Ingrid, vaag kaartje, maar wel een heeeele duidelijke innestelingsdip. Hopelijk gaat je temp de komende dagen weer wat omhoog. - Onewish hoe staat het bij jou? - Marjan, Succes met deze ronde Clomid! - Eerst groeide er dus niks en ineens eigenlijk op de dag dat ik met provera zou beginnen, toch nog een laatste echo en ineens aan de andere eierstok een groeiend eitje te zien. Mijn gyn dacht dat ie vrijdag of zaterdag wel zou springen. Ze had gelijk. In 1week tijd is het eitje als een idioot gaan groeien. Vrijdag had ik een positieve ovutest en zaterdagochtend had ik enorme buikpijn 's ochtends. Zoveel pijn, dat het klussen niks meer werd. Maar we hadden het die nacht al gedaan. Dus perfecte timing dacht ik zo. En een tweede keer klussen had waarschijnlijk niet meer zo veel toegevoegd. Dat is meer het gevoel. Dit is echt heel snel gegaan. En wat nou zo leuk is, als ik met provera zou zijn begonnen dan had ik in dezelfde week voor echo's gemoeten als nu ik mn ei heb en straks mn ongi (evt) en dan dag 10 weer terugkomen. Alleen nu MET verrassingsei en een extra kans. Vandaag 1dpo en begint het lange wachten weer. Maar heb het er graag voor over. (De gyn zei dat een eitje tussen 18 en 23 mm springt, maar dat ze bij mij dacht dat ie bij 18 al wel zou springen omdat mn bms al zo mooi dik was, en dat is dus ook wel gebeurd denk ik... bij ongeveer 18 a 20 mm denk ik.) - Ik temp trouwens wanneer ik naar wc ga, rond 5 uur meestal en dan is ie heeeel laag en dan rond 9 uur wanneer ik er echt uit ga nog een keer. Die tweede temp neem ik altijd. Dat is toch goed?
heyhey mijn ei is ook zaterdag geweest gaan we gelijk op hihi meestal moet je toch de 1e temp invullen, 2e temp is volgens mij niet geldig? teminste ik schrijf ook mee in t algemene temptopic, daar zijden ze dat...
Onewish, ahh dat is grappig ja! Kunnen we symptomen vergelijken Ja normaal eerste temp, maar ik slaap altijd in twee gedeeltes en mn eerste temp is bijna standaard 36,3 terwijl mn tweede temp na de tweede rustperiode normaler is. En die neem ik altijd. Dus dan is ie bv altijd 36,6 en op dag van ei was ie 36,4 en dag na ei 36,7 (terwijl ie de hele week 36,3 is na eerste rust...) ja nogal vaag verhaal. Maar ik neem ze altijd wel beiden op voor de zekerheid. Slaap dan bv van 1 tot 5 (4 uurtjes), dan naar wc en dan nog es van 5 tot bv 9 (weer 4 uurtjes). Dus op zich maakt het niet zoveel uit dan denk ik. Beide keren zelfde aantal uren rust.
haha ja idd wel leuk samen wachten! oke, doe waar jij je goed bij voelt meid, je weet t zelf t beste hoe je temp is/doet.. soms neem ik ook wel es 2 x temp op hoor hihi vanmorgen ook 36.9 / direct erna nog een keer en had toen 37. maar ik hou wel 36.9 aan in mijn FF kaartje. xx
Jou temp is mooi hoog, die van mij helaas nog niet... hoop wel dat ie morgen extra omhoog schiet, anders ben ik meteen bang dat ik geen goede eisprong heb gehad.
@Kaatje: Ik temp op precies de zelfde manier, zou wel moeten als je al een kindje hebt die ook s'nachts wel eens in de weer is...Dus ik zou ook zeker je laatste temp nemen en niet de eerste want dan heb je te weinig gerust. Er zijn ook zat vrouwen die heel veel woelen in de slaap en die tempen ook gewoon later, dus dat ene ritje van jou naar de wc moet niet uit maken... Onewish en kaatje succes met afwachten...ik heb mn eerste dosis clomid weer binnen dinsdag maar even een afspraak maken voor een fm meting....ben benieuwd wat het deze ronde zal worden...Tot nu toe altijd 1 eitje gehad..jullie ook toch?
Ja daar zit wat in Marjan. Heb er nu zeker een goed gevoel over hoe ik temp. Ik had trouwens 1x provera, dat was voordat ik aan de Clomid begon. Clomid50 sloeg toen niet aan daarna en omdat ik op vakantie ging en daarna mn gyn heb ik geen provera meegekregen en kreeg ik op dag 58 mn eisprong. Normaal gesproken had deze cyclus wel afgebroken "moeten" worden. Maar toch dus een ei. Nu deze ronde een ei op dag 28. Mijn gyn zegt altijd een ei tot dag 21 en anders provera. Maar ja, omdat ik juist op de dag dat ik provera mee zou krijgen ineens een ei had floep zomaar ineens van 12 bij 18 geloof ik, heb ik het toch maar afgewacht. Komende cyclus Clomid150. Elke keer is mn cyclus met 30 dgn verkort. Dus ik denk dat deze nu wel aan zal slaan. Veel succes!! Spannend he. Zelf ga ik in tegenstelling tot vorige cyclus er nu 100% vanuit dat ik ongesteld ga worden over twee weekjes. Heb er een heel slecht gevoel bij.
ik had 2 eitjes groot. dus 2 kansen haha maar ja meoten ze wel albeide springen. Ja mijn temp wil nog niet echt omhoog maar de stippellijn blijft wel staan dusss zal wel goed zijn ik weet het ook niet. kan dat neit van de pregnyl komen. en misschien hoort het wel bij mij en hebben ik dat eigenlijk nooit 37.2 bv. ik denk dat elke vrouw het weer anders heeft. we zien zaterdag wel ongi of niet. hoop dat ik het vol houd tot zaterdag om niet te testen
Spannend Ingrid brr, tsja die temp zegt ook niet alles. En ik kom ook nooit boven de 37 uit, voor mij is 36,8 al superhoog.
Ik kom ook vrijwel nooit boven de 37 uit zelfs niet toen ik zwanger was van Koen dusss zegt helemaal niks... @Kaatje: Toch duim ik heel hard voor jou hoor! Je weet maar nooit!
Marjan, normaal slaap ik dus 4 uurtjes, heb dan een hele lage temp, daarna weer vier uurtjes en die temp is iets hoger en die neem ik dan altijd. Vannacht is het anders gegaan, komt omdat ik niet hoef te werken. Heb 6 uren geslapen, had daarna een temp van 36,7 daarna nog eens 4 uren geslapen en mn temp was daarna 37,1. Heb deze keer wel de eerste genomen. Zou jij dat ook doen? (Ik vind natuurlijk die tweede mooier, maar ja, wil wel beetje realistisch blijven.)
Ik zou nog steeds de 2de nemen omdat ik er vanuit ga dat je alleen naar het toilet bent geweest. Als je alleen naar het toilet bent geweest ben je soort van niet uit je slaap geweest ben je echt op geweest dan zou ik de eerste temp nemen...
Ingrrid door de pregnyl kunnen ze volgens mij zo goed als garanderen dat je eitjes binnen bepaald aantal uren springt. Dus dat je eitjes niet gesprongen zijn hoef je niet over in te zitten! Zo hebben ze het mij desijds verteld. Als je pregnyl hebt ingevuld in je temp kaart geeft ff sowieso daardoor een kruis... vpkaatje spannend je temp maar jij tempt dus 2 keer? wat doe je na die 4 of 6 uur slaap dan? Als je uit bed gaat en vervolgens niet veel meer slaapt hebben je voeten de grond geraakt en dus automatisch krijgt je lichaam een andere temp. maar als dit midden in de nacht is geweest kun je gewoon je ochtend temp nemen...
Nannie, dan ga ik snel even naar de wc en slaap ik daarna verder. Dit heb ik eigenlijk elke nacht wel. Alleen de ene keer zit er wat langer tussen dan de andere. - Marjan, ik denk dat ik idd mn tweede temp maar invul. Ik neem altijd wel meteen de temp op, want stel ik slaap daarna helemaal niet meer, dan heb ik toch iets. Als ik na het plassen nog weet goed slaap, dan temp ik bij wakker worden nog een keer.
Met mij gaat het eigenlijk een stuk beter... hier thuis ook. Hebben nog een lange weg te gaan maar gaat tot nu toe goed....Bloedverlies ook niet meer gehad na donderdag Duswaar dat nou vandaan is gekomen weet ik niet. Woensdag de 10 weken echo... als die goed is, is er nog eenhele kleine kans dat het mis kan gaan zeiden ze vorige keer. Dus daarna gaan we het ook vertellen. Morgen weer aan het werk na de vakantie alleen weet ik het niet meer zo goed te verbloemen. Sommige broeken passen niet meer en heb al een behoorlijk buikje. Dus maar goed bedekken... zou bij jou dan idd ook je 2e temp invullen.....!
Nannie, moeilijke periode heb je doorgemaakt. Spannend woensdag!! Ben blij dat het bloeden nu in ieder geval gestopt is. Dat geeft vast meer vertrouwen. Vind het trouwens ook heel leuk dat je toch af en toe even bij ons kijkt hier (bij de stumpers )
Vanmorgen naar de gyn geweest. Eitje was idd gesprongen. Aan linkerkant zat een gescheurd blaasje en vocht in de baarmoeder wat meegekomen is bij de sprong. Vrijdag bloed prikken op progesteron (cd6) en dan maandag terug voor de uitslag. Heb nu een cyclus van 42 dagen waarschijnlijk (6wkn). Gyn twijfelt of ze me nog een ophoging moet geven. Zelf denk ik van wel, maar bemoei me er maar niet mee. Want zij zal het wel weten. Misschien heb ik dan wel te grote kans op overstimulatie en daar zit ik natuurlijk ook niet op te wachten. Ben het zooooo zat telkens ernaar toe. En heb zooooo sterk het gevoel dat het nu toch niet raak is. Ik zou blij moeten zijn, maar ik ben 't niet. Vaag he. Mn temp blijft ook zo laag (36,7 terwijl hij normaal altijd 36,6 is, zie kaartje)
Ingrid, tsja zal wel goed zijn. Nou was ik wel benieuwd hoe hoog hij dan overdag zou zijn. Want zit meestal halve graad tussen toch? Was net 37,6! Dus ben benieuwd hoe hoog hij morgen is. Misschien is ie morgen nou toch wel wat hoger. Jij hebt wel een heeeeele vage temp zeg. Wel mooie innestelingsdip op 6dpo en daarna wel weer boven de lijn. Maar wel laag ja. Maar ja, Marjan zegt ook, het zegt op zich niks. Spannend hoor.