hoi ons zoontje is vandaag jarig en is 3 jaar geworden wij hebben het heel zwaar vandaag we zijn op het kerkhof geweest en we hebben ons best gedaan om alles mooi te maken voor zover je dat kan doen balonnen opgehangen klaarsjes aangedaan mooie nieuwe vlinders neer gehangen het is in iedergeval mooi geworden kwamen we daar hadden aan ze het grasgemaait niet te geloven:x het hele grafje zat onder het gras alle spullen zaten onder echt heel slordig wij hebben dat nog nooit meegemaakt dat er zo gemaait wordt alle kindergraven zaten onder wij waren niet de enige en ik hoop dan ook dat er mee mensne gaan klagen hierover want dit is natuurlijk niet de bedoeling ik heb een klacht ingedient en ik was ook hele erg boos:x het is al zo moeilijk vandaag en dan ook nog dat www.johfaany.vlindersite.nl onze website van ons zoontje
Heel veel sterkte meid. Jullie zoontje blijft voor altijd bij jullie en hij leeft voort in jullie harten. Dikke knuffel...
hai meiden nou ik had een klacht ingedient vanwegen het grasmaaien wat echt niet normaal was ik ben opgebeld dat ik voledig in me recht sta en dat ze het allemaal netjes zoudne gaan regelen alles zou opgeruimt worden en het zal nooit meer gebeuren nou ik hoop dat dan ook maar