vandaag dag 45

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mieke1981, 9 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Lala, goed zo! Fijn dat je een begripvolle assistente aan de lijn hebt gehad. Mijn ervaring met andere medische zaken is dat als je op het punt bent gekomen dát je uiteindelijk hulp gaat zoeken, dat je het dan ook metéén wilt. Zo zit ik in ieder geval in elkaar. ;)
    Rust even uit.

2. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Ja gister was ik totaal van de kaart , en wou de ha eigenlijk niet bellen maar had er het erover met ook een clubje waar ik schrijf en zij had het over schildklier en vit.b12 laten prikken...
    Nja dat wil ik wel doen, missch komt daar wel wat uit en kunnen ze me helpen.. en als daar verder niks uit komt ? zal k verder wel horen wat de ha ervan zegt, en wat te doen verder..
    (vandaag daarin tegen voel ik me al een stuk beter en geen krampen enzo meer ) GELUKKIG..!

3. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    Lala knap van je dat je de huisarts gebeld hebt. hopelijk krijg je meer duidelijkheid door bloed te prikken. Lijkt me erg frustrerend als een huisarts niet meewerkt. Soms is het moeilijk het positief te zien en andere kreeg bruis je van zelf vertrouwen tenminste zo gaat het bij mij wel.

4. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lala, ik snap wat je bedoelt. Veel sterkte hoor!
    Jeetje heftig allemaal hoor. Even de tijd nemen
    voor jezelf is niet verkeerd, maar misschien
    moet je even door de zure appel heenbijten en
    toch gaan. Ze zijn er voor je om te helpen, later
    krijg je er misschien spijt van dat je niet eerder
    bent gegaan.
    Marjan heeft ook gelijk. Stel je voor dat je baarmoeder
    nog niet helemaal "schoon" is. Dan kom je er
    liever nu achter dan over... ?
    Oh ik lees nu net dat je toch al gebeld hebt.
    Good for you!
    +++++++++++++++++++++++++++++++++
    Bonita, idd spannend! Ik ga ook naar de fertiliteits-
    arts. Vind het wel prettig, deze is echt alleen
    maar gericht op de vruchtbaarheid en zwanger worden.
    Je moet wel je man meenemen he voor de eerste
    afspraak. Voorgeschiedenis van beiden wordt dan
    besproken, bijzonderheden bij zwangerschappen bij
    beide ouders enzo. Je man krijgt te horen dat hij
    een potje in moet leveren en jij krijgt idd een
    echo. Dat stelt weinig voor hoor. Mooi dat je
    snel terecht kan! Heb je ook weinig tijd om ertegen
    op te gaan zien. ;)
    Shirbeuk, je kan idd later nog innestelingsbloed
    krijgen, maar dit is dan wel oud en meestal dus
    bruin. Bovendien is extreem veel kramp en bloedverlies
    geen innestelingsbloed meer.
    Marjan, succes maandag! Ben benieuwd! Tsja, 38 dgn
    is natuurlijk voor onse begrippen al super,
    maar tis eigenlijk nog tien dagen te lang he.
    Rrianne, ja super joh, 16 mrt, voor je het weet
    is het zover :) en je man heeft gelijk denk ik.
    Een vriendin van me heeft ook regelmatig wat
    bloedverlies en die gaat in mei bevallen. Alles
    is op en top!
    Hier alles nog rustig. Nou ja... rustig... in
    mijn hoofd alles behalve! Zondag met Provera
    gestopt en gisteren had ik contactbloeding.
    Had gedacht en gehoopt dat vandaag mn ongi
    zou doorbreken, maar helaas, helemaal niks.
    Heb normaal nooit contactbloedingen.
    Wil zo graag met die clomid beginnen. Want
    hik er nu alleen maar tegenaan.
    Heb veel last van irritaties, boosheid, innerlijke
    woede, onrust... echt sinds die Provera.
    Rommel!

5. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Dankje vpkaatje jaa idd ik ga er nu wel achteraan, wil t wel weten :)
    Oke ja hier liggen de irritaties ook hoog, pff...En merk toch dat vriendje er ook heel erg mee zit dat t niet lukt,ook al praat die daar niet vaak over... maar beide zijn we snel geirriteerd en boos .. verdrietig... moeten t ff weer allemaal een plekje geven ..;)

6. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Vpkaatje, Wat vervelend dat je je zo K*t voelt door de Provera. Hoop voor je dat dat snel wat minder word en je weer wat lekkerder in je vel zit. Ja vandaag nog precies 14 daagjes voor we heen kunnen. Dan is de eerste spanning er ook een btje af.
    Stelt me wel gerust om te lezen dat jou vriendin ook met regelmaat last heeft van wat bloedverlies. Dat ze in mei maar van een mooi mensje mag bevallen:D.
    Fijne avond allemaal

7. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zondag laatste Provera gehad... vandaag woensdag temp 36,8 (voor het eerst sinds weeeeken weer es gemeten). Mijn gemiddelde temp is 36,4. Temp kan omhoog gaan door Provera, maar ben nu al drie dagen verder. Iemand ervaring? Snap er niks van.

8. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Ja kijk maar naar mijn kaartje van 80 dagen je ziet dat de laatste 10 dagen ook HEET ;) zijn kwam door de primolut echt meteen omhoog geschoten en na mn ongi pas weer gezakt...lijkt erop dat het normaal is meis....

9. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Die Ptjes onder mn kaartje zijn de primolut pilllen

10. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohhhja is ook zo idd! Bij jou bleef je temp nog twee dagen
    hoog en toen brak je ongi door en was je temp weer lager.
    Ik zit nu vier dagen na de Provera en heb nog steeds geen ongi en mn temp nog steeds hoog. Irritant. Hoop dat het snel doorbreekt, dan kan ik met frisse moed aan een nieuwe ronde beginnen. Dit is van die verloren tijd...

11. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    :Ddag 51 nog 1,5 week voor de gyn:D pffffffff hoop dat het ooit onder de 35 komt dan ben ik al blij. Ga er al vanuit dat ik ook aan de clomid moet dus laat maar komen provera en dan clomid. Dan kunnen we tenminste weer verder voor een brusje voor Niels. Ik zal morgen eens weer tempen haha wordt nog verslavend ook. Heb wel het idee dat ei ergens gesprongen is omdat ik niet zoveel pijn meer heb ik mijn buik. En nu onder de pukkels:xdas weer minder;)

Welterusten:p

12. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ingrid, ja kan me voorstellen dat verhaal van de provera en de clomid. Zo stond ik er ook in en was er ook echt blij mee. Ja niet, dat ik echt geen rijpend eicelletje had, dat was zo'n domper. Maar ja, had het wel kunnen verwachten bij deze cyclussen. Ben benieuwd naar jou verloop. Misschien is je eitje wel gesprongen en is een gyn-bezoekje wel heelmaal niet meer nodig ;)

Hier beetje in dubio. Had vandaag rood slijmverlies en vanavond echt meer en dunner en knaller rood. Maar nog niet echt doorgebroken zeg maar.Tsja is dit nou toch dag 1 of morgen? Ga namelijk op dag 3 starten met de Clomid en dat is dan dus zaterdag of zondag.

13. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Hoi Meiden,
    Ik heb weer iets anders om onzeker over te zijn.
    Zonet een zwangerschapstestje gedaan, en normaal kleurt mijn Testgebied veel sneller en duidelijker dan het controlegebied.
    Hij is vandaag een stuk minder duidelijk dan de afgelopen keren.
    Ja, ik heb nog steeds de tik om iedere week een test te doen.
    Ga geloof ik straks die 2e er ook maar ff tegen aan gooien, kijken wat daar mee gebeurd.
    Ben grieperig, mijn temp was ook vanmorgen 37,5. Dus lig lekker met myn laptopje op bed.
    Is het normaal dat hij minder duidelijk is dan de andere keren? Of heeft myn griep hier miss wat mee te maken?
    Hoop dat iemand me kan helpen
    Fyne dag allemaal

14. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    Meid ik zou me er geen zorgen over maken, w.s. gister meer gedronken. Minder geconcentreerde urine. Test die gewoon iets langzamer was. Je bent nog steeds zwanger hoor. Ik kan je aanraden geen testen meer te doen. Je gaat ze toch vergelijken en jezelf onzeker maken. Gewoon straks naar de verloskundige om een wormpje te bekijken;)
    Heb vertrouwen erin dat het allemaal goed zit. Haha kan me wel voorstellen dat je hormonen meespelen hoor die maken je ook onzeker;):D

15. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    oja vanmorgen getempt haha 36.6 das in ieder geval beter dan 36.2 van paar dagen terug. Jullie hebben het ook wel eens over een temp dip en dat hij dan omhoog gaat. zou het dat zijn??? haha hoezo onzeker:) Giga miep vandaag:):D

16. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ingrid, heb je een tempkaartje? Dan kan ik er even naar kijken. Heb me er toen al tot in den treure in verdiept ;)
    Ik had elke keer een tempdipje op de dag van de eisprong en de dag erna schoot ie dan omhoog. Exact 7 dagen later opnieuw een tempdipje, waarna hij opnieuw omhoog ging. (Innestelingsdipje?)

Rrianne, idd geen testjes meer doen. Weet je, niet dat het mis is, maar juist ter geruststelling. Ook al zou het mis zijn gegaan, ook dan hou je de eerste tijd nog flink HCG in je urine. Het zegt dus helemaal niks.. die testjes nu. En als je nu een minder duidelijk testje hebt; kan dat alles te maken hebben met meer drinken idd. De enige geruststelling die je kan hebben is straks je echo!! Kijk daar maar lekker naar uit!!

17. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    hey meiden! hoe gaat t met iedereen ?:D

Rrianne ik heb ook gehoord dat na plusmines 8 weken testen weer lichter worden,dan heb je teveel hcg voor die testjes , kan ook komen van teveel drinken idd.. lekker de echo afwachten meis niet meer gaan testen :)
    xx

18. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Dankjewel meiden! Ach, het is ook te gek voor woorden dat ik wekelijks bleef testen. Maarja, dat was mijn controle op één of andere manier. Nog dik anderhalf week dan kunnen we ons garnaaltje bekijken. Moet gewoon ff geduld hebben.
    Het is hier heerlijk weer, bij jullie ook?

19. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook heerlijk weer ja haha!
    En uh Rrianne, ik snap het wel hoor, ben zelf ook zo'n controlfreak. En je hebt lang genoeg gewacht op HET tweede streepje. Toch fijn om af en toe nog es te zien verschijnen toch. ;)

20. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe is het hiet met iedereen?

Mijn ongi is doorgebroken vandaag. Dus officieel dag 1! Maandag naar de gyn voor startecho (jech), bloedprikken en uitslag van het potje van mn man ;) Best wel spannend.

Deel Deze Pagina