Lees dat SNS t nog niet heeft? Dan loop ik ook niet naar boven om mn dingetje voor internetbankieren te halen haha *lui*
Hier Regiobank ( dus ook SNS ), en het is hier ook nog niet binnen hoor zag ik. Ach, het zal vanzelf wel komen. Vorige keren hadden wij het volgens mij ook laat.
Hier Sns en net binnen Alleen wij hebben een gewone rekening waar salaris etc op binnenkomt en dus ook de KBs, en een priverekening waar we dus een pinpas van hebben. Normaal boek je dan geld over naar de pas-rekening, maar nu blijft t hangen ofzo. Dus heb t wel maar kan er niet bij hahahaha erg ! Wou juist ff shoppen met de kleine meid.
Ja vervelend ! Nouja niks aan te doen .. Gewoon afwachten. Kan ook wel verklaren waarom we de KBs pas net op de rekening hadden. Sns heeft er moeite mee haha
Toen was er ook een storing en had iedereen het te laat. Ik had t vanochtend iig al en ik krijg het altijd de 1e werkdag van t nieuwe kwartaal.
Hoezo? Omdat ze net zoals ik ieder kwartaal er weer versteld van staat dat er zo'n topic word geopend?
Waarom zou je reageren op iets was je schijnbaar raar/gek/irritant oid vindt? Dat snap ik dus niet! Negeer het dan gewoon! De vraag was trouwens of er meer mensen op de kbs aan 't wachten waren en wanneer die zou gestort worden. Er wordt dan geantwoord dat het binnen is. Maakt niet uit of je iets aan die antwoorden hebt, maar reageer niet met iets wat nergens op slaat... Echt van... ik voel me te goed om op de vraag van TS te antwoorden, maar ik wil wel even laten weten wat ik van al de antwoorden vindt... Zegt meer over haarzelf als over de rest! Zij opent liever topics over telefoonhoesjes en dingen die je om je vingers draagt. Vindt ik ook nergens op slaan, maar ik reageer dan gewoon niet...