Nannie heftig meis, veel sterkte ermee mijn temp heeft eindelijk na 4 dagen op 36.8 gestaan te hebben zich verplaatst naar 36.9 op 14dpo vanmiddag naar de gyn, vind het best spannend! x
Nou Onewish, idd superspannend. Succes! Als ik terug kom van ons vruchtbare weekendje weg, heb ik een bevrucht eitje in mn buik. (Laten we hopen dat de gyn gelijk heeft en dat ie een dezer dagen springt)
@Onewish: Wow spannend meid! Duimen draaien! @Kaatje: Zet hem op en bevrcht dat gekke ei maar eens.. Hier is de ongi nu echt door gebroken en voel ik me meteen een stuk beter, raar hoe het menselijk lichaam werkt. Het goede nieuws is wel dat deze cyclus dus maar 29 dagen heeft geduurd!!!!
Vpkaatje! spannend hoor, hoop over 14 dagen positief nieuws!! hihi marjan .. Idd lekker dn he zo'n cyclus! ik ben al wel zenuwachtig hoor hihi terwijl er niks (engs) gaat gebeuren...maar gwn omdat ze een echo gaan doen waarschijnlijk en ik benieuwd ben of er iets te zien is of niet... nog 2 uurtjes bleghh de tijd gaat langzaam nu xx
Hoi! Nou er zat dus een eitje van 22mm (dus lange cyclus dit keer) kan eerdaags springen! en als ik ongi ben geweest moet ik bellen voor een afspraak dag 3/4 dn gaan ze follikelmetingen doen en als me eitje bijna zover is geven ze me pregnyl spuit xx
Marjan, keurige cyclus idd! OP naar de volgende ronde, hopelijk succesvol! - Onewish, het is niet geheel zeker dat mn ei dit weekend springt. Dat is wat ze vermoed, maar ja, bij mij loopt alles steeds al zeer vaag. Dus het zal me niks verbazen als het eitje rechts ook ineens weer mee gaat doen. Neem dus voor de zekerheid wel ovutesten mee, want ik wel absoluut weten waar ik aan toe ben. Hij was vandaag niet echt donker nog. Hopelijk morgen wel! Een eitje van 22 mm is supermooi. Hij kan springen tussen 18 en 23 mm zei mijn gyn. Bij mij verwacht ze dat ie bij 18mm al kan springen, omdat mn bms al zo mooi dik is. - Ben vanavond op verjaardag en morgen vertrekken we al vroeg richting ons romantische hotelletje. Dus ik "spreek" jullie allemaal na het weekend weer. Wish me luck!
Oke weet t al, via ander topic , eitjes zijn rijp tussen 20 en 25mm Dus we zullen net als vpkaatje dit ei flink benutten dit weekend xx
mijn ei sprong met 28 bij 32 nog niet haha maar dat was dus dankzij clomid. en bms was toen iets van 15 dus perfect. mijn temp is weer 0,1 omhoog pfff wou dat ie weer 37 was dan weet ik tenminstte zeker dat dat domme ei geweest is en dat het niet weer aan de nachtdienst gelegen heeft.
Ingrid: Komt goed meid!!! Nu gaat hij gewoon weer langzaam omhoog! Onewish: Jeeeee wat een mooi groot ei!!! Succes met bevruchten!
hij was vandaag 36.4 ben naar toilet geweest en daarna gelijk weer getempt en toe was hij 36.8??? kan dat zo snel??
Ja dat kan zo snel! is bij mij ook wel eens zo als ik controleer of die echt zo laag was of hoog hihi
gaan jullie nog wat leuks doen met de pinksteren?? moet vandaag werken tot 21.30 maar gaan morgen ochtend nog effies naar een leuke rommelmarkt met veel speelgoed. leuk om lekker tussen te neuzen. morgen blijven neefje en nichtje slapen van 2 en 3 haha kunnen we vast oefenen voor 3 kinderen