Vandaag drie dagen overtijd.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Emma132, 6 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaZijnIsDeBom

    MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

    10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Wauw... wat een raar topic. Denk je nou echt dat uitspoelen werkt? En je vriend denkt dat ook? Maar aan de andere kant denk je dus dat je verminderd vruchtbaar bent omdat jullie het op deze manier doen en je niet zwanger raakt. Wat zijn jullie onvolwassen bezig zeg... niet te geloven. Hoop inderdaad dat dit een of andere manier van aandacht vragen is want als dit verhaal serieus waar is maak ik me echt zorgen om het kindje wat jullie vast en zeker binnenkort op de wereld gaan zetten.
     
  2. Lisa280887

    Lisa280887 VIP lid

    13 jan 2019
    5.067
    5.826
    113
    Vrouw
    Ben je ondertussen ongesteld geworden? En naar de huisarts geweest?
     
  3. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.930
    12.404
    113
    Vrouw
    Ik krijg een fancy/break out vragen flaschback waar ze ook dit soort vragen in de boekjes stelden...

    Maar afijn... een huisarts vind echt niet gek dat je voor de pil of iets anders komt. En condooms kan je ook altijd nog via internet bestellen als je het niet fijn vind om ze te halen in de winkel.
    En dat je die paar maanden niet zwanger bent geraakt is geluk hebben in jullie geval. Dat zegt niks over of je wel of niet vruchtbaar bent. Hoe oud is je vriend? Wil je stiekem nu wel al kinderen en baal je er van dat het niet gelukt is? Afijn uitspoelen met de douche werkt niet... naja in jou geval nu wel... maar is absoluut geen veilige methode!
     
    Suuster en MamaZijnIsDeBom vinden dit leuk.
  4. Theezeefje

    Theezeefje Fanatiek lid

    13 okt 2014
    3.542
    3.775
    113
    Overijssel
    Wat fijn dat je niet zwanger bent en gelukkig werkt het uitspoelen onder de douche. Ik zou ook geen anticonceptie of condoom gebruiken. Nergens voor nodig.
     

Deel Deze Pagina