vandaag dag 45

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mieke1981, 9 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    @ingrid: jou temp gaat goed hoor!

En gister is dus dag 1 voor mij, dus maandag weer aan de clomid. En dan ben ik nu inderdaad van plan een cyclus geen fm meting te doen. Als ik niet te nieuwsgierig ben.

2. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Oke! wat jammer marjan!
    ohh spannend durf je dat wel aan hihi zonder fm ?

hier paar dagen dezelfde temp, 36.9
    xx

3. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh knap van je Marjan, maar als ik ervoor kon kiezen, deed ik dat denk ik ook. Want ben er zo wel extra mee bezig. Aan de andere kant, mn eitje was vrijdag 14 bij 18 dus had wel verwacht dat ik sowieso vandaag een positieve test zou hebben en dan maandag mn ei. Want vorige keer was het eitje wat kleiner en sprong hij drie dagen later. Maar mn testje is nu hartstikke negatief nog steeds. Dus dan vind ik het morgen toch wel weer prettig om even te gluren daarbinnen.
    -
    Onewish, die temp ik kan er wel gek van worden. Heb vandaag weer es gemeten en hij was 36,2 terwijl hij normaal altijd tussen de 36,4 en de 36,6 zit. Dus echt superlaag nu. Aan de ene kant denk ik dan van ik zal t es een paar dagen bijhouden, maar soms denk ik ook wel es van misschien moet ik daar maar helemaal mee stoppen.

4. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Nou ja of ik zonder fm meting durf weet ik niet. Kijk ik heb nog nooit meerdere eitjes gehad dus daar ben ik niet bang voor. Maar ik ben opzich nog al een controlfreak dus daar zit de twijfel. Maar als ik even naar mn verstand luister moet ik het gewoon een cyclus niet doen, er komt zoveel spanning in huis als ik hey wel doe en het MOET dan gebeuren. Dus voor nu zeg ik ik doe het niet....

@kaatje ik heb meestal ook net voor mn ei een super lage temperatuur, succes met klussen.

5. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marjan, die lage temp zegt dus blijkbaar toch niks. Ben vandaag naar de gyn geweest. Vorige controle was links rustig (nu nog steeds) en rechts zat 1 eitje van 14 bij 18 mm (16 gemiddeld). Nu is die anders van vorm en 11 bij 19 mm (15 gemiddeld). Deze staat dus stil op 't moment. Er is ineens eentje bij gaan groeien en die is 13 mm. Er zitten er nu dus twee. Ik moet woensdag terugkomen. Van mij mogen ze nu beiden wel doorrijpen en over een paar dagen springen. Ben benieuwd woensdag. Mn ovutest was vandaag nog licht. Klussen doen we nu nog steeds om de dag. (Tot ik een positieve test heb dan... want dan doen we 't wel een keertje extra.) Hoop alleen wel dat ze nu doorrijpen en dat er niet ineens een derde mee gaat doen.

6. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    ik was de afgelopen dagen vol vertrouwen in deze ronde.
    vanmorgen weer 36,9 en ben ineens net zo meer vol vertrouwen en daar baal ik giga van. voel niets in mijn buik hoor. maar heb ff dippie. Het moet toch een keer raak kunnen zijn. waarom waarom waarom..........
    en niemand die een antwoord heeft omdat die er niet is.
    wat vinden jullie van mijn temp kaartje ben nu zo onzeker als de pest.
    Zou morgen denk ik nod moeten hebben omdat de vorige keer ik ook alweer op dinsdag ongi werd na pregnyl spuit op vrijdag maar toen deed mijn temp heel vreemd.

7. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    nou ik kon me dus niet inhouden he. en heb zojuist een test gedaan. nou ben ik plots voorzichtig positiever er staat namelijk een vaag 2e streepje hij is nog wel heeeel vaag hoor maar heb ineens meer hoop dat het goed komt.
    morgen maar naarde kruidvat scheuren voor een stel nieuwe.
    Wat erg wat ben ik een giga muts zeg. Vanavond Pascal maar eens laten zien wat hij er van denkt. Ik hoef niet ens te turen en in het licht te houden.:):):D
    Nou even wel bedenken dat ik net zo goed nog ongi kan worden he. Oef das moeilijk

8. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oehhhhhhhhhhhhhhhh Ingrid, nouhhhhh een tweede streepje in een tweede streepje, dus heeeeeeeeeeeeel voorzichtig een GEFELICITEERD! Spannend zeg. Op 9dpo een licht streepje dat kan en dan zal hij de komende dagen nog wel donkerder worden. Wauw, vind het echt fantastisch voor je/jullie. En nu maar vasthouden!

9. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    spannend ingrid duimduim!!!

meiden ik heb vandaag men rijbewijs behaalt!!:D
    xxx

10. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onewish, ook al een lucky day dus! Van harte!

11. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Dankjewel:D
    xx

12. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    onewish gefeliciteerd!!!! fijn hoor rijbewijs.
    9dpo kan het dan nog van de pregnyl zijn???? dat bedacht ik mij vanmiddag op mijn werk.
    aaaaaargh kan niet wachtten hoor tot vrijdag denk dat ik donderdag weer een test doe dan moet ie donkerder zijn.

13. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ingrid, oeh, daar zit wat in. Dit heb ik erover kunnen vinden:

Ik heb ook elke keer na de eisprong, IUI en de ICSI drie keer 1500 IE Pregnyl gespoten. Ik mocht twee weken na de eisprong/IUI testen. Als je eerder test heb je kans op een vals positieve test door de Pregnyl.

ik mocht 2 weken testen na de pregnyl maar wachte ook altijd af of de ongi kwam of niet
    want pregnyl kan je nog wel eens een fout resultaat geven als je te vroeg test spannend hoor laat je ons wel weten of het raak is zou mooi zijn

volgens de arts moest ik nog tot 10 dagen na de laatste injectie wachten

gnyl kan ongeveer 2 weken in je systeem blijven, dus voor die tijd KAN je een valse positieve test hebben

14. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    @ingrid: ooooooohhhhhhh wast maak jij het spannend! Hoop het voor je hoor!

@onewish: wat goed! Gefeliciteerd!

15. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    vorige ronde met clomid en pregnyl heb ik een test gedaan op dinsdag dus 10dpo net als vandaag die was vorige keer dus spier wit. maar toen werd ik ook s'middags ongi. hmm gewoon afwachtten dan maar. lijkt me beter dat ik nog nergens op hoop.

16. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ingrid, ik heb ook goede hoop voor je, maar het is inderdaad beter dat je er wel rekening mee houdt. Wat betreft je temp, kan nog alle kanten op, maar toch jammer dat ie gezakt is.

17. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    ja die temp zit mij ook niet lekker om eerlijk te zijn. nou ja gewoon maar ffies afwachtten dus. brrrrr dasniet het makkelijkste.

18. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee ik snap het, dat geduld hebben is lastig. Succes he! En ik duim voor je!

Ik morgen weer voor een echo, hoop dat de twee eitjes beiden bijna springen. Wish me luck!

19. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    oooooeeeehh bij jou ook spannend. ik hoop dat jij ook 2 eitjes hebt die op springen staan. is toch weer kansje meer op 1 kindje he. OOO erg is dat het dat gewacht. En dan een mooi bms.
    ik probeer donderdag pas weer te testen.
    I wish you all the luck of the world!!!!!

20. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Meiden jullie houden het spannend hier.....

Hier geen nieuws 2de dag clomid.

Deel Deze Pagina