ik had zins gisteren pijnlijke steken en vandaag toch met spoed een echo gehad omdat ik jan een bbz heb gehad en daardoor wat strenger onder controle sta. het resultaat was een vruchtje in de baarmoeder met al een klopend hartje !! ging er echt heen met het gevoel dat het niet goed zat en kon huilen van blijdschap wat een angst en stress. wou het even van me afschrijven thanks dames
Wat fijn! Ik mag volgende week ook al voor een echo....ook ivm de mk in december, ik za net 5 weken zijn. Ik vond het maar vroeg maar het was beter om even op tijd te kijken.....
bedankt dames!!! stond vanmorgen voor het eerst in een zwangerschap te kotsen boven de wc! gefeliciteerd lov23 super voor je dat is zeker vroeg ze zei tegen mij voor de echo dat we vast niet veel zagen alleen een vruchtzakje omdat ik 5.5 was maar dat viel gelukkig mee ik zag het direct zitten omdat er wat knipperde. krijg 18-6 mijn 2e echo
Hahaha heerlijk zwanger dus Ja ik gaf ook aan dat he wel vroeg was....maar daar was plek en het was wel verstandig.....ach de week erna weer een echo toch Hebben we ook wel verdient! Klets je nog niet mee in een zwangerclubje?