Hoi allemaal, ook ik kom me hier melden. Vandaag bij de gyn geweest. en ik heb pco. vandaar ook de lange cyclussen. we zijn nu een half jaar bezig. nog niet zo lang maar ivm met crohn&stoma mochten we komen. ik wordt op zijn kop gekeerd. gelijk echo gehad aangezien ik vandaag op dag 9 van de cyclus zit. Maar alle eitjes zijn even klein. ook mijn start van menstruatie doet ontzettend zeer. Ook is er gelijk bloed geprikt. dinsdag moet ik weer voor een echo en nog niks dan om de 2 dagen terug t/m dag 20 en zo niks, dan starten we met menstruatie opwekkers. En als dan de menstruatie er is. op dag 3 starten met clomid. om de eitjes te laten groeien. Vriendlief moet do ochtend zaadjes in een potje doen in het ziekenhuis. omdat hij ook medicijnen gebruikt wil ze uitsluiten dat het bij hem niet goed zou zijn. Een hele mmm start dus. t was allemaal wel even slikken vanmiddag maar ben blij dat ze ons begrijpt en ons graag onze grootste wens in vervulling wil laten gaan. ze was heel begripvol en had alle tijd..... (zo zijn artsen niet veel meer) groetjes puksem
Ja, het opstarten is altijd even slikken. Fijn dat je en leuke gyn hebt en welkom op dit forum. Mocht je vragen hebben, gewoon stellen! groetjes Femke
Hoi Puksem, Ik ben ook nieuw op dit forum, en weet ook pas sinds kort dat ik PCO heb. Gelukkig ben ik daar vrij snel achtergekomen, omdat mijn huisarts het niet vertrouwde. Ik heb namelijk nog nooit een regelmatige cyclus gehad. Op de echo in het ziekenhuis was PCO te zien. Nu heb ik Primolut gekregen om deze cyclus af te breken (dag 41 inmiddels) en daarna mag ik met Clomid beginnen. De ergste schok is er bij mij inmiddels wel af, en nu vind ik het allemaal erg spannend. Ik kan niet wachten totdat ik met de Clomid mag beginnen! Ik wens je erg veel succes, en hopelijk is de uitslag van je vriend goed! Groetjes, Simba
Welkom (helaas). Ik wens je veel suc6 en hoop dat jullie wens met een beetje hulp snel in vervulling mag gaan!
Ik hoop dat je wens snel in vervulling mag gaan meid... het is toch een heuse stap om de mmm in te gaan. Veel succes! Liefs Kirby
Welkom hier! Goed dat jullie zo gauw serieus werden genomen...dat scheelt je een hele hoop tijd. Super dat je zo goed bij je arts terecht kan! Heel veel succes met het vervullen van jullie kinderwens! Elmo
Morgen naar de gynocoloog, voor weer een follikel meting en de uitslag van het bloedprikken van afgelopen vrijdag.. toch wel spannend allemaal. en ook wel raar. alleen al het idee, dat ze weer met dat echo apparaat naar binnen gaan, het doet geen pijn maar t is geen fijn iets. maar dat zullen jullie wel weten. groetjes en succes allemaal
Hoi Puksem, Ook ik wens je helaas welkom! op dit gedeelte van het forum. Fijn dat de gyn je zo serieus heeft genomen en er meteen actie wordt ondernomen. Heel veel succes morgen en hou je ons op de hoogte? Groetjes, Elvira
Daar ben ik weer, net terug van de gyn. er was geen ei gegroeid. ook niet in mijn bloed hormonen worden vrij laag aangemaakt. morgen direct een hsg onderzoek. ivm dat de gyn denkt dat de boel verstopt zou zitte aangezien er geen ei is. volgende week do krijgen we dan de uitslag van mijn fotos hsg, en van de zwemploeg. het is wel veel in een week allemaal, wel goed dat ze verder kijken maar er gebeurt een hoop in nog geen hele week tijd. mijn hoofd is er even helemaal van op hol en heb hoofdpijn van een paard. pffffff
komt goed meis! ff tanden op elkaar! het is voor een goed doel! ik denk dat je al geweest bent.. hoe was het?
daar zijn we weer, terug van hsg onderzoek pff dat was echt niet lekker. het inspuiten en dan het trekken aan je baarmoeder, met dat tangetje dat doet echt zeer. mijn baarmoeder is goed, maar beide eierstokken/leiders waren verstopt, maar zijn met extra contrastvloeistof doorgspoten. dat was wat ze zo snel even te melden hadden, verder horen we volgende week donderdag. Ook gelijk de uitslag van de zwemploeg van mijn vriend hopen maar dat de week lekker snel gaat. groetjes dieneke
nee lekker is het niet! Fijn dat je eileiders gelijk zijn opengespoten. ik duim voor je volgende week!
Welkom hier! Ik heb ook PCO en ben inmiddels al een aantal maanden aan het behandelen. Het ergste vond ik dat ik moest accepteren dat er echt was mis was en zwanger worden op de natuurlijke manier er (bijna) niet inzit. Hopelijk ben jij inmiddels ook over de grootste klap heen en slaat de behandeling goed aan! Fijn toch dat je eileiders in elk geval weer open zijn nu! Veel succes! Groetjes Marjo
Wow meid, wat draait jou mmm snel! Dat je die HSG ook al gehad hebt. Voordeel is natuurlijk dat je er niet tegenop kon kijken. Succes volgende week bij het gesprek. Zal an je denken. groetjes Femke
Zo hey, jij gaat lekker snel. Kan me voorstellen dat je koppie moeite heeft om het bij te houden. Wel lekker dat er zo hard gewerkt wordt om je te helpen. Ik zal aan je denken volgende week.Suc6 alvast. Liefs Elvira
Jeetje wat een verhaal als je alles zo achter elkaar leest...had niet door dat er zoveel aan de gang was bij jullie Fijn dat je alles overleefd hebt en nu wachten op de uitslagen...ben heel benieuwd! Elmo
hier zijn we weer. vanmorgen in het ziekenhuis de zwemploeg van mijn vriend in geleverd. nu eerst even lekker rust van het weekend. en dan is het weer spannend tot volgende week donderdag De dag van de uitslag. meiden super bedankt voor jullie steun.! echt heel erg lief. het doet me veel goed. Mijn hoofd is echt even heel erg vol van alles wat er binnen een week gebeurd, mijn humeur is niet te harden en echt nergens zin en moed voor. ik wil gewoon slapen. lucht op dank jullie groeten dieneke
Lieve Dieneke, Heel raar hoor, dat jou hoofd hier een beetje van tolt hihih Tuurlijk is dat heel logisch...kijk eens wat jullie allemaal hebben meegemaakt in zo'n korte tijd! Laat je lekker knuffelen en geniet van jullie weekend! Dikke zoen, Elmo