vandaag dag 45

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by mieke1981, Oct 9, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

Jul 4, 2008
    1,793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    Ja ik ben nu ook een jaar bezig voor een tweede. fert arts was erg tevreden. ik moet vrijdag weer om te kijken of ie al gesprongen is.

VPKAATJE moet jij morgen weer voor een meting? of las ik nou dat je dat later doet?

Allemaalweer spannend hoor.
    Zo lekker barbeknoeien. Morgen weer zo warm. pfff wel erg warm ineens hoor hou meer van 25 a 26 dat is mij warm genoeg.

2. marjand

marjand VIP lid

Jul 13, 2009
    9,728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Hier ook al bijna een jaar bezig voor nummer 2....Wat een gekke lijven hebben we toch!

3. marjand

marjand VIP lid

Jul 13, 2009
    9,728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Vandaag ook 36,9...en enorme buik pijn...zal toch niet ziek worden?! Van het weekend gaan we lekker met vrienden weg en zal ik dus niet tempen...maakt het extra spannend

4. Onewish

Onewish VIP lid

Jul 15, 2010
    8,373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    spannend marjan! mooi hoog zit je :D

hier vandaag een dipje 9dpo, (van 37.3 naar 37.1) maar ben ook eerder opgestaan :)
    xx

5. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

Aug 31, 2010
    1,905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onewish, oehhhh 9dpo. Nog even geduld. Wanneer ga je evt testen? Of wacht je het keurig af?
    -
    Ingrid, gaat lekker bij jou, mooizo! Dus vrijdag nog ff afwachten. Ik voel tegenwoordig de eisprong, dan heb ik echt vier uren enorme pijn in de eierstok. Dus echo om te kijken of hij gesprongen is; is eigenlijk niet eens nodig ;)
    -
    Marjan, voor jou ook spannend nu zeg.
    -
    Nou hier even een k*tgevoel. Eindelijk weer vertrouwen, eindelijk voel ik me goed omdat mn cyclus korter is. Vandaag een startecho op cd4 (ik kon gisteren niet) en met tranen over de wangen in de auto naar huis. :( Er zat een hele grote zwarte vlek naast mn linker eierstok. De eierstok waar nu al twee keer een eitje is gesprongen. Verder waren de eierstokken rustig. Ze kon niet goed zien of de vlek in of op de eierstok zat. En ze wist ook niet wat het was... ze heeft vandaag overleg met collega en ze belt me vanmiddag hierover terug of ik uberhaubt wel met de Clomid ophoging mag beginnen. Ben bang dat het iets is wat het zwanger worden de komende maanden enorm zal belemmeren. Haal me alweer van alles in mn hoofd en gelijk op google zoeken wat het kan zijn. Cyste? Endometriose? Of?

6. marjand

marjand VIP lid

Jul 13, 2009
    9,728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Ach lieve kaatje ik begrijp dat het heel spannend is maar probeer nog even rustig te blijven. Hoop dat het niks geks is en dat je gewoon kan starten met de clomid...sterkte meisje!

7. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

Jul 4, 2008
    1,793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    Vpkaatje: Wat mega ku* is dat weer zeg. het hoeft misschien helemaal niets te zijn alleen maakt het je giga onzeker. Het kan ook het lege zakje van je vorige eisprong zijn he die vertroebeld is. dat had ik namelijk met dag 2 van de cyclus. Dat noemen ze dan Cyste maar het is de eiblaas die gesprongen is.
    Ik moest toen bloedprikken om te kijken of dat ding ook nog hormonen produceerde.

Meid ik hoop dat het meevalt en iets onschuldigs is. en dat je gewoon kunt beginnen met clomid 150.

8. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

Aug 31, 2010
    1,905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben net gebeld en het is niks ernstigs gelukkig. Kan gewoon met de behandeling starten. Alleen het wordt nu wel extra in de gaten gehouden, want het kan wel iets als endometriose zijn. Maar das een zorg voor later.....

9. marjand

marjand VIP lid

Jul 13, 2009
    9,728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Jeeeeeeee! Wat een goed nieuws....

10. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

Jul 4, 2008
    1,793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    ooooooooooo gelukkig.

11. Onewish

Onewish VIP lid

Jul 15, 2010
    8,373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Gelukkig! vpkaatje

vanmorgen hier 37.2/ 10 dpo.
    xx

12. marjand

marjand VIP lid

Jul 13, 2009
    9,728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Onewish jij gaat lekker!!!!!!

Ik zit vandaag op 36,8...maar moet zeggen kan zijn dat ik wat koeler ben door dat ik heel slecht geslapen heb....mn werkgever wil me er uit donderen....Dus voel me nog al kut en heb veel liggen malen....

13. Onewish

Onewish VIP lid

Jul 15, 2010
    8,373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Dankje, hoop dat ie hoog blijft!:)

oke das minder idd,:( weet je ook waarom?
    xxx

14. marjand

marjand VIP lid

Jul 13, 2009
    9,728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Tja ze houd niet van parttime medewerkers en is al bezig sinds ik zwanger was...dussss maar heb net met de bond gesproken ik sta heel sterk dus even zien wat de beste aanpak is....

Oh en als ik deze temp invul springt mn ovulatie dag ineens naar zondag??? Ik vul dus even niks in en kijk wat mn temp doet na een nachtje gewoon slapen...

15. Onewish

Onewish VIP lid

Jul 15, 2010
    8,373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    oke..

nja lijkt me sterk dat je hem zondag hebt gehad... idd gwn niks invullen dan maar, hihi
    FF had mijn kruis ook verplaatst maar dat klopt ook niet vandaar dat ik zelf mijn kruis heb geplaatst... dan klopt t ook met afscheiding en temp..

xxx

16. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

Aug 31, 2010
    1,905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje Marjan, wat heftig zeg! Nou heel veel succes ermee! Pff

17. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

Jul 4, 2008
    1,793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    Marjan, Dat is balen, Kan me voorstellen dat je daar de hele nacht wakker van licht. dat laat je niet zomaar los.

18. marjand

marjand VIP lid

Jul 13, 2009
    9,728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Nee klopt ik denk ook dat mn temp daardoor wat beinvloed is...dus eerst morgen even afwachten

19. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

Aug 31, 2010
    1,905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry, sorry... maar ik heb besloten voorlopig even niks te doen, geen temp, geen ovu's, geen forum... even tot mezelf komen. Die echo van gisteren, die zwarte vlek, ben zo geschrokken... en ik baal zo dat ik altijd met een rotgevoel bij die gyn vandaan kom. Twee a drie keer in de week ernaartoe en steeds een rotgevoel. Even is mn vertrouwen wat minder en ik moet er gewoon even niet meer mee bezig zijn. Of tenminste niet teveel... ik word echt gek zo. Ik weet niet hoe lang... een paar dagen, een week, twee weken? Ik kom sowieso terug hoor! En ik wil heel graag binnenkort weer verder kletsen met jullie en horen hoe het met jullie gaat. Hoop dat jullie het begrijpen. Heel veel succes meiden!! Veel liefs en een dikke knuffel K!

20. marjand

marjand VIP lid

Jul 13, 2009
    9,728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Ach lieve Kaatje, natuurlijk snappen we dat. Ik heb het ook een tijdje gehad (maar ging jullie te erg missen)

Neem je tijd en we zien elkaar hier wel weer.

Dikke knuf Marjan

Share This Page