vandaag dag 45

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by mieke1981, Oct 9, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

Aug 31, 2010
    1,905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marjan, ze zeggen dat 't voor 't zaad beter is om om de dag te doen he. Maar ja, ik snap je wel hoor ;)
    Ben eigenlijk helemaal niet mopperig. Ben vol goede moed voor de komende ronde. Ben al heel blij dat mn cyclus korter wordt en ik nu gewoon vaker kans maak. Het zal vast wel een keer lukken toch.

2. marjand

marjand VIP lid

Jul 13, 2009
    9,728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    @kaatje: ja ik weet het hoor maar ik ben zo bang dat ik een eitje mis. Maar goed gisteravond niet meer gegaan want mn vent was zo moe. Straks als koen weer naar bed gaat maar eens kijken of ik hem zover krijg, had gisteren avond om half 12 nog een positieve ovulatietest. Moet dus nog wel even want we hebben het donderdag op vrijdag voor het laatst gedaan en dat lijkt mij te weinig....

3. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

Aug 31, 2010
    1,905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marjan, over t algemeen leeft t zaad wel een poosje. Maar ik zou t ook vandaag weer doen als ik jou was. Dan zit je mooi weer om de dag. En dat is perfect.

Gisteren had ik op 13dpo eerst wat donkerrood slijm bij afvegen, heeeel klein beetje. 's Avonds roze, iets meer.
    Vanmorgen was mn temp nog steeds 36,6. Niet meer extra naar beneden gegaan dus. Maar ja, wel vrij laag. Maar bij afvegen niks. (Sorry voor details....) Maar als ik dan met papiertje iets naar binnen ga dan komt er toch weer iets donkerrood/bruin slijm. Verder niks. Buik is iets gevoelig, maar nog verre van rood bloed. Zit toch al 14dpo nu. Zal in de loop van de dag dan nog wel doorbreken. Maar vind het wel apart, want meestal breekt het 's ochtends bij het opstaan al wel door.

4. Onewish

Onewish VIP lid

Jul 15, 2010
    8,373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Hoi meiden hier nu 6dpo en temp is iets gestegen nu 37.2

spannend vpkaatje missch toch een testje doen?

5. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

Aug 31, 2010
    1,905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag cd1. Zojuist ongi geworden. En nu duimen duimen duimen voor een mooi groot ei rond cd14! Hopen dat Clomid150 zn werk gaat doen.

6. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

Aug 31, 2010
    1,905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie temp Onewish!!

7. Onewish

Onewish VIP lid

Jul 15, 2010
    8,373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    ah meid balen zeg! dikke knuff!

dankjewel..xxx

8. marjand

marjand VIP lid

Jul 13, 2009
    9,728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    @onewish: mooie temperatuur! Nu hoog houden.

@kaatje: klote maar goed nieuwe ronde nieuwe kansen!

Weet iemand hoe lang zaad dan minimaal leeft?

9. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

Aug 31, 2010
    1,905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo is het!!
    Uhhh dat is erg wisselend. Bij sommigen sterft t zaad binnen twaalf uur. Daar doen ze soms die samenlevingstesten voor. Maar het kan ook soms wel vier dagen leven. Dan heb je grotere kans op een meisje. De meisjes zaadcellen blijven langer leven, de mannetjes zaadcellen zijn sneller. Dus de zaadjes die al wat ouder zijn en klaarstaan, die bevruchten direkt het eitje.
    Als je een jongentje wil dan moet je t weinig doen en dan op dag van t ei klussen. En het maakt ons niks uit, dus we klussen ons suf en zien wel hoe het uitpakt ;)

10. marjand

marjand VIP lid

Jul 13, 2009
    9,728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    @Kaatje: Dat van die jongens en meisjes wist ik wel..maar niet hoe lang gemiddeld....Dank je!

11. Onewish

Onewish VIP lid

Jul 15, 2010
    8,373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Hey!
    Nou haha jullie zijden nu hoog houden :p hijs vanmorgen weer iets gestegen 37.3!
    xxx

12. marjand

marjand VIP lid

Jul 13, 2009
    9,728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Mooi kaartje Onewish! Nu hoog houden! En dan niet voor een paar weken maar een week of 38 :D

Enne wat denken jullie van mij kaartje als ik morgen de zelfde temp invul als vandaag zegt FF dat ik vrijdag mn ei heb gehad...Ik denk zelf zaterdag...jullie?

13. Onewish

Onewish VIP lid

Jul 15, 2010
    8,373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Ik denk vrijdag hoor!:D

FF heeft t niet altijd goed want bij mij wou die ook later een kruis pas geven, Dag42?
    terwijl ik hem deze keer echt heb gevoeld
    van de 18e tot 19e, heb t namelijk opgeschreven toen voelde ik steekjes , rechts.... later beetje links, en van binnen een steek zeg maar downunder.
    En had toen ook eggwhite.

Ja ik hoop t ook hoor!:D dit is wel de eerste kaart dat ie zo snel omhoog stijgt...

xxx

14. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

Aug 31, 2010
    1,905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi Onewish!!

En Marjan, ik denk ook dat je vrijdag je ei hebt gehad.

Hier hevig ongi. :( cd2 (ik ga no whay morgen voor een echo, moest cd 3 of 4 nou dat ga ik echt niet doen morgen in deze hevigheid)

15. marjand

marjand VIP lid

Jul 13, 2009
    9,728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Ja spannend hoor!!!

Jij denk dus vrijdag...maar toen had ik s'avonds mn eerste positieve ovu test dus ik denk zaterdag.

16. marjand

marjand VIP lid

Jul 13, 2009
    9,728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Mijn temperatuur is vandaag al 36,9 normaal stijg ik niet z zo hard....nu weer en dag of 10/12 afwachten

17. Onewish

Onewish VIP lid

Jul 15, 2010
    8,373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    mooi marjan, !!:D:D
    hier ook 37.3 nog steeds zo hoog ?
    xxx

18. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

Jul 4, 2008
    1,793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    he hallo allemaal heerlijk een weekendje weg geweest met vrienden. Was erg leuk!

Vandaag weer voor een fm geweest er zt al een eitje van 15 mm dus das prima!! vrijdag weer om te kijken of ie al gesprongen is.

Dames allemaal succes hoor.
    temp kaartjes zien er mooi uit en vpkaatje nu hopen op een ei op dag 16 ofzo. ik hoop het voor je hoor.

19. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

Aug 31, 2010
    1,905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onewish en Marjan, mooie tempjes hoor :)

En bij jou ziet het er goed uit Ingrid! Ik hoop dat het bij mij ook zo zal gaan. Gewoon gelijk wat te zien bij de FM en dan een snel rijpend eitje. Ben nu een jaar bezig zo'n beetje, dus vind dat ik dat nu wel verdiend heb eigenlijk.

20. Onewish

Onewish VIP lid

Jul 15, 2010
    8,373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    spannend vpkaatje jij moet morgen weer fm toch?
    duim voor je..xx

Share This Page