Hallo beste forumleden.. Met wie kan ik hier mijn gevoelens delen? Ik ben eigenlijk heel onverwacht bij de eerste ronde in verwachting geraakt! We zijn natuurlijk superblij! Dit hadden mijn vriend en ik zeker niet verwacht.. Graag zou ik in contact komen met meiden die ditzelfde mee maken.. Ben nieuwschierig hoe jullie jezelf hierbij voelen, en of jullie ook al blij durven zijn.. Liefs!
Gefeliciteerd! Hier ook binnen 6 wk zwanger geraakt, ontzettend bly natuurlyk! Maar ook even schrikken, het is de eerste en ik had me er op ingesteld dat het wel even kon gaan duren. Ineens was het wel heel echt Inmiddels gewend en as donderdag termijnecho, spannend dus!
Leuk dat je zo snel reageert! Gefeliciteerd! Ik ben waarschijnlijk pas een week of 6 in verwachting.. 1e kindje.. Altijd gewild.. Maar ook niet gedacht dat het zo snel zou zijn! Ben nog erg onzeker.. Had jij dat ook?
Onzeker in de zin of het wel goed zit? Jaaa tot op de dag van vandaag, terwijl ik geen aanleiding er toe heb. Geen bloedverlies oid en een goeie echo gehad met hartactie bij 6,6 wk. Het is toch allemaal nieuw he en natuurlyk heel erg gewenst dus niet meer als logisch dat we wat onzeker en/bang zijn om het te verliezen. Bedenk wel dat veel meer zwangerschappen goed gaan dan fout, alleen de horrorverhalen lees je vaker.
Daar heb je helemaal gelijk in! Denk dat iedereen dit wel zo ervaart.. Wat ik heel moeilijk kan beseffen is dat het meteen "raak" is. In mijn omgeving zijn er meiden die al jaren bezig zijn.. Ik voel me hier best vervelend bij! Ik moet proberen blij te zijn! Ik heb zoiets van... Als het maar lekker blijft zitten! Wachten doe ik ook nog eventjes voor ik naar de Verloskundige bel. Hoe sneller ik een afspraak heb, hoe dichterbij het allemaal komt! Haha Eventjes rustig laten bezinken.. Proberen het te beseffen en over een week of 2/3 ga ik toch maar eens bellen! Mijn laatste test was gister, een flinke duidelijke streep, net zo donker/breed dan de controlestreep! Eigenlijk meer dan duidelijk.. Het is nog allemaal zo pril, en daarom wil ik toch nog eventjes wachten met actie ondernemen..
Alweer even geleden, maar hier was het hetzelfde. Gestopt met de pil en verwacht dat het zeker een jaar zou duren. Eerste ronde raak! Heb wel een paar weken nodig gehad om er aan te wennen. Hoe blij we ook waren, vond het nogal overweldigend. Gefeliciteerd!
Gelukkig ben ik dus niet de enige, hihi! Nee we mogen van geluk spreken.. Dit is echt uniek hoor, dat idee heb ik tenminste! Denk dat je als het nog zo pril is overal voor open moet staan! Er kan zoveel goed of juist mis gaan... Leuk dat je reageert!
Ik voel me daar niet rot over dat het zo snel bij mij wel gelukt is, ik gun het anderen alleen ook zo! Daarom doe ik mee met MVM, misschhien een tip kun je toch iets bijdragen. Ik heb ook alles even laten bezinken, geloof een dikke week voordat ik gebeld heb. Ik ben byna 26
Oh leuk zeg! Ik ben ook 26! Toeval bestaat! Ja ik ben wat dat betreft heel betrokken naar andere mensen.. Ik hou teveel rekening met anderen.. Ik moet maar denken; dit is ons gegunt en ik moet blij zijn! Komt wel als ik naar de VK ben geweest denk ik...... Ik weet toch al een tijdje dat ik in verwachting ben.. Ongeveer 2 weken.. Maar ik wacht toch nog fftjes, hoe moeilijk ik het ook vind! Ik heb indd van MVM gehoord.. We zullen zien wat de toekomst brengt!
Ik voel me redelijk goed! Alleen merk ik dat ik veel sneller moe ben, beetje misselijk af en toe & last van buikkrampen af en toe! Maar dit neem ik er graag voor lief bij! En bij jou? Voel jij je goed? Liefs!
Jaa op zich heb ik niets te klagen.. Ook idd moe, vleugje misselijkheid een enkele x. Heb wel last van mn rug enzo gehad, buikkrampen etc. Maar nu niet meer.
De krampen in mijn buik stralen inderdaad wel een beetje uit naar mijn onderrug.. Had jij dat ook? Ochjaaaa, we mogen echt niet klagen! We gaan er gewoon voor! Veel meiden zullen het van ons over willen nemen.. Daar denk ik dan maar aan! En daarbij, ik ben er nog lang niet! Wil deze prille weken eerst voorbij zijn wil ik echt gelukkig zijn!