dag 26 zonder eitje. Een gezonde vrouw had over twee dagen alweer een heel cyclus erop zitten grr
En vandaag deze om 17.30 dus ik denk inderdaad dat mn ei nog moet komen. Ook in mn temperatuur is nog geen bijzondere stijging te zien dus komt het er op neer dat ik geduld moet hebben... 27-10 heb ik 2 keer getest om 12.00 en 18.30 (nr 5+6) 28-10 heb ik 2 keer getest om 11.30 en 17.45 (nr 7+8) Pfff herken het hoor VPkaatje dat je zo graag wil dat je ei komt en dat je dus in orde bent. Helaas kunnen we dat niet afdwingen of verdienen. En wordt ons geduld enorm op de proef gesteld.... Niet te dippig om worden hoor! We laten ons niet klein krijgen! x Moon
Zo dat lijkt mijn testje van vandaag wel. Ik heb dus ook van die lichte streepjes. Vandaag weer twee gedaan. Komt gewoon door die steekjes. Lichaam houdt ons weer es voor de gek. Ga vanaf morgen maar weer 1 x dgs testen geloof ik. Ik ben er elke dag veel mee bezig. Eigelijk TE veel. Begint al met de testjes en de temp. Dan alles invullen in de grafiek van fertility. Vaak nog even broekloeren en daarna mijn bevindingen opzoeken op google. Tis niet goed, ben er nu echt te veel mee bezig. Maar ja, hoe laat je dat los als je t zo graag wilt?