vandaag dag 45

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mieke1981, 9 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Jaa ik kan het alleen nog steeds niet vatten hoor heel raar :p
    komt nog wel hihi

2. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Nou roep dat niet te hard mesi! Ik heb bij mn vorige zwanhgerschap echt tot week 25 ofzo gedacht is het nou echt of niet...Terwijl ik toen echt al een mega buik had...zwanger zijn is gewoon heel onwerkelijk...(wel super gaaf, meestal) Enne wat mensen zeggen ja maar als je echo's heb gehad dan wordt het echt...ik had dat ook niet want ik dacht steeds kan net zo goed een dvdtje van een ander zijn en nu ben ik al 9 maanden mama en nog denk ik wel eens wat gek dat ik nou Koen zn mama ben...hihihi Blijft een wonder!

3. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    hihi oke , meiden moet weg werken xxx tot later

4. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    marjand dat heb ik ook nog steeds hoor dat onwerkelijke. ik ben Niels zijn mama, hij is uit mij gekomen. en Niels is al weer 16 mnd. Ben dan ook super trots op mijn mannetje. heerlijk gewoon. maar besef van ik ben zwanger had ik ook niet g elijk pas als je wat gaat voelen denk ik.

5. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Meiden ik ga me abbo hier weg doen...Sorry leerde jullie net een beetje kennen, maar kom af en toe nog wel spieken dikke knuffels en hoop echt dat jullie snel mogen volgen lieverds xxxxx

6. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Shirbeuk, dankje voor je berichtje. Ik heb er veel
    vertrouwen in. Mn baarmoederslijmvlies was mooi
    dik en dat is al heel goed. Alleen mn eitjes
    doen het niet helemaal oke, maar daar ga ik nu dus
    de Clomid voor krijgen. Ergens denk en hoop ik
    stiekem dat het eerste ronde Clomid raak zal zijn.
    Maar er zijn ook momenten dan denk ik zet t maar
    even uit mn hoofd, want kan nog wel een half jaar
    duren, of langer.
    Vervelend dat je ziek bent en de medicijnen moet
    nemen. Soort verloren ronde lijkt me. :( Antibiotica
    kan idd vervelende bijwerkingen geven. Sterkte.

Lala, GEFELICITEERD!! Ik wist het! Wauw geweldig zeg!
    Geniet er maar lekker van nu! Kan me voorstellen dat
    het nu eerst heel onwerkelijk voelt.
    Jammer dat je ons gaat verlaten.

Heh bah Marjan, baaaaaalen zeg! Had echt goede
    hoop voor je. Je temp is enorm gekelderd.
    Maar wel fijn dat je cyclus nu korter is zeg.
    Veeeeeeeeeel succes bij de volgende ronde.
    Let maar op tijdens de volgende ronde worden
    er weer een aantal dames van ons forum zwanger.
    En hoop echt voor je dat jij er eentje van bent.

Ingrid en Marjan, ja jullie weten hoe het voelt
    om zo'n kleine in je buik te hebben en echt mama
    te worden. Inderdaad een WONDER! Ingrid, hoop
    voor je dat je snel je eitje zult hebben en
    natuurlijk ook nog eentje die lekker gaat innestelen
    en Niels een broertje of zusje gaat bezorgen.

Voel me soms echt een stumper.
    Vandaag dag 7 van de Provera. Nog drie te gaan.
    Zondag laatste en dan hooooopen dat ik binnen 3
    dgn ongesteld wordt. Dan kan de spannende clomid-
    cyclus gaan beginnen!

7. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Hihi Jaa je had gelijk!!:D
    kom nog wel spieken hoor!

8. shirbeuk

shirbeuk Actief lid

12 sep 2007
    430
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lala, gefeliciteerd meid! en geniet ervan en we hopen je snel weer eens terug te zien bij dit forum.
    Hou ons af en toe even op de hoogte hoe het met jou en je kleintje gaat!! liefs

Vpkaatje; meid ik hoop dat je eitjes na de clomid het wel goed gaan doen en dat wij met zijn alle snel achter lala aan mogen!

Marjand; Jammer dat je temp zo naar beneden is gedaald, maar ben je ook ongi geworden dan of heb je dat al vermeld en heb ik dat weer gemist?

Hier vandaag naar de huisarts geweest en al die klachten die ik heb zijn idd van de antibiotica.
    Moest vandaag nog in het totaal vier pillen twee van elk maar moest een antibiotica weglaten van de huisarts.
    heb wel een middel gekregen voor de misselijkheid die ik eigenlijk al een maand heb, hopen dat dat ook een beetje helpt.
    Denk idd ook dat deze maand een verloeren maand gaat worden maar ja het is niet anders.
    Mijn ei is in ieder geval gelukkig nog niet geweest dus misschien nog een klein beetje hoop!! We blijven positief!!!

9. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Jaa ik hou jullie in de gaten hoor :D:p

10. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Ik heb het eigenlijk heel mn zwangerschap gehad...dacht steeds als ik morgen wakker wordt is die grote buik weg en heb ik het allemaal gedroomd ofzo heel apart...en nu nog Koen is echt MIJN kindje heel raar...

Heel eerlijk vind ik het wel wat jammer dat het nu niet is gelukt maarrrr ben echt (meen ik echt) heel blij met deze kortere cyclus. Heb alleen een probleempje ik moet op dag 3 van mn nieuwe cyclus bloed laten prikken...das op zondag morgen maar even bellen met het ZH

Enne ik hoop dat er deze ronde veel van "onze" meiden zwanger raken! Waaronder zeker jij met je clomid!

Hmmmm klote joh! Maar positief blijven is het enige wat je kunt doen he....Die rot eieren ook altijd.

Nee had ik nog niet gezegt kwam aan het einde van de middag pas...

11. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    Nou ik heb geen last meer van steken links recht szou dan het ei met een dubbele salto gesprongen zijn?????? Ik hoop het. wanneer moet je temp omhoog als je eigesprongen is??? hahaha niet dat ik temp maar ben wel nieuwsgierig. vorige week 1 keer getempt en toen was ik 36.6 . dan moet ik toch rond de 37 uitkomen??? haha dan zal ik volgende week eens een keer tempen uit nieuwsgierigheid. als hij omhoog gaat dan is ie gesprongen.

Heeeeeel fijn weekend allemaal moet vanacht nog even werken.

12. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm Shirbeuk, vervelend zeg. Nou hoop dat je je snel weer
    wat beter voelt! En dat je dan weer een kans maakt.
    Mooi dat je bijna van die rommel af bent!

Marjan, ja dubbel he, blij met je ongi en toch ook niet.
    Nou ja de kortere cyclussen is al een begin! En een goed
    begin is het halve werk nietwaar. Dat eitje komt al
    sneller nu nog een bevruchting en een goede innesteling!
    Wanneer moet jij nu bloedprikken? En waar prikken ze
    eigenlijk op? Ik moet dag 3 van de cyclus ook om bloed
    te laten prikken, geen idee waarop. Niet over gehad.
    Moet dan sowieso ook weer langs de arts. Ook geen idee
    waarom. Want een echo zullen ze wel niet doen lijkt me.
    De Clomid heb ik al mee. Dus had toch ook meteen een
    labformulier mee kunnen krijgen.

Ingrid, de dag van de eisprong is de temp vaak wat
    lager dan de eerste helft van de cyclus. De dag na
    de eisprong gaat ie omhoog. Dit kan snel gaan, maar
    ook langzamer... in ieder geval omhoog. Maar het kan
    dus ook zijn dat ie na drie dagen pas echt superhoog
    is.

Nog twee dagen Provera. En dan... spannend hoor!!

13. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    :Dhaha zijn we ineens uitgekletst???? iedereen op wintersport en ik niet????? What's up???? haha nog 2 weken..................de gyn:D:D

14. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    @Kaatje: Ik moet morgen bloedprikken ook op de 3de dag van mn cyclus...is eigenlijk vandaag maar op zondag prikken ze niet. En dan mag ik na een week geloof ik weer bij de gyn komen!

@Ingrid: Niet op wintersport hoor...maar ben ongi dus verder niet zovee; te melden

15. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje Ingrid, NOG twee weken. Respect voor het wachten!

Marjan, oke, dus morgen bloedprikken. Ik moet op dag 3 eerst naar de arts en daarna bloedprikken. Dezelfde dag beginnen met de clomid. Begrijp 't niet, want heb de clomid al in huis. Dus ik hoef alleen maar een labformulier. Snap dus niet waarom ik eerst nog naar de arts moet. Apart. Neem toch aan dat ze geen echo gaan doen. Lijkt me onlogisch, niet nodig en zeker ook nog es vervelend.

Ik heb het positief zijn helaas niet lang volgehouden. Vandaag dikke domper. Woorden gehad met mijn man. Het zit ons beiden zo hoog. Het vreet/knaagt best aan ons. En heb het idee dat ik extreem begin te reageren op de Provera. Ik kan gewoon niks hebben. Gelukkig vandaag de laatste gehad. :'( Voel me echt rot, verdietig, boos.
    Mijn man kan er ook niks aan doen. Maar ik vind het heel shit dat alles op mij neerkomt. Hoop dat jullie begrijpen hoe ik dat bedoel. IK ben degene die de Provera moet slikken, IK ben degene die nu ongesteld gaat worden terwijl ik er veel last van heb altijd en enorm veel moet werken... IK ben degene die de Clomid moet slikken en de bijwerkingen moet ondervinden en IK moet voor de echo's, soms wel meerdere keren per week.
    Hij heeft alleen maar een potje hoeven inleveren... ik hoef hem echt niet elke keer mee en dat is ook totaal niet praktisch wb zijn werk. Maar toch voelt het zo alleen. Alsof ik het helemaal alleen moet doormaken.
    Ben supermoe en zo aan slaap toe, maar veeeeel te druk in mijn hoofd. Dus slapen dus ik nu toch niet. Driedubbel bah!

16. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Ach Kaatje toch, snap je helemaal en dan gieren die klote hormonen ook nog eens door je lijf...Maar lieverd het komt allemaal goed. En weet je na alle ellende die JIJ moet door lopen. Mag jij helemaal in je eentje je kindje in elkaar zetten en 9 maanden dragen en ik kan je uit ervaring vertellen dat is we heel mooi en bijzonder...

Wij zullen hier zitten om je op te beuren als het nodig is...dikke knuf meissie nog even volhouden!

KUS Marjan

17. ccbloom

ccbloom Lid

12 nov 2010
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou VPkaatje, ik herken je frustratie wel! Mijn man zegt ook steeds dat ik een afspraak bij de huisarts moet maken. Maar dat is voor hem makkelijk gezegd. Ik ben straks degene die iedere week naar de gyn mag en allerlei onderzoeken moet ondergaan. En daar zie best wel heel erg tegenop. Hij levert een potje in en is dan verder klaar.

Ik was positief begonnen aan een nieuwe cyclus. Maar nu mijn temperatuur weer enorm schommelt, heb ik de hoop op een normale cyclus echt opgegeven.

Vandaag is het precies een jaar geleden dat ik met de nuvaring gestopt ben. Dus had ik de moed verzameld om vanmorgen een afspraak maken bij de huisarts te maken, blijkt hij deze week met vakantie! Dus nog een weekje uitstel van executie in mijn geval...

Ik weet niet of ik er goed aan doe om te blijven temperaturen. Toen ik vorige keer een tijdje gestopt was met temperaturen en met het slikken van foliumzuur had ik ineens wel een eisprong! Toen was ik er ook veel minder mee bezig. Ik zit nu toch echt iedere dag zeker 2 x op ZP en FF. Ik weet dat ik het meer moet loslaten, maar ik weet gewoon niet zo goed hoe...

18. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    @CCBloom: Wat een lelijk kaartje heb je zeg!

Weet nooit zo goed wat ik moet denken van er te veel mee bezig zijn....Bij mn vorige zwangerschap was ik er zo ongelofelijk veel mee bezig en was ik in 1 keer zwanger...Nu ben ik er veel minder mee bezig en heb ik geen eisprong meer en een super lange cyclus....Geen idee dus lijkt bij mij niet te kloppen..

19. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marjan THANKS!! En dat is juist waarom ik zo blij ben met jullie, jullie begrijpen het tenminste allemaal. Al hoe mn man zn best ook zou doen het te begrijpen, hij hoeft t niet te voelen en te doorstaan allemaal. En weet hier gewoon dat ik niet de enigste ben die er even door moet.
    En als je dat dan zo zegt van die 9 maanden, dan denk ik JA dat is ook zo, DAAR moet ik me aan vasthouden!

CCBloom, ja dat is ook zo en je moet pas naar de huisarts gaan als je er helemaal aan toe bent. Want het kan best een belasting zijn. Voor jezelf en ook voor je relatie. Dat begin ik nu wel echt te merken. Alles wordt anders en ook al wil je er af en toe niet mee bezig zijn, je word er wel toe gedwongen... door de echo's , de afspraken, bloed prikken etc.
    Aan de andere kant, je bent nu een jaar bezig. Stel je stelt het uit... er gaat zoveel kostbare tijd verloren.
    Tempen doe ik niet meer en testen heeft nu even geen zin. Zodra mn eitje gaat groeien en dat met een echo te zien is; wil ik wel tijdelijk weer testjes gaan doen en tegen die tijd ga ik mn temp ook wel weer bijhouden. Maar voor nu heeft dat geen zin en het voelt fijn om dat nu alweer een poosje niet meer te hoeven doen.
    Je tempkaartje ziet er idd niet uit! Lijkt op die van mij. (Dat voorspelt dus niet veel goeds... misschien ook meerdere rijpende eiblaasjes ofzo?)
    Weet je, ook al voelt het allemaal drie dubbel shit, ik ben wel blij dat ik naar de gyn ben gegaan. Die kan nu tenminste iets voor me doen. Probeer daar dankbaar voor te zijn. Alleen dat valt soms gewoon niet mee, want het neemt de frustratie niet weg.

Dat "veel er mee bezig zijn". Ja het schijnt zo te zijn dat die soort van spanningen je cyclus kunnen verstoren. Maar ja, weet je, welke vrouw gooit de pil in de prullenbak om de grootste stap van haar leven te gaan maken en denkt er vervolgens niet meer aan? Tuurlijk houdt het je bezig. Dat zeg ik dan tegen mezelf en geef ik mezelf weer gelijk ;) hah
    Ik vind het logisch, alleen ja, je kan er ook in overdrijven. Maar door es te tempen te testen en een berichtje op zo'n forum... pff dat moet kunnen hoor.

20. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Ach Kaatje, wat ontzettend vervelend die frustraties! Ik hoop dat je gauw positief nieuws krijgt.

Ik heb me vandaag aangemeld op het forum. Mag ik hier meeschrijven? Ik weet niet hoe onregelmatig op de schaal van onregelmatig mijn cyclus is, maar sois. Ik mag een boon zijn als ik er wat van snap.

Deel Deze Pagina