Na gisteren wat oud bloedverlies te hebben gehad de vk gebeld en vanmorgen nog een echo gehad.... het is nu dus afwachten of het is mis of ik ben korter zwanger dan we uitgeteld hebben. na net bijgekome te zijn en ff op me gemak na de echo gekeken lijk ik wwel iets in vruchtzakje te zien maarja 9 september weer echo om te kijke of het gegroeid is of als ik nog geen bloeding heb gehad
jah ik was ook al aan denken heb 3 augustus positief getest dus heb de hoop inderdaad maar dat ik toen echt net zwanger was dat zei de echoschopiste ook tegen me In dat geval zou ik nu dus inderdaad 5 weken zwanger zijn. Maar als het niet zo is dan helaas. maar anders zou het nu ook misschien bloed kunnen zijn van de innestelling.. maarja ik weet het ook allemaal niet meer. morgen me 1ste schooldag voor me opleiding dus kan in ieder geval me gedachte ergens anders op zetten.
Zo zag mijn echo er ook uit. Ik hoorde rond de 7 weken te zijn maar was weinig te zien. Het beeld hoorde bij een zwangerschap van 4 a 5 weken of ik had een miskraam gehad. Maar aangezien ik ook bloedde leek het op een MA. Moest bloed laten prikken en had een hcg waarde van 160 en moest 4 dagen later weer laten prikken toen was de waarde nog maar 19. Was dus inderdaad een missed abortion. Maar moet je nu echt nog zolang wachten? Hebben ze niet bloedgeprikt?
Verloskundige gaat morgen bellen en kijken of ze bij echoscopiste eerder plek hebben... ja tis behoorlijke onzekerheid... net weer flink bruinbloedverlies
Hier hetzelfde bij de vorige zwangerschap.. Had ook bloedverlies en mocht wat eerder komen, zou bijna 7 weken moeten zijn en het liet 5 weken zien. Paar dagen daarna weer terug, beeld onveranderd maar wel klein vruchtje te zien (echoapparaat was beter) nog een week gewacht en nog steeds geen groei.. Ben 3 juli gecurreteerd en was direct weer zwanger van dit beebje!
Oh en ook helder rood hoeft niets te betekenen. Ik heb MA's meegemaakt met alleen bruinverlies en ik had bij mijn zoontje echt veeeeel bloedverlies en die is echt gezond! Nu ook al 3 weken af en aan bloedverlies, zelfs 1 keer een stolsel erbij, maar beeb ligt op schema en hartje klopt stevig.
Nah vandaag weinig bloedverlies gehad en buik is rustig ma nog niks gehoord van van de verloskundige dus zal toch moete afwachten tot over 13 dage
oohh vreselijk dat je zo lang moet wachten nogmaals hoop ik en duim ik echt voor je dat alles goed komt!!!
Morgevroeg een extra echo nog steeds wat bloedverlies en gisteren was het ook helder vandaag niet meer vrees helaas het ergste...
Ik hoop op een wonder maar ben er bang voor da wondere vandaag niet bestaan over half uur heb ik afspraak
Helaas zal moeten afwachten tot vruchtzakje afkomt het was niks gegroeid en niks te zien bloedverlies was ook flink toegenomen