ONEWISH ik heb 2 keer een pregnyl spuit gehad. de 1e keer voelde ik eigenlijk bijna niets. 2e keer viel het me ook mee hoor maar toen kon ik het wel voelen daarna gewoon beetje blauwe plek pijn. Ik vond het erg meevallen hoor die spuit.
Oke dankje, waar kreeg je hem dan? volgens mij krijg je hem in je buik toch? of kan het ook in je been ofzo? heb je deze ronde ook pregnyl gespoten gekregen? xxx
Onewish, ja hoop voor je dat er twee eitjes springen, heb je een extra kans! Ik zie erg op tegen morgen, ben zo bang dat ik geopereerd moet worden en dat ik nu moet stoppen met de pogingen om zwanger te worden. Ben al twee dagen verdrietig en huil veel. Op mn werk kan ik amper nog mn zinnen verzetten. - Inrgid, de arts denkt dat t een verwijding is, dus ja daar ga ik dan maar vanuit eerst en ik wil wel een feestje vieren als het iets anders blijkt te zijn. Maar ja, ze heeft dit al eerder genoemd, dus de kans is wel groot denk ik. Heb ook gevraagd wat ze daaraan kunnen doen. Ze zei dat er dan een stuk eileider tussenuit gehaald wordt! Mooie test-foto hoor! Wauw!! Ik hoop dat ondanks alle ellende wij ook allemaal snel zo'n tweede streepje mogen zien op onze test. - Marjan, ik snap het wel hoor dat je man twijfelt. Ik vind het zelf ook telkens wel een fijn idee, die echo's. Duimen jullie allemaal voor mij om 10 uur?!
VPKAATJE: ik duim voo rje hoor. Hoop zo dat het allemaal meevalt. Ik bedoel das niet niks naturlijk operatie aan eileider.Heeeeeel veel succes hoor. Onewish ja bij mijn laatste cyclus heb ik ook een pregnyl spuit gehad ik had toen een eitje van 25mm en van 20mm. blijkbaar wilden ze bij mij ook niet springen de 1e ronde clomid had ik de eitjes 32mm. Je krijgt ze in de buik gespoten. ik had ook geen andere plekken waar het kon trouwens. Ze willen het liefst spuiten waar je een beetje vet hebt en dat ik toch vaak op de buik waar wel wat zit. Je hoeft er echt niet bang voor te zijn hoor. is echt en ieniminie naaldje waar ze mee spuiten. hahah ze trekken de ampullen wel leeg met een mega joekel naald dus daar niet van schrikken
oke ahaaaa.. nou ik ben al geen ster in prikken.. en op mijn buik zit helemaal geen vet! dus ben wel bang dat t zeer gaat doen, liever in mijn bovenbeen of iets.. dat zal ik dan wel even vragen. Pff haha schijt hem nou al ( prikjes is totaal niks voor mij doodsbang voor ) vanmorgen was mijn temp 36.8 xx
Beetje verlaat mijn reactie hier, maar was gisteren nog druk. En 's avonds was ik zooooo moe van alles. De zwarte vlek moet toch bekeken worden door andere gynaecoloog. Heb afspraak gemaakt, is over maand pas. Was geen spoed, anders had ik wel eerder heen gekund. Maar vind het zelf ook wel fijn, want dan kan ik alles even laten bezinken. De had het trouwens over een hydrosalpinx (?) een verstopping en daarboven een ophoping van vocht in de eileider, waardoor het eitje er niet door kan. Heb er even op gezocht maar het kan op twee manieren verholpen worden... openen of weghalen. Weghalen kan via kijkoperatie, maar dan schakel je 1 kant uit en dat wil ik echt niet. Mijn eierstokken zijn al zo problematisch. Openen is wel een grote operatie. Maar heb zelf zoiets van, wat moet dat moet. Grote operatie wil zeggen... wachtlijst drie maanden, operatie, daarna herstel enkele maanden en paar cyclussen mag ik dan niet zwanger worden. Krijg echt niet gelijk hormonen, dus twee cyclussen wil bij mij zonder hormonen zeggen een half jaar. Dus als ik daadwerkelijk geopereerd moet worden dan kan ik mijn zwangerschapswens wel een jaartje vooruit schuiven. Verder zaten er links geen eitjes. Rechts is een vaag verhaal. Er zaten daar eerst dus twee. Vorige keer kreeg ik te horen dat 1 daarvan gstopt was met groeien en nog steeds 13 mm was en de grootste waarschijnlijk in mekaar geklapt is. De gyn snapte er niet zoveel meer van dus moest bloed laten prikken woensdag. Gisteren was de uitslag progesteron 3,7 dus iets omhoog. Ze zei misschien heb je toch een eisprong gehad. Dus moet volgende week mijn bloed weer laten prikken, dan zou de progesteronwaarde hoog moeten zijn. 3,7 is een waarde die je in de schema's terugvindt in de luteale fase. MAAR: mijn ovutesten zijn continue hartstikke negatief geweest. Ik heb geen gevoelige/pijnlijke tepels en heb ook geen buikpijn gehad. Nou heb ik vandaag mijn temp gemeten... normaal is hij altijd 36,4. Nou had ik zondag mn temp gemeten en toen wa ie 36,2 (toch eisprong dan die dag?), de dag erna was ie weer gewoon 36,4. Vandaag gemeten (als ik zondag ei zou hebben gehad zou ik nu 6dpo moeten zitten en zou ik toch echt een hogere temp moeten hebben). Vandaag om 6 uur was mn temp 36,4 en toen heb ik nog geslapen tot 10 uur en toen was ie 36,7. Eerste maar invullen he? Ohja en normaal ziet ze altijd in de baarmoeder vocht als er een ei is geweest, nu ook niet. Dus ik geloof er niks van. Maar hoe kan de progesteronwaarde dan beetje omhoog gaan? Stiekem hoop ik dat het toch een eisprong is geweest of dat er toch nog eentje komt, alvorens ik naar die andere gyn moet. Dat ik dan al zwanger ben en dat die operatie nu eerst niet hoeft.
Jeetje wat een verhaal...ik hoop ook maar dat je wel een ei hebt gehad of bijna hebt. Duimen draaien!
Hoi meiden eitje links was 21 mm en net om 8 uur pregnyl laten zetten ! auw!!!! pijnlijke rotprik zeg!! heb nu een stijf been en t brand! dus binnen 24/36 uur me eisprong xxx
Onewish, mooi hoor!! Laat dat eitje maar bevrucht worden! Wat heb jij een mooie constante temp Marjan! Vanochtend kwam alles eruit van de hele week... was steeds al wat verdrietig, maar moest ook weer verder want ja werk gaat ook door. Vanmorgen flink gehuild, hield nooit weer op. Wat een opluchting. Heb nieuwe ovutesten besteld, had toch dezelfde moeten houden. Had altijd de normale dipsticks van sensitest en nu de extra gevoelige. Maar die zijn nu continue heel donker. Terwijl ik er nog eentje had van de normale en die heb ik ook gedaan gisteren en die was superlicht. Deze lijken dus continue positief. Maar ja, zal er wel mee verder gaan, misschien gaat ie straks dan wel echt knallen. Maar geloof er niet zo in, maar goed, heb straks geen echo's meer, dus wil dan wel dit even doen. Temp vanmorgen 36,3 dus een eitje heb ik echt nog niet gehad. Maar ja, hoe komt het dan dat de progesteronwaarde iets verhoogd was? Vaag allemaal he.
@Onewish: Super zeg!!! Nou nu dus weer dat lange wachten voor jou! Hopelijk jij ook over 2 weken op roze! @Kaatje: Tuurlijk moet jij af en toe flink huilen. We hopen allemaal als we stoppen met de pil dat wij niet bij die groep horen die in de mmm komen. Helaas is dat anders en nu moet je dat een plekje geven. Vergeet niet dat alles gewoon goed kan komen. Alleen wil jij het nu (snap ik helemaal) Joh als er eens wat is mag je me altijd storen. En als je weer eens verdrietig bent deel het dan gewoon met ons. Dan raak jij je verhaal een beetje kwijt en wij zullen dan een poging doen je weer op te vrolijken. Sterkte meid! En ja mijn temp is kei stabiel...moet ff nog even aan passen want vanmorgen op mn mobiel kreeg ik ruzie en kwam mijn temp op een week verder te staan....
Ik heb dit weekend buikgriep gehad Bah bah bah. wat was ik daar ziek van zeg. echt van boven en onder (sorry voor de details) vandaag gaat alles weer prima. Lust zelfs de koffie weer. Vpkaatje wat een verhaal zet jij neer. Doet je andere eileider het wel goed dan kan daar wel een eitje door?? Ik kan me voorstellen dat je alles bij elkaar gehuild hebt. Het is niet niks wat je te horen krijgt. Weten je collega's er van?? ik heb het wel mijn directe collega's verteld dat ik in het ziekenhuis loop. dan kun je toch een beetje je ei erover kwijt niet dat je er constant over loopt te praten. En anders net wat Marjan zegt we zijn er om te kletsen en je kunt je hart luchtten hoor. als je boos blij of verdrietig bent. Onewish: denk dat je ei dan vandaag springt bij mij was ie ook echt volgens mij 36 uur er na achteraf heb ik hem wel gevoeld haha en dat midden in mijn nachtdienst. hoop dat je je huiswerk goed gedaan hebt Marjan doe je het nog steeds zonder metingen?? knap hoor ik zou het heel onzeker vinden vond het fijn dat ik staads even naar binnen kon kijken. bij mij wilden de eitjes ook niet springen duss zal daar ook wel mee te maken hebben. Ik krijg a.s. vrijdag moeders voor moeders al over de vloer dankzij hun ben ik toch echt zwanger geworden. begin het steeds meer te beseffen dat het zo is.
Hey ingrid ah wat kloten die buikgriep! haha ja idd begin je je nu een beetje zwanger te voelen nou ik vind het echt geweldig voor je! Jaa ik denk t ook vandaag mijn eisprong, voel me opgeblazen, op ontploffen ofzo Jaa huiswerk doen we goed, haha maar soms denk ik een beetje teveel... zaterdag zondag... nja vandaag dan en morgen, 4 dagen is dat niet teveel voor de zwemmers? voor de kwaliteit? sorry haha voor de vele vragen mja ben soms echt een onzekere miep! xx
ja das wel heel veel hor vanavond hoeft echt niet meer. Wordt de kwaliteit niet beter van hoor. op zh adviezeren ze ook gewonn om de dag te vrijen. Hoeft echt niet elke halve dag Dan wordt juist de kwantiteit minder je mannetje kan die zwemmers namelijk niet zo snel aanmaken. de kwaliteit is wel hezelfde alleen zijn het er dan veeeeeeeeel minder als je het zo vaak doet. Om de dag is echt voldoende deden wij ook. vrijdag prik gehad en s'avonds gevreen. en zat had ik nachtdienst dus toen kwam er niet van en toen had ik dus in die nachtdienst de eisprong. dusssssssss je hebt je huiswerk af
* breek even in* Hey marjan ! Zag je in een keer voorbij komen in dit topic! en was nieuwsgierig hoe het met je gaat!! Helaas zie ik nog geen mooie banner, maar wel regelmatige cyclussen is je onderschrift staan!! Hoop dat het nu snel mag lukken!! Ik ben trouwens inmiddels bevallen van onze 2e zoon! Liefs Jeluna *breekt weer uit*
Marjan, bedankt voor je lieve berichtje. Ik kan je vertellen, nu begrijp ik er helemaaaaaaaal niks meer van. Mn lijf doet zo gek! Ene moment zitten er twee eitjes, daarna is er 1 in mekaar geklapt en staat er 1 stil. Ronde opgegeven en nu maar wachten op menstruatie en afspraak met andere arts. Denk doe voor de zekerheid ovutesten en temp voorlopig even. Had nieuwe testen besteld bij Sensitest.. deze keer de extra gevoelige genomen. (Achteraf dom, want kan nu nergens mee vergelijken en donkerder zijn ze dus sowieso...) dus gisteren getest en ja hoor donkerder. Baalde al van deze testen en vandaag weer testen en ineens megadonker. Gisteren ook al mega en nu nog meer mega. Dus ikke die dure van Clearblue gekocht en ja hoor smiley! Hoe kan dit? Vrijdag nog een echo gehad en daar was nog niks veranderd. eitje van 13 mm ofzo? En nu drie dagen later een positieve ovutest? En mn progesteron was iets hoger dan normaal in een aanloopfase naar de eisprong, waardoor mn gyn dacht dat ik misschien een (niet goede) eisprong gehad had al. En nu een positieve ovutest. Zou mn LH ook gewoon verhoogd zijn, net als mn progesteron? Zal ik toch morgen een eisprong krijgen, ben blij met de smiley, maar vertrouw nergens meer op. - Ingrid jij ook bedankt voor je berichtje. Nou je hebt het verhaal hierboven gelezen he. Het is allemaal vaag. Maar ja het eitje zat rechts en de zwarte vlek zit links. Dus dit voelt als mn laatste kans voorlopig om zwanger te raken. Want volgende keer zal er links wel weer een eitje gaan rijpen en dan mag ik dus niet zwanger raken denk ik. Want dan komt het niet goed. 15 Augustus naar die andere arts en ik hoop zo dat ik inderdaad morgen een eitje heb en dan over twee weken een positieve test! Dan kan ik 15 augustus toch gewoon voor een echo, maar misschien zie ik dan al wel een mooi zwart vlekje in mn baarmoeder. Tis nu zo spannend. Mooi dat jij weer opgeknapt bent!! Niks aan om je zo beroerd te voelen. - Vorige cyclus had ik 15 uur 's middags een positieve test en de dag erna om 6:30 uur mn ei. Dat zou dus betekenen dat ik morgenvroeg ook mn ei moet hebben. Had vorige keer echt enorme pijn enkele uren. Hoop Dat ik 'm morgen ook voel. Dan ben ik gerustgesteld.
vpkaatje dat zou mooi zijn'! en er komt niet zomaar een smiley op die ovutesten ! nou ik duim heeeeel hard dat het deze ronde raak zal zijn voor je... nou aan de klus jij xxx