Hoi, Ik maak mij best een beetje zorgen, omdat ik nu 32 weken zwanger ben, en de afgelopen 7 weken niet ben gegroeid. Over de hele zwangerschap ben ik nog maar 6 kilo gegroeid. Nu weet ik dat het ook de laatste weken nog kan, maar sta nu wel al 7 weken op hetzelfde gewicht. Groeit mijn kindje nu wel goed? Heb ook maar een klein buikje. Moet morgenochtend naar de vk, maar het zit mij niet helemaal lekker. Liefs Britt
heb je je buik wel opgemeten? Is die wel gegroeid? Je hoeft namelijk niet perse aan te komen om toch te groeien..... En de kleine die pakt jouw reserves om van te groeien.
Okay, maar als zij wel groeit, dan draag ik dat gewicht ook mee ja? Nee in omvang groei ik eigenlijk al maanden niet. Dat lag volgens de vk aan het feit dat zij dan misschien heel diep lag. Dus daar heb ik mij geen zorgen over gemaakt. Bedankt voor je snelle reactie daphne! Liefs britt
Op je gewicht kun je eigelijk niet al te veel uitmaken of je kindje wel groeit. Als je vk ook maar iets twijfeld over het feit of je kindje te weinig of te veel groeit zal ze je doorsturen voor een groeiecho. Ik ben in de hele zwangerschap ook niet veel aangekomen pas de allerlaatste 3 weken ging het in 1 keer heel hard en dat was dan ook nog eens voornamelijk vocht. Groetjes Anita
Mijn gewicht staat ook al een week of 8 stil, maar mijn buik groeit wel degelijk! In het begin ben ik 12 kg angekomen en nu dus 8 weken bijna niet!
Ik ben ook 32 weken, maar totaal nog niets gegroeid! Nu had ik wel wat overgewicht dus voor mijzelf is het niet erg. Als de baby het maar goed doet. Gelukkig istie prima op schema (tenminste, drie weken geleden nog wel). Ook wij gaan morgen weer op controle, ben benieuwd! Heel bijzonder dat een verloskundige of gyn tegenwoordig niet meer op het gewicht let. Wel toevallig, dat heb ik net ook nog in een ander topic geschreven, dat ik dat zo vreemd vind!
Ik ben 6 kilo afgevallen en 3,5 kilo bij.. dus ben nog steeds lichter dan voor de zwangerschap. Buik en beeb prima in orde verder
ik ben 16 kilo afgevallen tijdens me zwangerschap en daan was bijna 9 pond. Ze hebben we geregeld een groei echo gemaakt.
Wow 16 kilo afgevallen das wel heel veel! En dan ook nog een beebje van 9 pond , das ook eens leuk om te lezen.
Bij ons wordt het gewicht bij de vk nog steeds in de gaten gehouden hoor, bij elke afspraak moest ik eerst op de weegschaal. En in het ziekenhuis deden ze het ook gewoon. Groetjes Anita
ja maar vergeet niet zodra je zoveel afgevallen bent het er ook gewoon weer terug aankomt. OMdat er geen kindje meer van je mee eet
Ik ben nu 34 weken zwanger en ben in totaal zo'n 8 kilo aangekomen. Vorige week was ik een kleine 2 ons gegroeid, ook ik groei de laatste tijd weinig. Maar de kleine groeit gelukkig nu goed. Dus je kunt er weinig van zeggen dat als jezelf bijna niet groeit dat de kleine ook niet groeit. Ik neem aan dat als jouw kleine niet goed groeit de vk jou wel door stuurt.
Hoi, Nou ben bij de vk geweest vanmiddag. Ik hoefde mij zoals ik ook uit jullie antwoorden kan lezen geen zorgen te maken. Een echo vond ze niet nodig. Alles bleek in orde te zijn (groei baarmoeder, indaling beeb enz.) Ben weer helemaal opgelucht! Maar dat komt ook dankzij jullie antwoorden. Blijkbaar is alles mogelijk tijdens de zwangerchap. In totaal ben ik nu zes kilo gegroeit, nou eigenlijk vind ik het ook wel lekker, mijn buik zit mij zo tnminste nog niet zo heel erg in de weg Haha....Komt vast nog wel! BEDANKT voor de reacties! Liefs Britt