vandaag dag 45

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mieke1981, 9 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Hoi

marjan nee nog nergens geen last van gelukkig!
    3 clomid's gehad nu nog 2 dagen!
    Ben benieuwd of er volgende week een mooi eitje te zien is!

Idd er moet wel weer wat hcg hier in de club komen hoor :p
    zal duimen voor jullie!
    xxx

2. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    36,8.... Vanavond dus ongi. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.

3. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    ik heb nu 36.8 kan dat een innestellingsdip zijn? Balen Marjan. Knap dat je zo positief bent nieuwe ronde nieuwe kansen maar soms is het ook vreselijk K*T dat weer ongi worden. Dat was niet de bedoeling zeg maar.

4. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marjan, balen, maar goed dat je de moed erin houd en idd nieuwe ronde nieuwe kansen, het moet vast een keer lukken!
    (Maar goed, zo lang er nog geen bloed is, is er nog kans he..)
    -
    Ingrid, ze zeggen dat een innestelingsdip pas echt een innestelingsdip is als ie dipt onder de stippellijn. Ik heb vaak op 7dpo een dipje, waarna hij weer wat omhoog gaat. Helaas zegt het dus niet zo veel. Je kaartje ziet er super uit!
    -
    Vanmorgen met de stress in mn lijf naar de gyn geweest, rekening houdend met slecht nieuws, te veel eitjes, of geen eitjes en tsja wat doet die zwarte vlek? De zwarte vlek zit er nog maar ziet er anders uit... de gyn denkt vrij vocht of een opgezette eileider. Kan geen kwaad, dus leg 't maar naast me neer. Rechter eierstok heeft al een jaar niks gedaan, eitjes kwamen van links... maar nu zitten er links allemaal superkleine blaasjes, geen eitjes, mooi rustig dus. En rechts 1 groot ei van 14 bij 18 (dus 16 zegt ze). Vorige cyclus had ik een ei van 12 bij 18 en drie dagen later sprong hij. Dus ik verwacht een dezer dagen mijn eisprong wel. En dat betekent dat Clomid150 zn werk goed doet en dat ik hierna geen injecties nodig heb. Ben blij en opgelucht. "Je vruchtbare periode is begonnen" zei ze en we mogen het nu weer onbeschermd doen. Vandaag gelijk maar ;) en dan zondag weer. Maandag weer terugkomen voor een echo. Ben benieuwd!! Hoop dat ie dan al gesprongen is. Vandaag cd14 dus mn eitje zal wel rond cd 16 a 17 springen denk ik. Keurig he. Stel hij spring op dag 17 en dan nog 14 erbij op tellen, maakt een cyclus van 31 dagen!! Kan het bijna niet geloven. Eindelijk... Mn bms was trouwens 8mm. Optimaal is tussen 7 en 13. Dus is ook al netjes. Hij zal nog wel iets groeien in de loop van de komende dagen. Dus ben zeer tevreden.

5. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Ohh wat een mooi nieuws vpkaatje!:D jipie!
    xx

6. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    wauw wat super nieuws en een mooi eitje!!!! Yoepie ben blij voor je. Super hoor een cyclus van 31 dgn dat zou geweld zijn. Ja mijn kaartje ziet er goed uit he. morgen hopelijk weer omhoog.Volgende week vrijdag weten we meer. vorige cyclus werd ik dinsdag al ongi dus alles wat er overheen gaat is geweldig.

7. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    @kaatje: wat goed! Nou bevrucht dat ei maar snel!

Hier ook een cyclus van ongeveer 30/31 dagen.

Nog niet ongi hier maar dat zal niet lang meer duren denk ik.....als het toch moet komen doe dan nu maar....

8. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ingrid, ja het wachten duurt dan weer lang he. En een hoge temp zegt helaas ook nog niks, want die kan net zo goed de laatste dag nog zakken. Echt waardeloos. Maar ja, het is afwachten en wij duimen natuurlijk voor je!
    -
    Onewish, ja super nieuws. Ben ook echt heel blij. Hoe staat het allemaal met jou momenteel?
    -
    Marjan, je houdt de spanning er wel in zeg. Zooooooo!
    Ja dat ei gaan we zeker bevruchten. Vanaf vandaag maar weer om de dag. Dan is kwaliteit van de zwemmers beter. Mn ovutest was vandaag nog negatief. Doen t vandaag en dan zondag weer. Tenzij ik morgen een positieve test heb, dan zaterdag ook nog maar een keertje ;)
    -
    Ondanks dat ik blij ben en dat ik nu een kortere cyclus zal krijgen etc etc allemaal positief; voel ik me toch heel dippig. Komt misschien van de hormonen ofzo? Voel me echt nog steeds zo dippig als een week geleden toen ik zei dat ik even weg wilde.

9. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    @Kaatje: Ik heb dat al door dat dippige gevoel. Wordt denk ik door al die hormonen in mn lijf wat depri...Weet het ook niet zo goed.

Hoop maar dat je snel zwanger bent schat!

En hier moet het maar snel door breken want dan kan ik aan de clomid en weer verder. Zo is het ook niks. Weten dat deze ronde mislukt is maar nog niet vet aan de rooie grrrrr

10. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Vpkaatje, Jaa gaat goed hier vandaag laatste pilletje clomid
    volgende week donderdag weer gyn voor follikelmetingen.
    ook nog geen bijwerkingen ofzo dus ben heel blij!

marjan je temp is gezakt ... maar nog geen ongi!
    toch best spannend hoor meid.
    hoop dat ie ongi lekker wegblijft

xxx

11. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voel me vandaag erg opgejaagd en onrustig. Misschien ook nog de werking van Clomid. En ik baal van mn overgewicht. Ik blijf aankomen. En beweeg (fiets/wandel) al veel meer en snoep weinig. Zal blij zijn als ik van die rommel af ben straks.

Onewish, voelt altijd wel goed he, na die ongi weer met de Clomid beginnen, weer nieuwe kans. Ik vind dat die weken dan best snel gaan. En vanaf dat ei he, dan is het wachten weer zo lang. Hoop dat je bij de gyn gelijk al een mooi eitje zal zien. Want het is echt balen anders, ken het gevoel. Dit is echt de eerste keer bij mij in al die tijd dat ik bij de eerste fm meteen een mooi ei zie.

12. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Hihihi wat ben jij toch lekker positief, maar ik heb nog nooit van een zwangere gehoord die een mega lage temperatuur had.

Ben benieuwd naar jou fliekeltjes deze week. Hoe groot zullen ze zijn?

Ik gok dat ik dinsdag ofzo weer aan de clomid moet beginnen. Vandaag zal de ongi toch eindelijk wel gaan doorbreken?!

13. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Dikke knuf voor jou Kaatje! Komt allemaal best een keer goed met ons. En dat gewicht dat heb ik hier dus ook heb er echt d schijt van. Was 12 kilo kwijt voor ik aan de clomid begon en nog nog maar 10...

Maar goed wij zijn straks allemaal zwanger en worden nog dikker...daarna gaan we gewoon gezamelijk lijnen!

14. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    hmm niet zo heel bijzonder hiero. Heb allen af en toe steken in mijn buik op de eierstok hoogte. nou ja zal wel normaal zijn naween van de eisprong ofzo.verschrompeling van het gele lichaam.

Marjan nog niet ongi??? je temp is nu wel echt gezakt ja.

15. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Nee nog steeds niet maar temp is natuurlijk nog maar 36,6 dus laat het nu maar snel komen. Als je dan toch weet dat het game over is dan maar nu meteen de nieuwe ronde in...

16. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Marjan hahaha jaa we moeten positief blijven he!
    ik heb al wel veel kaartjes gezien die eerst wat lager werden en toen weer hoog dus alles kan hoor..:D
    Jaa ik ben ook zeer benieuwd wat de clomid bij mij heeft gedaan en hoe groot ze nu zijn?

Hoe gaat t eigenlijk verder na clomid weten jullie dat ? als je geen eitje of kleine eitjes hebt zitten? laten ze die dan weer groeien met clomid of moet je rustig afwachten dan tot ze zelf groot genoeg zijn om te springen?

Vpkaatje Ja idd de tijd gaat echt snel nu... ik hoop ook dat er mooie eitjes te zien zijn.. merk wel verschil nu al met mijn slijmverlies..lijkt net of ik al bijna in me vruchtbare periode zit.

xxx

17. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    normaliter geven ze je eitjes tot dag 21 om te springen tenzij er een eitje zo groot is dat zonde is om af te breken dus als er op dag 21 zeg maar nog steeds maar een eitje van 11mm zit dan breken ze hem af met medicijnen en dan wordt daarvan ongi.
    Waarschijnlijk krijg je dan in de volgende cyclus een dubbele dosering 100mg clomid. tenminstte dit is wat ik weet.

Ik had bv op dag 21 een eitje van 16 mm die gunnen ze dan wel de tijd om groot genoeg te worden. die breken ze dan niet af.

18. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    ingrid oke bedankt meid, ik wist niet hoe dat dan in zen werk ging..:) wel jammer dan dan heb je toch wel weer een ongebruikte cyclus voor je gevoel mja je kan wel weer snel verder met de volgende ronde..nou we zien t wel, hoop wel dat er iets te zien is!
    jij nog steeds op t wachtbankje :) je temp gaat mooi meid!
    duim voor je.
    xxx

19. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Jeeeee de rooie is gearriveerd...Nieuwe ronde nieuwe kansen!

Ben vanavond ongi geworden dus vandaag dag 1? Tenminste dat lijkt mij....Maandag dus weer aan de clomid...

20. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    marjand je moet de dag dat je echt rood verliest als dag 1 nemen. Jammer hoor op naar de volgende ronde dan zonder fm metingen?
    Bij mij was ie vsnmorgen weer 37.0

Deel Deze Pagina