@ VPkaatje: als de donder aan de klus! Ik had vorige week ook geen positieve ovulatietest weet je nog? Nou vanmorgen is mn temperatuur omhoog geschoten dus is er ws toch een eisprong geweest. Vandaar dus dat vruchtbare slijm bij mij dus let ook echt op de signalen van je lichaam hoor! @ Shirbeuk: het zou kunnen natuurlijk dat je zwanger bent. Lastig he?! Hier zus spontaan een 'korte' cyclus van ws 40 dagen, een nieuw record! En dus in spannende afwachting van hopelijk geen menstruatie rond 14 november... x
Hier is mijn schildklier ook al getest maar die was goed, heb nu een lading ovu tests besteld....En maar weer kijken of er een ei komt.
Marjand, dat is in ieder gecal goed nieuws van je schildklier nu op naar een positieve ovu test. VP kaatje idd snel aan de slag, want dan is je ei op komst. Moon81 ik duim voor je! Moet morgen voor de griepprik naar de HA dus ga gelijk even vragen of ik weer even langs mag komen want heb nog altijd oud bloed verlies. Heb geen test in huis dus die kan ik morgenochtend nog niet doen helaas.
Gisteren eerst van die kleine heldere rekbare sliertjes. Daarna later op de dag een meegalange rekbare sliert. Alleen deze was opeens niet helder. Das dan toch geen vruchtbaar slijm? Mijn lichaam is aan het donderen. Al dagen lang steekjes in mn eierstok. Mn temp blijft exact tzelfde, was er even mee gstopt, maar vandaag toch even gecheckt. Moon, wauw mooi kort cyclus! Ikke jaloers Shirbeuk, is het niet slecht om de griepprik te nemen als je zwanger wilt raken? Ze spuiten toch hoop rommel in je lichaam waar je zelf antistoffen tegen moet maken? Ik neem 'm maar niet. MarjanD, dat is in ieder geval goed nieuws en nu maar weer wachtenwachten... Shirbeuk, hoe staat t nu met jou?
ja hier is het oude bloed vandaag gestopt, raar. Weet niet zo goed of ik de griepprik moet halen, kan de assistent van de HA na 14.00 bellen dus dat doe ik maar even. Kan dat oude bloed ook gewoon een ongi geweest zijn?
Shirbeuk; Heb je naast het oude bloed ook buikpijn of iets gehad? Wel raar.. bij mij begon het ook met oud bloed, maar is toch overgegaan op rood bloed en buikpijn.
Ja hele erge steken in mijn buik halverwege na ongeveer een week daarna nog een week gehad. Heb de assistent gebeld maar de huisarts heeft pas volgende week een plekje, denk dat ik daar maar op wacht en kijk wat de rest van de week nog brengt. Doe denk ik het weekend voor de zekerheid een testje.
Shirbeuk, ik zou idd maar es een testje doen, want t lijkt meer op wat je altijd hoort van de begin zwangeren. Ik heb ook gebeld ivm vaccinatie en griepspuit. Griepspuit kon geen kwaad. Vaccinatie raden ze me wel af. Dus die neem ik over een poosje nog wel es.
Vpkaatje, denk je echt! Heb gisteren wel een testje gewaagd en ik zie een heel maar dan ook heel dun licht streepje, moet je wel heel goed kijken. Maar ben bang dat ik het te graag wil zien.Doe er vrijdag nog eentje en dan zie ik wel verder. Ik heb de griepprik idd wel gedaan, kan geen kwaad zei de assistente van de HA. Hoe is het vandaag met je?
Toch vind ik je klachten lijken op een (naderende) eisprong hoor VPkaatje. Heb je al een positieve test te pakken? En zijn ze dan echt mega negatief? Of komt het dicht bij een positieve? Vervelend he! Over je temperatuur gesproken. Ik hou mn temperatuur trouwens bij in FF. En pas maandag toen ik mn temperatuur invulde, gaf ie aan dan mn eisprong vrijdag geweest is. Dat klopt ook wel met wat ik voelde denk ik. Maar zaterdag en zondag waren mn temperaturen helemaal niet zo extreem dus er is hoop hihi noem jij bijna 6 weken een korte cyclus? Ik nu ook, maar het is nog steeds lang hoor, maar goed ben er al blij mee! @ Shirbeuk: ik zou ook testen denk ik...Spannend! x Moon
@Shirbeuk, ja 't lijkt er wel op en een licht streepje is ook een streepje jeahhhhh spannend voor je!! @Moon, ja ik vul het ook in op Fertility dinges... t lijkt op naderende eisprong, maar klachten zijn ineens weg, geen steekjes meer, geen slijmen meer niks niet. Temp opnieuw gezakt, maar dat doet ie steeds. Lichaam is goed in de war. Zo balen, had zo'n enorme dip zo straks. Zat gewoon even te huilen bah! De testjes zijn steeds superlicht. En heb soms zelfs twee keer getest, dus heb de piek echt niet gemist. Ja zes weken is ook lang... zeker als je t vergelijkt met hoe t hoort. Ik begin zo te balen van dat irritante wachten. Heb ook steeds meer het gevoel van moeten als we t doen in plaats van passie. Tis echt niet leuk. En kan wel zeggen dat ik t los moet laten en er niet zo mee bezig moet zijn, maar dat lukt me gewoon niet. Ik wil het te graag, maar kan er zelfs niks aan veranderen. De natuur regelt t wel........... :'(
Vpkaatje toch.. Wat een ellende bij jou. Ik snap heel goed dat jij er wel veel mee bezig bent, jij hebt zo'n onregelmatige en lange cyclus dat het lastig is om je ei te bepalen. En dan wil je al helemaal niet dat je ei ongemerkt komt.. Je wilt die kans toch benutten. Het is heel lastig om op je lichaam te vertrouwen. Logisch dus dat je het niet los kan laten, je probeert alleen maar je lichaam te snappen... Ik hoop dat het snel goed komt, hele dikke knuffel!
Hoi meiden. Ik dacht, ik kom ook maar weer eens kijken. Nou, hier ook nog steeds niks, maar wel rare klachten en 'krampen' in mijn onderbuik dus wie weet... of ik ben zwanger (stille hoop, morgen ga ik testen!) of er komt hopelijk weer iets op gang. Zou mooi zijn dan heb ik ook eens een (bijna) normale cyclus. We wachten het weer af... shirbeuk spannend, ik ga voor je duimen! vpkaatje volgens mij kan je wel een knuffel gebruiken. Dus bij deze.... snap dat je er zo mee bezig bent hoor! Maar probeer toch een beetje positief te blijven. En mooi, 6 weken is misschien niet kort, maar wel een mooi begin vergeleken met wat hier verder voorbij komt!
@ Julia: spannend dus! 6 weken is inderdaad mooi. Mooier in ieder geval dan mijn laatste cyclussen van 88-52-57-72. Nu hopen dat er eindelijk wat kortere cyclussen uit komen rollen of dat ik zwanger ben! Ik heb hele gevoelige tepels en heb pijn in mn onderrug en een soort van heftige ongesteldheidskrampen. Pfff verwarrend hoor, het kan 2 kanten op... xx
ik zie wel iets maar ik kan nou niet zeggen dat ik een giga streep zie dus ik zou gewoon even 2 dagen wachten of morgen vroeg met ochtend urine nog 1 wagen