Hey meiden sorry heb de laatste tijd even niks laten horen, komt omdat me cyclus weer es lekker raar doet! snap er zelf niks meer van.... want me temp zakt weer en heb geen kruis op FF dus geen ei ?! terwijl de gyn 9 juni toch een ei zag zitten die op springen stond.. weet ook even niet wat te doen?... heb rondgelezen en de meeste meiden krijgen toch clomid met onregelmatige cyclus... alleen de gyn vroeg toen aan mij ben je een beetje regelmatig ongesteld ,,, toen zij ik ja de laatste paar rondes wel, rond de 30. daarom zij die toen pregnyl en follikelmetingen na een ongi... Zit nu op dag 42, en me temp is de laatste dagen/weken...36.7/36.8 dat is meestal voor men eisprong zo. wat zouden jullie doen? bellen naar de gyn? en zeggen dat ik nog steeds geen ongi heb gehad?? en een lage temp heb? terwijl hij toen een ei zag? en vragen waarom ik pregnyl krijg als ik ongi ben geweest? ipv clomid?? omdat mijn ei toch heel laat komt steeds lijkt clomid mij beter?? Pff sorry voor mijn warrige verhaaltje hoor! heb gwn even advies nodig want kom er zelf niet meer uit.... xxxx
Onewish kan me voorstellen dat je met 100 vragen loopt hoor. misschien cyclus beetje op de hobbel door de miskraam. Ik zou gewoon arts bellen en je vragen voorleggen. Er is niets erger dan onduidelijkheid wat je nu moet. Niels heeft bronchitis zooooo zielig hij huilt bijna alleen maar en is zoooo moe, rochelen en benauwd. nu antibiotica en pufjes. Wauw we zijn gepromoveerd!!!! Yoepie vlag uit. haha moest wel effe zoeken hoor waar we gebleven waren
Marjan, ik ga er niet van uit dat ik zwanger ben, maar zodra ik het ben, blijf ik bij de club haha. Ik wil jullie ook nog allemaal zwanger zien worden. Andersom ook he! - Onewish, ik krijg deze komende cyclus op cd3 een startecho, omdat ze wil zien of er geen cyste zit. Ze zei dat als er dan een grote zwarte vlek zit, dan denken we niet dat 't een eitje is terwijl 't misschien een cyste is. Dus dat zou bij jou ook evt nog kunnen. Stel 't is een cyste geweest, dan lijkt t een groot ei, maar zal nooit springen. Ik zou bellen en om een echo vragen als ik jou was. Pregnyl is volgens mij een spuit om een ei te laten springen? Clomid lijkt misschien meer logisch, maar dat andere ken ik niet echt. Clomid zorgt ervoor dat je cyclus korter wordt ja. Ik had eerst een cyclus van rond de 100 dgn, na Clomid50 werd mn cyclus 70 dagen en Clomid100 40 dagen. Dus telkens 30 dgn korter gemiddeld. Ik zou wel even bellen ja. - Ingrid, ach wat sneu!! Zeker bij die kleintjes he. Nou Beterschap voor Niels en hopen dat het jullie bespaard blijft. - Vandaag 10dpo en mn temp blijft heel constant. Vannacht slecht geslapen... ben niet moe nu, voel verder ook niks bijzonders. Vanmorgen toch vroege test kunnen doen, kon 't niet laten, maar was superwit. Zegt op zich nog niks... toch?
Hey meiden! bedankt voor jullie antwoorden, ik ga dan idd maar even bellen morgenochtend. Dit is ook 10x niks zo.... Wil gwn een nieuwe ronde beginnen bij de gyn, want mijn cyclus kan nu idd missch nog wel heeeel lang duren. En zal ik dan gwn al mijn vragen/stellen/zeggen aan de assistentte? Dat ik daarom weer een afspraak wil.. Pfff word hier echt niet goed van **Zucht** xx
@Onewish: Inderdaad gewoon bellen je hebt gewoon recht om te weten waar je aan toe bent en wat er nu allemaal aan de hand is....Succes morgen met bellen @Kaatje: Ik ga nergens heen hahaha ik hoef niet zo nodig meer bij een zwangerclub (ja deze, maar niet een nieuwe) Ik heb de meimama's al en daar klets ik al bijna 2 jaar. Dus jullie en de mei mama's zijn voldoende voor mij..dus van mij komen jullie zomaar niet af Wat je kaartje betreft...ik vind hem er nog steeds goed uit zien hoor!!! @Ingridd: Beterschap voor Niels, wat zielig zeg! Ik ga morgen weer FM meten kijken wat er gebeurd is....Of niet maar ik ga maar van het goede uit...Zit vast een joekel van een ei
Succes morgen Marjan!! Blijft toch altijd weer spannend die FM. Tsja m'n temp blijft tzelfde, maar ja, die gaat bij mij sowieso pas rond 11 a 12dpo naar beneden. Het zegt dus echt niks. En een superwitte test op 10dpo dan? Toch de meesten hebben dan al een positieve test, al is t maar een licht streepje. Maar echt niks te vinden hoor. Pff hou beetje vocht vast rond mn enkels. Verder af en toe beetje zeurderig gevoel in mn onderbuik, echt heeeeeel soms.
Huh ?! Nou schiet mij maar lek vanmorgen 37.1 , dus ik wacht nog even met bellen , kijk even morgen aan wat mijn temp dan is.
Zo was ik weer....ik heb nu officieel bedacht dat dat mens niet kan meten... Was er 2 dagen gelden nog niet heel veel te zien. Ja 2 van 10,5 en 1 van 14,5 (dacht 15 maar was dus kleiner) nu 1 van een dikke 20mm en staat op springen....snappen jullie het nog. Als Erik uit zn werk komt meteen maar weer bespringen
Vpkaatje, dat je test nog wit is zegt nog niet veel hoor. Maar je temp Hmm dan weet ik het niet hoor?? Ik hoop voor je dat je thermometer batterijen bijna op zijn. Marjand wauw wat een super ei. Ja die eiblaasjes kunnen ineens knoepers hard groeien. Spannend hoor. ik moet volgende week maandag pas voor fm dat is op dag 13. waarschijnlijk zo laat doordat vorige cuclus ook 37dgn duurde. wel weer spannend hoor.
HEHE EINDELIJK!! een rood kruis op FF! dag 40 nu dus 3dpo ikke zit dus nu op t wachtbankje. en dan over 2 week ongi en naar de gyn, of een mooie test! x
He kaatje wat klote! Weet er verder even niks op te zeggen behalve kut! @onewish: jeeeeee rood kruis is goed! @ingrid: ik ga ook steds pas op dag 12/13 voor mn eerste fm meting.... Zo ik ga even mn vent afmatten! Later!!!
Marjan, mn temp is vandaag wel weer ietssssss hoger, maar mn vorige cyclus ging dat ook zo. Op 11dpo iets naar beneden, de dag erna weer wat omhoog, daarna weer zakken en toen ongi. Dus het zegt allemaal niks. Feit is wel dat mn temp de laatste dagen gewoon wat lager ligt, dus lijkt me niet positief. Voor jou hopelijk een bevrucht ei!
En vandaag mn temp opnieuw weer wat naar beneden. Kaartje ziet er nog weinig hoopvol uit vinden jullie ook niet? Verder vandaag op 13dpo nog niks te bekennen. Geen menstruatiepijntjes, nog niks geen rood of bruinverlies. Ja af en toe een licht steekje links in mn buik. Maar dat heb ik wel es vaker gehad de laatste week. Zou het nog KUNNEN?
vpkaatje wat mega balen. Je bent nog niet ongi? Ze zeggen vaak geen bloed geeft moed he. Dus ik duim voor je mee hoor. Als je ongi wordt begin je dan met Clomid 150?
Ingrid, ja idd heel erg balen, maar ja, moet maar moed en vertrouwen houden voor de volgende ronde. Zojuist is het bruind/roodverlies begonnen, dus zal morgen wel doorbreken. Dan moet ik cd 3 of 4 voor een startecho en dan begin ik met Clomid150. Ze zeggen toch altijd dat je met Clomid tussen dag 15 en 18 een eisprong krijgt? (Mits het aanslaat natuurlijk.) Heb zonder Clomid cyclus van ongeveer 105 dagen, met Clomid 50 een cyclus van 72 dagen en Clomid100 wederom 30 dagen korter, 42 dagen. Dus goede hoop dat mn cyclus nu wel weer korter gaat worden. Baal dus wel, maar moet er maar voor gaan. Begin rond cd10 toch weer met ovu's en temp dan ook maar weer vanaf die dag. Nu even niet.
Hoi meiden vandaag 5dpo, mijn temp is nog stabiel, 37.1 alleen ik temp smiddags ook wel eens gwn om te kijken hoe hoog die dan is, zit normaal rond 37.3/37.4 nu vandaag smiddags 37.7! WOOW.. das wel erg hoog niet..? Nja verder vandaag ff de stad ingeweest , wou voor schoenen kijken maar kom terug met een plastic tas met alleen maar lekkere snoepdingen Pfff xxx
@Kaatje: Wat klote zeg. Hopelijk is het jou beurt met clomid 150! Dikke knuffel hoor...enne je mag nu wel ff flink mopperen! @Onewish: Zou het dan weer zo zijn bij jou??? Waar zit je nu ergens in je cyclus...hmmm wacht ik ga je kaartje even opzoeken...ohhh ik zie het al te vroeg nog voor gekke veranderingen in je lijf...Nou meid de duimen draaien weer!!! Hier nog geen ei gespot...dusss zal vandaag of morgen wel springen. Nou ik bespring elke avond netjes mn man Wat een opgave