Vandaag de uitgerekende datum

Discussie in 'Vlinder lounge' gestart door Romy1979, 29 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Hoi meiden,

Voor mij was het vandaag de uitgerekende datum.

Een tijdje terug dacht ik nog dat ik het er heel moeilijk mee zou hebben, maar het gaat eigenlijk heel goed.

Misschien ook wel omdat ik nu weer opnieuw zwanger ben.
    Ik was er bang voor dat ik na vandaag in een dip zou komen omdat ik niet meer kon zeggen, ik zou nu zoveel weken en zoveel dagen zwanger zijn.

Ik denk nog elke dag terug aan wat er gebeurd is en ben ook bang voor herhaling. De nekplooimeting komt dichterbij en ik knijp m nu al.
    Maar ik wil ook vertrouwen hebben. Dat moet wel.

Ik wil al die meiden nog even bedanken voor het medeleven wat ik toen heb gehad. Ik heb veel steun gehad aan jullie. Het topic wat ik had geopend heb ik nog steeds bewaard.

XXX
    Romy

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    hey meid
    het is toch een speciale dag
    maar wel fijn om te lezen dat het ondanks toch redelijk goed met je gaat
    hoe voel je je verder?

hopelijk is de nekplooi uitslag goed meid!
    ik duim voor je

dikke knuff

3. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Een dagje later, maar niet minder gemeend: ik hoop dat je deze zwangerschap goed mag uitdragen en je baby in je armen mag houden. Vergeten zul je Norah niet.

Sterkte en succes met de komende weken.

4. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Dank je wel meiden, het was idd een speciale dag, maar gelukkig geen pijnlijke waar ik bang voor was.

Caruli, ik voel me bij deze zwangerschap wel rustiger dan bij de vorige. Ik heb er een goed gevoel bij en dat had ik bij de vorige absoluut niet. En iedereen mij maar voor gek verklaren en dat ik me niet moest aanstellen...

5. Kussentje

Kussentje Actief lid

4 jul 2009
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    #5 Kussentje, 30 jul 2009
    Laatst bewerkt: 30 jul 2009
    Hey lieffie,

Ik was me er niet van bewust dat vandaag 'de dag' is. Blij dat je je er niet te naar onder voelt.

Ik zal vandaag een kaarsje voor haar aansteken, goed? Hoop dat ze over je kindje wat nu in je buik zit waakt.

Heel veel liefs.

Deel Deze Pagina