haha marjand leuk ja we gaan gelijk! ook een klein dipje heb jij op dag 4 hihi en : ZE IS ER WEER HOOR!! KOMT NET BINNNEN GELUKKIG! helemaal smerig wel, maar dt komt vast wel weer goed
mijn temp was vandaag 36.6 ik ga er vanuit dat mijn ei geweest is moet straks wel naar zh maar voel niets meer rechts in mijn buik en temp gaat wat omhoog. Weten jullie hoe dat gaat als je 2 eitjes op springen hebt??? en ze springen een dag na elkaar krijg je dan een temp kaartje zoals ik die nu heb ervanuitgaande dat de temp nu alleen maar stijgt? haha ben benieuwd hoe jullie daar over denken.
haha wel gek hoor aanwezig kansje op een tweeling. niet zo heel groot maar toch krijg denk ik wel de kriebels als ik over 2 weken positief zou testen.
Onewish, ja echt waardeloos, zo heb je soms van die dagen he. Dan lijkt alles tegen te zitten ofzo. Maar goed we moeten positief proberen te blijven. Vind het soms wel moeilijk hoor. Net als vrijdag, ik hou gewoon rekening met een teleurstelling, anders komt ie zo verschrikkelijk hard aan. Hoop zo dat het eitje weer verder is gaan groeien. Mooi dat de poes weer terug is!! En die temp, ja beetje langzame stijging, maar toch... hopen dat ie nu toch wel weer wat hoger gaat worden. Je temp is op zich mooi hoog genoeg hoor. 't Lijkt zo omdat je temp voor je ei ook in verhouding hoog was denk ik. - Ja Marjan en Ingrid, dat is ook zo. Een ander praat er misschien niet over en duurt 't misschien ook best al een poosje. En het gaat idd met ups en downs. Zit nu in een down. Hopelijk vrijdag weer in een up Bij mij staat 't in combi met de echo's. Heb ik weer een ei gehad, dan ben ik weer twee weken blij, tot ik weer ongesteld wordt. Marjan mooie temp! Nu mag ie wel of een giga dip krijgen morgen of een enorme extra stijging. - Ingrid, volgens mij zorgt de LH piek ervoor dat beide eitjes gelijk springen. Maar je kan 't 't beste aan de gyn vragen. Want op moment dat er een gesprongen is, gaat t gele lichaam progesteron aanmaken en dat zorgt er ook weer voor dat de andere eitjes in gaan krimpen. Dus of hij springt gelijk of hij springt niet meer denk ik. Spannend hoor!! Je zal het op de echo wel zien, twee van die verschrompelde gescheurde blaasjes. En dan over twee weken misschien wel zwanger van een tweeling aaaaah spannend hoor haha. - Ik wil ook weer een ei en met jullie meewachten!!!!! Duurt me te langggggg
Ik mag vrijdag weer, vandaag geweest en de eitjes blijken er nog te zitten Nog steeds dus niet gesprongen vreemd hoor. ze zeggen wel dat met gebruik van clomid de eiblaasje erg groot kunnen worden. ze zijn nu 21.2 bij 24.3 haha echt joekels. Ik heb alleen niet meer die zeurderige pijn in mijn rechter onderbuik. dus bloed geprikt en heb hem nog echt niet gehad die eisprong. blijven klussen om de dag. Als ei gesprongen is moet manlief ook een keer potje inleveren. Maar er zitten er nog steeds 2. mbs is 13.9 mooi dik dus en klaar voor 2 bervruchtte uitjes om in te laten nestelen
Jeetje Ingrid, wat een joekels idd. Nou als het maar geen cystes worden dan. Maar goed als ze groter worden met Clomid, dan zal dat wel. En een mooi dik bms! Die van mij is nog maar 7. Ben zoooooo benieuwd naar vrijdag. Verwacht dat mn eitje nu 14 a 15 mm is en mn bms 8 a 9? Het gaat zo langzaam. Als het maar niet stilstaat aaaaaaaah
Over m'n temp zit ik niet zo in...toen ik zwanger was van Koen kwam m'n temp pas op dpo10 op 37...daarna niet meer gemeten omdat ik op dpo 11 een positieve test had.... Blijkbaar ben ik niet zo heet @Ingridd: jij maakt het nog al spannend!!! En dat eitjes langer door groeien geloof ik ook wel...mijn ei was natuurlijk op maandag 19,2 en sprong pas op donderdag...Klusse maar meid! @Kaatje: Hoop zo dat jou ei in eens een mega ei is! @Onewish: Stijgen of boven je gemiddelde blijven...het is allemaal goed!
Nou ik weet ook niet wat mijn temp aan t doen is , na ei , heb ik nog nooit zo'n kaartje gehad ... heb vandaag alweer een dip!? xx
hahah voel me net een kip die op eieren zit te broeden. zolang zijn ze al groot en willen niet springen. nou ja mag ook morgen vroeg weer.
40mm jeetje zeg!! Nee dat is niet te hopen idd. Spannend dagje morgen voor jou dus ook Ingrid. We brengen mekaar wel weer op de hoogte. - Onewish, apart tempkaartje heb je. Nou moet ik zeggen, de eerste twee cyclussen na het stoppen mt de pil had ik ook altijd zo'n dip op 7dpo. Ik verwacht dat die morgen wel weer omhoog gaat. Nog een weekje wachten... oehhh - Marjan, mooi kaartje, way to go!
Ja ik vind het ook erg apart, heb nog niet zo'n raar kaartje na ei gehad .... we wachten t gwn af , hihi meer kunnen we niet doen. Snap zelf ook niks van me temp nu hoor jeetje! xx
Vandaag 37...nog steeds op de goede weg...Maar ja mijn temp zakt ook altijd pas op dpo 12 echt afwachten dus
Spannend Marjan! - Ingrid, hoe was het bij jou? - Clomid100 is niet aangeslagen, eitje is nog steeds 13 mm. Dus niks gegroeid. Mn baarmoederslijm was vorige keer 1 mm gegroeid van 6 naar 7 mm en was nu 13 mm. Dat was super, maar ja geen eitje dus. Dinsdag nog 1x heen en als er dan nog niks is gebeurd (waar de gyn nu wel vanuit gaat), dan toch Provera en dan Clomid150. Laatste dosis. Daarna staat het allemaal even stil, want dan is mijn gyn drie weken met vakantie. Dus dan begin ik half augustus weer en dan met injecties als de Clomid150 ook niks doet.
OOOO meiske wat balen!!!!! ik had nog wel goede hoop voor je! Maar dit is wel een echte tegenvaller denk ik voor je. Ik hoop echt dat je een super mooi ei krijgt met clomid 150 gaat het wel goed met je schildklier waardes??? Ik heb echt een joekel giga ei van 32.1 bij 28.3 en hij wil maar niet springen. Ik heb nu een pregnyl spuit gehad om dat ei te laten springen. Dus dan is ie voor morgen avond gesprongen volgens de arts en mag ik op het wachtbankje. bms is 14.6 dus ook nog weer dikker geworden. Wel spannend allemaal hoor.
Hey Ingrid, dat is beter! Wel supergroot zeg! Nou super dat ie straks springt. Jammer dat je lichaam dat zelf niet doet, maar in ieder geval, met of zonder spuit, hij springt! En een mooi bms ja. Die van mij is 13 en ben ik ook heel blij mee. Maar ja, dat eitje he. Voel me best dippig hoor, heb ook wel even een klein traantje weggepinkt vanmiddag. Kon het niet laten, moest even. Ben zo bang dat die Clomid150 ook niet aan zal slaan. Was juist zo blij dat er op cd11 een eitje begon te groeien. Maar dan stopt ie bij 13 mm opeens. Balen. Hoe kom je eigenlijk aan zo'n print? Krijg ik nooit mee. Wel leuk. Misschien is dit je lucky egg! Het is je echt van harte gegund!
Ik krijg bij elke fm een printje mee heb er ook 1 van het bms. wel cool om te zien hoor. Ik dacht ik gooi hem ff op zp zo'n joekel ei. Ben ook erg blij met mijn ei hoor en dat is nu echt gaat springen. Ik kan me voorstellen dat je een dip ervan hebt. lijkt me ook niet meer dan logisch Je hoopt toch dat de medicijnen aanslaan en als ze dat dan niet doen is best kl*te je verwacht toch iets.