@Nannie: Het ei stond al op springen, de gyn dacht dat het diezelfde dag nog zou springen (dus of woensdag of donderdag)...Die oregnyl heeft hij gezet zodat hij zeker wist dat het ei die dag (of uiterlijk de dag erna zou springen) Nou ja moet maar geduld hebben... @Kaatje: Wat spannend meid!!! Duimen draaien hier voor je! Hopelijk nu ook eens raak voor jou. Ik wil sowieso wachten tot het weekend. Wil niet weer die teleurstelling. Zondag zijn Koen en ik jarig als ik dan nog niet ongi ben zal ik testen. Niet eerder.
Spannend hoor Marjan en knap dat je kunt wachten tot het weekend. Zou ik ook moeten doen. Maar ja, dan lees ik weer ergens dat er genoeg zijn die op 9dpo positief testen en dan kan ik me woensdag ook vast niet inhouden. Morgen moet ik naar de gyn en zou ik eigenlijk met provera gaan beginnen. Kan dus vertellen dat dit niet nodig is. Ben ik zo blij om. Die Provera had ik zo veel last van! Misschien toch een echo om even te kijken hoe dik mn baarmoederslijmvlies is en misschien bloed prikken op progesteron. Meer zal er niet gebeuren. Het is nu afwachten mn NOD en dan evt op dag 3 van nieuwe cyclus met Clomid100 beginnen. Hoop niet dat dit nodig is. Heb het doosje al wel in huis...
hihi ja leuk he! vpkaatje....9dpo had ik een heeeele vage test t leek wel een schaduwlijntje toen 11 dpo getest met cb digi en stond het erop! 1-2 zwanger!
Onewish, ja die van Clearblue zijn pas echt leuk he! Als je tenminste zwanger blijkt Ik wil van alle merken een test doen hahaha ik wil als ik zwanger blijk te zijn een heeeeeleboel bevestigingen heb ik dan nodig. Ben vanmorgen naar de gyn geweest. Echo gehad en ze kon zien aan een gescheurd blaasje in de eierstok dat er een eitje gesprongen is. Ook een bepaalde hoeveelheid vocht in de baarmoeder wat meegekomen is bij de eisprong. Mn baarmoederslijmvlies is mooi dik. Heb mn bloed laten prikken op progesteron. Ga verder niet bellen voor de uitslag, dat geloof ik wel. Nieuwe afspraken: dinsdag 17 mei zwangerschapstest doen wanneer ik nog niet ongesteld bent geworden in tussentijd natuurlijk. Ben ik zwanger, dan bellen en drie weken later terugkomen voor een echo. Ben ik toch al eerder ongesteld dat cd3 beginnen met Clomid100 en dan cd10/11 terugkomen voor een echo. Spannende week! Kom ik me daar toch een collega tegen in de wachtkamer, moest voor een mirena vervangen. Heb het maar verteld, ze zou het wel voor zich houden.
Jah stom eerst hoop je dat je de 1e 9 mnd niet meer ongi word en nu kon ik er wel om smeken.. oooo spannend bij jullie Marjand en vpkaatje. hoop het echt hoor.
Vpkaatje wat een goed nieuws! je wist het al maar dit is toch even extra bevestiging! nu maar hopen dat het niet nodig is he de clomid! Marjand ok dan kan hij dus idd ook al eerder gesprongen zijn maar sowieso na 36 uur. Dus zou je van het uiterste uitgaan is vrijdag NOD....spannend! Hier gaat alles goed heb alleen echo verzet. Ik had hem op 26-05 maar m'n zoontje wordt 27-05 3 jaar. Stel... dat het niet goed is wil ik dat niet dag voor verjaardag horen dan is verjaardag verpest en dat wil ik absoluut niet. Dus heb hem verzet naar 24-05. Volgens verpleegkundig kon dat makkelijk ben dan al 6 wk 6 dagen dus....
@Kaatje: Nou knap is het niet hoor, maar ik heb geen testen in huis. En heb nog geen tijd gehad om ze te halen. Dat wil ik dus maar zo laten tot het weekend. Lijkt mij wel mooi als ik op onze verjaardag test...(of niet natuurlijk) Bij mn vorige zwangerschap heb ik ook op pdo 9 ofzo een knal test.... @Ingridd: Jeee wat fijn voor je meid. Nu nieuwe ronde nieuwe kansen!!! Succes meid! @Nannie: Klopt ik heb op woensdag morgen om 10 uur die pregnylspuit gehad...dus ehhh (reken,reken) 10 uur s'avonds op donderdag is hij uiterlijk gesprongen.... Vind het spannend en ook weer niet. We hebben goed geklust maar ik geloof er inmiddels niet meer zo in...Afwachten dus.
Ingrid, Ja heel apart hoe dat werkt. Ik was de eerste keer ook heel blij met mn ongesteldheid. - Snap het wel Nannie, verstandige keus... al ga ik er natuurlijk wel van uit dat alles goed is he. Nou super hoor, lijkt me zo prachtig! - Marjan ja dat zou wel echt een leuk cadeautje zijn he! Voelt voor mij soms heel spannend en andere keren ga ik er gewoon vanuit dat ik ongesteld ga worden. Beetje wisselend.
Heb mn templijstje toegevoegd aan de handtekening. Temp blijft mooi hoog. Vorige twee cyclussen had ik een enorme dip op 7dpo. Nu dus niet. Toen dacht ik yessss een innesteling, maar dat zegt dus ook niks. Vind het nu niet zo erg dat die dip wegblijft eigenlijk. Al zegt een hoge temp ook niks, die kan over een paar dagen nog wel zakken. Het houdt nu gewoon in dat het geel lichaam progesteron produceert, niks meer en niks minder. Slopend deze wachtdagen. Gevoelige tepels is vrijwel over. Geen gevoelige borsten niks niet. Pff
Spannend he meid....Succes met het wachten. Hier vanmorgen niet helemaal normaal kunnen tempen, Koen was net over 5 wakker (hij is ziek) dus ik ben toen even in de weer geweest en toen om 7 urr ongeveer getempt toen was hij nog maar 36,8 dus morgen ongi denk ik....
Neeeeeeeeee ik hoop dat het nog goed komt voor je. Duim duim duim. Ik slik zo m'n 1e clomidje ik ben zooooooo benieuwd of ie gaat werken. Spannend hoor. Heb je bij 50mg al gelijk meer kans op een 2 ling??? hahaha zijn we gelijk uitgekinderd haha eerst maar eens een positieve test.