Ja idd het was mijn ha ook geen eens , ken dr ook niet maar weet dr naam wel en als ik naar men ha ga dn zal ik het hem ook cker doorgeven... maar denk dat ik gwn vk bel van de week, en me verhaal voorleg kijken wat zij zegt missch mag ik wel langskomen...xx
Nannie, vind je mn templijstje hoopvol? Ik wil eigenlijk nu niet meer testen tot dinsdag. Dat is de dag die de gyn noemde. Weet niet of ik het volhoud. Zou het nu ook niet doen en heb t wel gedaan en wat is t resultaat... balen want hij is nog steeds wit. Misschien gewoon wachten of er toch een ongi komt.
Vpkaatje hijs gestegen! dat is wel een goed teken lijkt mij! spannend meis... Idd nu gwn wachten tot dinsdag.. Ook al is dat heel moeilijk hihi ik weet er alles van xx
Ja toch, goed teken? Aan de andere kant... hij kan morgen nog wel weer zakken. Het zegt niks he. Het ziet er niet echt heel erg uit als een zwangerschapskaartje, aangezien mn temp drie dagen toch lager is geweest. Dat vind ik dan zo vaag. Heb nu wat heeeeeel lichtgeel verlies ipv wit. Is dat een slecht teken? Ga het liefst de komende dagen slapen, dan is het zomaar dinsdag. Brr
Ik vind het heel moeilijk om te zeggen of iets wel of niet hoopvol is. Ik heb te vaak gelezen dat iets hoopvol lijkt en toch niet zo is. Maar ook vaak genoeg andersom... ik denk dat je helaas niks anders kunt doen dan afwachten... Dikke knuf voor jou!
Gisterenavond geklust. Nadien klein beetje "bloedverlies". Zeg maar bij afvegen wat roze/rood. Echt weinig. Dacht gelijk, oke ik ga ongesteld worden. Maar word om 3 uur vannacht wakker, dus ik naar de wc. Niks meer, gewoon weer helder slijm. Mn temp (na 3,5 uur slaap) 36,8. Dus ietsje lager, maar nog steeds niet heel laag. Zou het alleen maar een contactbloeding geweest zijn? Zit nu 13dpo. Heb helemaal geen buikpijn of iets. Als je net zwanger bent schijnt de baarmoedermond beter doorbloed te zijn en ook sneller te bloeden na t klussen...
sorry wil je niet ontmoedigen maar klussen en vervolgens roze slijm was voor mij altijd teken dat het einde verhaal was....
Ja ik denk t ook hoor. Had mn temp gemeten en was 36,8, heb daarna nog even geslapen was daarna 36,5 (baalde zo erg dat ik niet meer heb gekeken hoe laat t was), daarna weer poosje geslapen en was weer 36,8. Maar ga maar uit van de 36,5 denk ik. Einde oefening, alleen nu moet t nog doorbreken, want tis weer gewoon helder slijm nu. Echt vaag. Laat dan ook maar komen, dan kan ik ook sneller met de Clomid100 beginnen.
Hier gaat het eigenlijk prima, af en toe wat chaggi en kort lontje en een flinke opvlieger gehad. verder eigenlijk niets. vanavond laatste clomid en dan woensdag een FM. Ben wel erg nieuwsgierig hoor. ik ga mijn temp zo mogelijk bijhouden toch nieuwsgierig. vanmorgen was ie 36.6 ook hoger dan normaal.missvhien door de clomid?
Haai meiden, @Kaatje: Je kaartje ziet er niet al te veel belovend uit...hoop maar dat als je dan toch niet zwanger bent je snel ongi wordt en je door kunt naar de volgende ronde. @Ingridd: Geen idee of je temp kan stijgen door clomid, bij mij was het niet zo vorige maand. Hier ga ik ronde 2 in met clomid....hoop dat het gaat werken. Vandaag waren Koen en ik allebei jarig, ik 30 hij 1 jaar....wat is dat jaar snel gegaan zeg.
Marjan, GEFELICITEERD!! Ik begin ook met de tweede ronde Clomid. Nu 100 mg. Vandaag ben ik ongesteld geworden, dus overmorgen kan ik ermee beginnen. - Ingrid, bij mij is mn temp niet hoger geweest door de clomid. Wel ben ik vrij vlot gestopt met tempen. Ik stop nu ook weer tijdelijk. Zo vlak voor de eisprong begin ik wel weer.
Ja wat een timing he? Echt wel grappig zo samen op 1 dag jarig zijn. @Kaatje: Ik stop ook weer met tempen tot net voor mn ei....vind het wel prima zo. Spannend hogere dosis clomid. Hoop dat wij deze maand aan de beurt zijn!
Marjan, ik hobbel 4 dagen achter je aan. Tenminste, ik denk dat ik vandaag als cyclusdag 1 tel. Wat zou jij doen? Gisteren had ik al redelijk wat roodverlies, alleen bij afvegen, leek nog wat slijmerig. (Sorry voor details.) Vandaag is 't echt helemaal doorgebroken. Vind het soms wat lastig hoe of wat. Want liefst tel ik vandaag als dag 2, zodat ik morgen al met de Clomid kan beginnen. Maar ja, wil niet te vroeg beginnen natuurlijk. Spannend he!! Ik hoop zo dat ik nu snel een eisprong zal hebben met deze ophoging. Had nu op dag 58 pas een ei. Nou deze ronde geven we 'm niet zo lang de tijd. Als er op dag 21 nog niks zit dan krijg ik provera. Anders schiet het nooit op. Dus kan nog een nutteloze ronde worden voor mij ook. Pfffffff
Marjan idd grappig zeg! dus op je eigen verjaardag bevallen van je zoon hihi ? vpkaatje ik hoop dat je eitje met ophoging van clomid sneller komt meis!! ga voor je duimen.. Meiden ben langsgeweest bij de huisarts, nja assistenten... Heb voor morgenochtend een afspraak staan, bij de huisarts...niet dat ik daar veel wijzer van word of ik nog zwanger ben of niet..(denkik) weet niet wat hij gaat doen... Maar ga een doorverwijzing vragen. Vk nu bellen heeft geen zin omdat er toch nog niks/weinig te zien is en je dan alleen maar onzeker nog steeds bent... xx
Spannend Onewish!! Dus je denkt dat je niet meer zwanger bent? Maar was toch maar beetje bloedverlies? Succes morgen!!
Ja op mn eigen verjaardag een zoon "gekregen", Was wat lastig uitpakken maar wel een kei mooi cadeau. Maar wat heb ik gemist bij jou? Denk je dat het mis is? @Kaatje: Lijkt mij dat dit jou 2de cyclus dag is zeker omdat je gister al bloed verloor.....Waarom moet jij op CD 3 al beginnen met clomid? Ik moet op dag 5 pas beginnen....
Ja heb bloedverlies gehad dus ik weet t niet meer. t was wel een klein beetje maar wel verdeelt over een paar dagen dan wel dan niet ,, weet niet of t nog goed zit.. zit nog steeds in onzekerheid moet zo naar de ha xx
Potver het blijft bij jou ook maar aan tobben he. Hoop dat alles goed zit. Hoop hier snel goed nieuws te lezen van jou. Liefs en dikke knuf!
nou heb weer bloedgeprikt, over 2 dagen weten we meer. als dit negatief is dan stuurt ie me door naar de gyn en gaan we daar verder.. rare is me buik is nu overdag ook een beetje bol.. wat ik savonds eerst alleen had... xxx