Ik zou 36.9 invullen marjan! Hoi meiden, Nou vanacht werd ik wakkker van de buikpijn Toen nog niks te zien, maar voelde t al aankomen. Dus 2 paracetamols geslikt , en weer gaan liggen Werd vanmorgen wakker met Tadaaa... Ongi.. Had t al een beetje verwacht... nu hopen dat deze cyclus korter word moet ook maandag direct bellen naar de gyn. Dag 3/4 komen voor follikelmetingen xx
Nou ik heb vrijdag de pregnyl gehad. Heb nu op mijn werk steeds erg last van mijn buik lijk twel darmen die op de hobbel zijn pff au. is niet mijn eisprong die voel ik namelijk nooit. Zou ook een beetje laat zijn na de pregnyl nu nog ei. Misschien wel pijntjes na mijn ei. vanavond even geslapen voor de nachtdienst daarna was T 36.7 dussss Nou ja morgen maar voor echie tempen als ik s'middags rond 15.30 een keer wakker wordt. haha nu nog eerst een nachtje oudjes plagen (grapje)
Hey meiden, Daar was ik weer..... Hoe is het hier? Bij mij niks geen nieuws, temperatuur is 36,9 en ik heb een heel slecht gevoel over deze ronde weet niet zo goed waarom maar dat is mn gevoel. Als het goed is heb ik rond donderdag mn nod. Moet dus maar gewoon weer afwachten.
Ik zit vandaag op 37.0 buikpijn is weg gelukkig. Ik heb zelf juist een heel goed gevoel over deze ronde heel stom. Gaat me flink tegenvallen als het weer niets is. Er zijn als het goed is weer 2 eitjes gesprongen duss 2 keer kans op 1 kind. Maar het worden wel weer zenuwslopende 2 wkn. vorige keer was ik op dag 9dpo al ongi. dus als ik 10dgn dpo ben is er hoop.
Onewish: spannend hoor ben heel benieuwd! ingrid: ook jij nu op de wachtbank...ik tot eind deze week en dan weet een nieuwe ronde. Ik denk dat ik deze ronde eens niet naar het ziekenhuis ga voor een fm meting, ik heb nog nooit veel grootte eitjes gehad en misschien dat dat beter is voor de sfeer en de druk in huis rond de dagen dat het moet gebeuren....
Ja ik denk wel dat het beter is voor de sfeer zo van schat hoofdpijn of niet vandaag moet het gebeuren. Ik heb beide keren 2 eitjes gehad dus de clomid 50 doet super zijn werk moet dus ook echt niet meer hebben. Dan krijg ik teveel eitjes. Marjan veel succes donderdag. Onewish succes morgen.
Hoi meiden, Bedankt! Heb Clomid meegekregen, de 1e al genomen vandaag dag 4 tot dag 8 moet ik ze nemen en dan weer follikelmetingen, omdat mijn cyclus weer zo onregelmatig was, en heeft even een echo gedaan. Dus spannend! xx
Ja cker marjan! Heb jij veel last van de bijwerkingen? Ik heb tot nu toe geen last, Ik zit trouwens aan de clomid 50mg. xx
Ja ik heb wel last van bij werkingen...ik heb enorme moodswings en heb opvliegers. Hahaha zou het de overgang al zijn?
Ik had alleen de eerst ronde er last van mega chaggie te zijn de ronde daarna nergens last van. vandaag wederom 37.0 spannend hoor.
Heb zo'n rot gevoel dat het deze maand weer niet is gelukt...maar wil niet weer testen vergooien dus morgen ochtend maar weer kijken wat mn temp doet. Als het weer uit loopt op niks deze ronde ga ik een ronde zelf aan rommelen dat wil zeggen wel clomid maar geen echo's even wat minder druk op de ketel!
Hoe staat het hier? Onewish: hoe gaat het met de clomid? Ingrid: en jou temperatuur? Hier vandaag het zelfde als gisteren....morgen begint de daling denk ik, dus of morgen of zaterdag ongi denk ik.
Heej allemaal, hoe gaat ie hier? Marjan, nog steeds een hoge temp zie ik, maar wel al spotting? Slecht teken? - Ingrid, mooie temp, ik zal voor je duimen, het mag nu toch wel es een keer he! - Onewish, jammer dat je weer ongi bent geworden. - Hier gaat het redelijk... maak me best zorgen om de zwarte vlek waarvan nog niet bekend is wat het is. Morgen heb ik weer een echo, ben benieuwd of deze dan groter of kleiner is geworden. Clomid150 geen buikpijn van in tegenstelling tot de eerdere doseringen. Wel beetje labiel geweest paar dagen. Maar ja, it ook niet zo lekker in mn vel, dus komt t dan door de Clomid of door alle andere sores he. Morgen eerste fm deze cyclus, tis dan cd14. Ben benieuwd, hoop echt dat er al een groot ei klaarstaat. Zo niet, dan zit er toch een grote kans in dat ik met injecties zal moeten beginnen over een poosje.
@kaatje: wat spannend allemaal....duim voor een joekel van een ei bij jou. En bij mij geen spotting maar de s van sticky bij spotting krijg je een * ,maar heb er sowieso een slecht gevoel over hoor. Denk dat ik morgen of van het weekend ongi wordt.
Dag lady's Vpkaatje fijn om wat van je te horen. Kan me voorstellen dat je je er zorgen om maakt. Dat laat je toch niet los dan he. Bij mij was de temp vanmorgen weer 37 en dat al 4 dgn goed he ben helemaal trots hahaha. vorige cyclus deed temp zo gek dus dit vind al heel goed. Marjand ik hoop het echt voor je hoor dat je neit ongi word maar dat je een dikke vette posi streep hebt. Mag wel weer een beetje hcg in dit clubje vind je niet? Succes lady's. Ik ga ff douchen en dan lekker ffies shoppen haha dat hoort er ook bij he.
Ja wat hcg in de groep zou niet verkeerd zijn...maar geloof er niet in dat ik die deze week kom brengen. Heb er gewoon een slecht gevoel bij dus wat mij betreft mag die ongi snel komen en kan ik weer verder naar de volgende ronde...