Vandaag drie dagen overtijd.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Emma132, 6 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Ik was t niet :cool:
     
    JosjeM vindt dit leuk.
  2. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.606
    15.070
    113
    Nabij Utrecht
    Jammer... dat had je dikke buik wel verklaard :D:D
     
  3. Emma132

    Emma132 Lid

    6 mrt 2019
    16
    0
    1
    Vrouw
    #23 Emma132, 6 mrt 2019
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2019
    In de toekomst wil ik heel erg graag kinderen, en omdat het nu dus maanden goed gaat ben ik bang dat ik niet zwanger kan worden
     
  4. Viviennee

    Viviennee VIP lid

    31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Pies dan
     
  5. Emma132

    Emma132 Lid

    6 mrt 2019
    16
    0
    1
    Vrouw
    Ik heb inmiddels de test gedaan en die is nagatief. Bedankt voor alle hulp en reacties. Beetje jammer van de mensen die hier erg onaardig en stom op reageren. Hou dan je mond en reageer er niet op als je niks nuttigs te zeggen heb.
     
  6. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    13.026
    25.502
    113
    En dan nu als een malle naar de Etos voor een pakje condooms en bel onderweg naar de huisarts voor de pil.
     
    PixieDust, Springboon en Soturi vinden dit leuk.
  7. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Ja dat spoelen had weinig zin
     
    Suuster, Soturi en RoGiJuLi vinden dit leuk.
  8. Daphne91

    Daphne91 Fanatiek lid

    5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    Goed te horen dat je niet zwanger bent. Tja weet je, voor nu valt daar denk ik echt niks over te zeggen, gezien je niet doelbewust bezig bent. Geloof me, een paar maanden is niks. Het kan snel gaan, het kan ook een hele tijd duren en helaas zijn er ook vrouwen die onvruchtbaar zijn. Er valt echt niks over te zeggen nu dus ik kan je alleen maar adviseren voor nu blij te zijn en je echt niet druk te maken hier nu over.
     
  9. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.606
    15.070
    113
    Nabij Utrecht
    :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:
     
  10. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw

    Je kent t verschil duidelijk niet tussen nuttig en niet nuttig. Best goed advies hoor om condooms te gebruiken als je niet zwanger wilt worden i.p.v. te spoelen wat totaal nutteloos is
     
    Louise11110 en Soturi vinden dit leuk.
  11. Daphne91

    Daphne91 Fanatiek lid

    5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    :roflmao::roflmao: :x
     
  12. SophieSoHappy

    SophieSoHappy Bekend lid

    18 apr 2016
    696
    629
    93
    Vrouw
    Ik denk dat mensen hier een beetje 'raar' op reageren omdat je met biologieles gewoon leert hoe je je kan beschermen tegen zwangerschappen. Ik heb trouwens zelf ook nog nooooit gehoord dat uitspoelen überhaupt een methode tegen zwangerschap is. Het is best naïef en ik snap dat mensen daardoor denken dat je een troll bent.

    Leren over zwangerschap en anticonceptie zit normaal gesproken ergens in de onderbouw van de middelbare school bij biologie. En als je dat niet hebt geleerd, heb je altijd nog google. Ik denk dat er honderden Nederlandse sites zijn die je kunt raadplegen over anticonceptie. Zwanger worden kun je denk ik maar het beste zien als een soort Russische Roulette. Maandelijks heb je namelijk 20 procent kans om zwanger te worden als je op de juiste dag seks hebt (of in jouw geval, op de verkeerde dag).

    Waarom hebben jullie niet eerder condooms gebruikt? Of, als jullie dat niet fijn vinden, waarom ben je in niet aan de pil gegaan toen jullie seks gingen hebben? Keertje langs de huisarts en dan zeg je :'ik wil aan de pil.' En dan zegt de huisarts :'dan schrijf ik .... voor.' En dan langs de apotheek, meteen beginnen met slikken en dan zit jij niet meer met onzekerheid. Als je bang bent dat je de pil niet elke dag zult slikken omdat je het vergeet, zijn er nog genoeg andere manieren om je te beschermen, ook daarvoor kun je bij je huisarts terecht. Op je 18e denken aan anticonceptie is echt niet iets om je voor te schamen, als dat er misschien achter zit.
     
    EvitaDedu, dreumesje, wens09 en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. wolkje1994

    wolkje1994 Fanatiek lid

    12 aug 2013
    3.892
    5.779
    113
    Meid het was inderdaad misschien een beetje naïef om te denken dat spoelen goed is. Maargoed wij hier op het forum weten niet hoe jou denken is, dus je zal me verder niet horen.

    Wat ik wel echt aanraad, maak morgen een afspraak bij de huisarts en ga over anticonceptie praten. In de tussentijd sex met een condoom om. Succes!
     
  14. nicole1987

    nicole1987 Fanatiek lid

    19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Eens hiermee maar je moet ook nagaan dat sommige het nog niet van de ouders "mogen". Nu is zij wel 18 maar daaronder vraag je het vaak eerst aan je ouders ( in mijn tijd dan :roflmao: ) weet niet of je nu daar zo rond je 15/16 daar zelf om kan vragen,vast wel.

    en je hebt ook nog altijd de gelovige.. die eigenlijk geen sex mogen voor het huwelijk en dus zulke taferelen krijgen maar eens beter voorkomen dan genezen!

    Als je zwanger bent dan ben je verder van huis en hopelijk ga ze nu gewoon met anticonceptie aan de slag
     
  15. SophieSoHappy

    SophieSoHappy Bekend lid

    18 apr 2016
    696
    629
    93
    Vrouw
    Ja dat is ook nog zo.. maar ik mag toch hopen dat je als ouder wilt dat je kind gewoon beschermd is tegen zwangerschap, zelfs als ze gelovig zijn. Dan is seks al een No Go, maar dan is het helemaal een schande als hun dochter dan zwanger blijkt te zijn.

    Ik heb trouwens vanaf mijn 13e de pil geslikt ivm gewoon letterlijk ziek zijn bij elke menstruatie, en dat was toch wel makkelijk toen ik eenmaal een vriend kreeg. Hoefde ik dat gesprek niet meer te voeren met mijn ouders hahah :roflmao:
     
  16. nicole1987

    nicole1987 Fanatiek lid

    19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Nee hier ook beetje lastig / beschamend gevraagd aan me ouders :roflmao: moest ook iets verzinnen

    Maar goed als ze gelovig zijn dan gaan ze er van uit dat ze zich er aan houden he. :roflmao: wat dus niet vaak gebeurd denk ik:rolleyes: en deels weet,kende iemand die ook dat niet mocht maar kon hem toch niet in ze broek houden en ja hoor ze vriendin zwanger dus snel trouwen
     
    SophieSoHappy vindt dit leuk.
  17. Lisa280887

    Lisa280887 VIP lid

    13 jan 2019
    5.067
    5.826
    113
    Vrouw
    Meid ik volg het niet helemaal.
    Je hebt onveilige seks, wil geen kinderen maar je bent wel bang dat je geen kinderen kan krijgen. Ik vind dit enorm tegenstrijdig.

    Echt, ga alsjeblieft aan een veilige anticonceptie en bescherm jezelf en je partner. Hoef je ook niet elke keer zo in de stress te zitten en (hopelijk) onbezorgd je jonge leven leiden.
     
    JosjeM, Sado en SophieSoHappy vinden dit leuk.
  18. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.711
    9.360
    113
    Vrouw
    Idd.
     
  19. Aanoniemous

    Aanoniemous Fanatiek lid

    15 feb 2016
    1.546
    962
    113
    Vrouw
    Denk toch dat het vrij nuttig is als je een goede anticonceptie gaat nemen/gebruiken.

    Beetje raar verhaal dit
     
  20. Jenneke88

    Jenneke88 Fanatiek lid

    9 jul 2016
    1.755
    785
    113
    Don’t be a fool, wrap your tool... kortom, gebruik een condoom. Het liefst in combinatie met nog een anti conceptie. Dus morgen langs de huisarts voor anticonceptie, dan weet je iig dat je tegen een zwangerschap beschermt bent... oh en als je jeuk, uitslag, rare geurtjes en kleurtjes waarneemt daar beneden, ook ff langs de huisarts want anticonceptie beschermt niet tegen SOA’s.
     

Deel Deze Pagina