vandaag dag 45

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mieke1981, 9 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Hey meiden hier vandaag 36.8 gelijk aan gister,
    morgen naar de gyn! ben benieuwd of er wat te zien is!

2. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Spannend Onewish!

3. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    :( Slecht nieuws hier.... er waren eerst twee eitjes te zien... nu is er nog maar 1. Die andere is in mekaar geklapt waarschijnlijk. En de ene die er nu nog zit is niet meer gegroeid. Het stagneert. Verder is de zwarte vlek toch zorgwekkend... ze denkt aan een eileider verwijding, wil dit met andere arts overleggen en als het blijkt dit idd te zijn; dan moet ik geopereerd worden. Vrijdag moet ik weer terug voor een echo. :( Moest vandaag bloed laten prikken op LH, FSH, progesteron enzo. Hoor hier vrijdag uitslag van ook. Heb op terugweg in de auto even flink gehuild pfffff

4. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    vpkaatje toch wat mega kloten nieuws. Kan me voortsellen dat je er om gehuild hebt. Dat is niet wat je verwacht als je met de pil gaat stoppen dat het zo ver kan komen.

Nou durf het bijna niet te zeggen maar ik had net weer een positieve test:D en die is duidelijker dan die van maandag. Dus ik mag denk ik eigenlijk wel zeggen dat ik zwanger:$:$:D ben. Is alleen wel beetje lullig dat ik dit mag vertellen en dat jij slecht nieuws hebt gehad.:(:(. Lekker tegenstrijdgig weer dan he.

5. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    @kaatje: wat een vreselijk klote nieuws breng jij weer me, en ik vind het heel normaal dat je even een flinke pot heb zitten huilen. Hopelijk is er snel duidelijk wast er nu precies is en wat ze er aan gaan doen. Dikke knufff meid.

@ingrid: hoe moeilijk het ook is voor anderen. Vind ik het ook niet meer dan normaal dat jij heel blij binnen komt met dit nieuws. Tenslotte is dat waar voor we hier steeds samen komen. Hopelijk volgen we jou allemal snel....ga je ons nu verlaten? Ik zou het kamer vinden als we je niet mee zien of horen....

6. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Vpkaatje jeetje meid zit je ook niet mee he, ik hoop dat alles goed is en dat je die operatie niet hoeft te ondergaan :(

ingrid !!:D wauw meid! voorzichtig gefeliciteerd alvast :D
    heb je een foto? kunnen we meegenieten hahahaa :p

en ik heb vandaag een eerste ronde gereden in mijn eigen auto wauw lekker is dat zeg!;) maar soms ook best wel eng nog af en toe hihi

xxxx

7. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    Ja ik ben super de super blij!! Kan het gewoon nog niet geloven. Maar ik ga jullie niet verlaten hoor. Ik wil er bijzijn als jullie hier het nieuws komen vertellen. Vind het hier veeeel te gezellie.

8. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Goed zo!!!! Dat heb ik dus ook, stel dat ik eens een keer zwanger zou raken ga ik mooi niet weg hier!

Ingridd doe is een test spamm....vind ik altijd zo leuk zo'n dubbele streep!

9. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ingrid, nee het lijkt alleen maar steeds erger te
    worden. Het zwanger worden lijkt steeds verder van
    me af te raken. Maar voor jou ben ik natuurlijk
    hartstikke blij!! Echt, ik zou het alleen maar
    enorm rot vinden als iedereen zo in de put zou zitten
    als ik. Jij bent zwanger en dat is SUPER! En wij
    volgen je vanzelf. Alleen heeft dat gewoon wat meer
    tijd nodig. Geniet ervan!! Het is je zo gegund!
    En vind het leuk dat je gewoon bij ons blijft hier!
    -
    Marjan, ook bedankt voor jou lieve berichtje.
    Ja huilen lucht dan gewoon ff op.
    -
    Onewish, mooi hoor je rijbewijs en nu maar flink
    rijden, dan maak je het je steeds meer eigen.

10. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    ik zal hem proberen te scannen. want foto maken ervan ben ik niet zo'n ster in moet ik zeggen. haha probeer wel op dat bloempje maar dan heb ik alleen wazig beeld. Ik zal het vandaag ff proberen.

Ik zou het ook errug llullig vinden om eerst lief en leed te delen van het niet zwanger worden en dan ineens als het gelukt is tabee en tot ziens. We gaan er gewoon voor dat iedereen zwanger wordt.

11. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Hoi meiden

ben net terug van de gyn. - cyclusdag 13
    Links een eitje van 15mm ( zaterdag terug komen voor fm en dan missch pregnylspuit voor ei te laten springen )
    Rechts een eitje 13mm ( telde niet mee omdat links groter was..? )
    Dus ben wel blij met het resultaat!
    xxx

12. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onewish, bij mij worden alle eitjes boven de 10mm altijd meegeteld. Nou in ieder geval goed nieuws. Gelukkig!

En Ingrid, echt leuk dat jij ook gewoon hier zal blijven, vind ik ook hoor. Zou ik ook doen als ik zwanger zou zijn. Ben ook heel erg benieuwd wanneer het bij de anderen zover is. Dan kunnen jullie mij met zn allen aanmoedigen ;)

Stel me (misschien wel veel te vroeg) in op een operatie. De arts was zo stellig. Al is het natuurlijk nog gewoon even afwachten. Misschien valt het straks allemaal wel wat mee. Maar als dat echt zo is, dan kom ik op een wachtlijst en dan is de operatie ook best wel een ingreepje. Dan mag je de eerste cyclussen niet zwanger worden. Dus tel er voor mezelf dan zo een half jaar tot een jaar bij op.

13. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Oke, ja ik zij dus 2 goede eitjes? toen zij hij ja alleen wij tellen de grootste altijd alleen mee, of ze moeten even groot zijn..
    Nja we zien t wel, misschien krijgt die rechtse ook nog wel een groeispurtje... en als ik zaterdag toch pregnylspuit krijg.. dan zal die denk ik ook wel springen..spannend afwachten dus..:)

vpkaatje ja ik had er denk ook gwn vanuit gegaan dat ik dan geopereerd moest worden, dan kan hetalleen maar meevallen als t niet hoeft toch, vind het wel heel akelig voor je hoor jeetje..
    zal voor je gaan duimen meid! xx

14. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    VPKAATJE wat gaan ze dan precies doen weet je dat?? Je eileider smaller maken???? Heb je dan niet weer kans op littekenweefsel?? of is dat nihiel?? spannend hoor. Kan me voorstellen dat je je insteld op operatie anders is de klap straks erg groot als het echt zo is. En als het toch niet hoeft valt het allemaal mee.

15. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

DEAL... Zo is het ook en zo denk ik er ook over, maar ik heb hier op het forum wel eens anders mee gemaakt.

Fijn dat jij gewoon lekker bij ons blijft!

16. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    @Kaatje: Snap je helemaal, en net wat de andere zeggen ga uit van het ergste dan kan het alleen maar mee vallen. Ik hoop/duim dat ze het helemaal mis hebben.

@Onewish: Hier worden ook steeds alle eitjes mee geteld (van boven de 10mm) heb toch al vaak gezien nu dat die ene ook ineens gaat groeien. Duimen draaien ook voor jou!

Hier was ik heel stellig geen echo's te doen. Maar nu begint man lief in eens te twijfelen....Nou ja ik kan altijd maandag nog bellen voor een afspraak...

17. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    tadaa gisteren 16.45uur.

18. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    t'is me toch gelukt een foto maken

19. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    sowheeeeee! Die is niet een klein beetje duidelijk! Super tof meid!

20. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Ingrid gefeliciteerd hoor meid duidelijk zat!!:D:D whoehoe!!:D:D

Marjan oke! dus dan is 15 en 13 mm toch goed ? lijkt mij voor dag 13 dan groeit die andere heus ook wel door denk ik/lijkt mij..:) heb sinds gisteravond wel soort van spierpijngevoel in me buik dan links dan rechts..maar of dat komt nu al van men naderende eisprong i dont know...we zullen zien!
    Hoop dat t zonder pregnyl kan (omdat ik gehoord heb dat het een rot prik is ) mja.. aan de andere kant je weet wel cker dat je eitje dan gaat springen de komende dagen...

haha oke dus nu je man in twijfels, hihi nou dan zal ik toch wel gaan als ik jou was... gwn voor de ckerheid...

xxx

Deel Deze Pagina