Het zal je maar gebeuren je denkt het te weten maar toch !!!!! niet !!!!

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by marilouise, Dec 10, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marilouise

marilouise Niet meer actief

Ja hoor het zal je maar gebeuren.

We hebben een groeiecho gehad in verband met hoge suiker waarden. Nou het kindje lijdt er totaal niet onder had al een hele tijd een groeiachterstand van een week en heeft het nog steeds ben nu 32,4 weken en was 1800 gram het liep nog steeds iets achter. Vraagt de echoscopiste weten jullie wat het wordt wij zo ja een meid dat is ons met de 20 weken echo verteld. oke zegt ze hebben jullie dat al op foto nee nog niet nou zegt ze dat ga ik proberen vast te leggen. En ze gaat gelijk verder ze werd helemaal stil dus ik schrok nog wel een beetje van het zal toch niet iets ergs zijn. Ineens zegt ze ik heb een verassing, nou zegt mijn man het zijn er 2 nee zegt ze dat niet maar jullie krijgen wel een jongen en ze laat gelijk het piemeltje met de balletjes zien. :$:$:$:$ Was niet omheen te kijken!!!!:D:D:D

Nu zijn we de hele dag al helemaal vanslag we hebben ruim 12 weken gedacht dat het een meid werd gelukkig maar 2 dingetjes roze en ook de kamer neutraal maar toch het is wennen maar we zijn nog net zo blij.

Met de baby gaat het perfect!!!

helaas maakt moedres het wat minder. suiker blijft hoog vandaag 3 keer bloed moeten geven en moet nu zelf gaan suiker prikken en waarschijnlijk voorlopig insuline gaan spuiten maar dta horen we maandag verder!!!

Liefs een vreselijk blije maar wel geschokte marilouise;)

2. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Hahaha een knullie...ja ja is wel ff wat anders dan een meid! :D;)
    Hoe hebben ze nou bij de 20 wk echo over het pielie en de balletjes heen kunnen kijken!?

Balen van je suikerwaardes!
    Sterkte!! Ik duim voor je dat je niet hoeft te gaan spuiten

Liefs Mirre

3. linda84

linda84 Fanatiek lid

Sep 3, 2006
    4,383
    36
    48
    Jee meid dat is even omschakelen zeg na 12 weken gedacht te hebben dat je een meid zou krijgen. Zo zie je maar nooit op 1 echo afgaan. Gelukkig heb je niet je kamertje en spulletjes roze gekocht/gemaakt.

Sterkte met je suiker. Maar 1800 gram is toch niet klein voor 32 weken ? Onze dochter werd toen 1750 geschat en was 3240 bij 39 weken.

4. Jeetje, kan me voorstellen dat je even moet bijkomen van de schrik. Hij had het piemeltje met de 20 weken echo wel goed weten te verstoppen, bij ons is 4 x bevestigd met verschillende echo's dat het een manneke is, dus wij kunnen er niet meer omheen. Wel fijn dat je weinig roze hebt gekocht, ook een neutrale kamer?

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,228
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Dat is wel even omschakelen! :D

Wij hebben met ruim 16 weken een echo gehad en toen bleek het een meisje te zijn, maar ik durfde het nog niet goed te geloven. Met 21 weken weer een echo, ze hield haar benen bij elkaar, maar het leek toch wel weer een meisje te zijn. Ik durf het nu wel te geloven ;). Woensdag weer een echo en dan laat ik er echt nog even naar kijken! Als het dan nog steeds een meisje is geloof ik het pas helemaal écht!

Sterkte met je suikers trouwens!

6. ylona25

ylona25 Bekend lid

May 8, 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Met de 20 weken echo zeiden ze bij mij ook een meisje! Omdat ze het hartje niet goed konden zien moest ik 2 dagen later nog een keer en toen echt een piemeltje! Ik kwam er dus snel achter want anders had ik echt alles roze gehad hihi! Er is trouwens een mooie knul uitgekomen!

Groetjes Ylona

7. miffy11

miffy11 Niet meer actief

ik krijg iedere 2 weken een echo bij gyn, en vraag nog steeds iedere keer of het nog steeds een meisje is..
    lijkt me ook zo raar als je denkt een meisje te krijgen en dan ineens moet omschakelen.

maar het is nog steeds een meisje, en blijkbaar veranderd dat niet meer! (gelukkig!!)

8. Sally

Sally Nieuw lid

May 28, 2006
    1
    0
    0
    Ja dat lijkt me een behoorlijke verassing, tja fouten worden nou eenmaal gemaakt....hoor het wel vaker!
    Cliché maar toch; als het maar gezond is!

9. PenF

PenF VIP lid

Aug 20, 2009
    8,387
    2,241
    113
    Female
    Coach
    Dordrecht
    Kan me voorstellen dat je dara van schrikt. De mensen die voor mij waren bij de 3D echo, kregen hetzelfde nieuws. Echter hadden zij ook nog eens echt alles roze.
    Maar gefeliciteerd met jullie jongen dan!!

10. Rosao

Rosao VIP lid

Nov 3, 2007
    12,893
    1,390
    113
    Heel herkenbaar :) Bij mij zeiden ze ook met de 20 weken echo een meisje (ook foto's van gekregen en dat was ook echt wat ik zou zeggen), de gyn was er superzeker van. Wij hebben verder geen echo's meer laten doen en met de bevalling kwam er een jongetje uit :) Eerlijk gezegd was ik verbaasder toen ze met de 20 weken echo een meid zeiden dan toen er een jongen uit kwam. Het voelde meteen goed, beetje van zie je had ik toch gelijk.

Helaas waren wij wel voor een roze mc gegaan en ik had veel meidenkleren. Verder viel het wel mee gelukkig, hoes over de mc en nog even gaan shoppen... haha...

In elk geval fijn dat je het nu al weet, kun je je er nog een beetje op voorbereiden.

11. marilouise

Nee gelukkig zijn wij niet van die echte roze of blauwe mensen, en we zeiden nog tegen elkaar gisteren gelukkig zijn we ook niet van de prinsessenkamer ofzo. Echt alles is blauw groen rood geel oranje dus we konden gelukkig alle kanten op en de kleertjes die gaan gewoon een mooie opbergbox in en wie weet komt dat nog een keer van pas. Maar gelukkig zijn ook de meeste kleertjes gewoon lekker wit of licht van kleur. Nu moet ik alleen nog op zoek naar een heel mooi lichtblauw truitje voor net na de geboorte.
    Ben niet zo mobiel meer dus weet nog niet goed hoe en waar ik dat ga doen.

We werden vanmorgen wakkeer en mijn man en ik keken mekaar ana van het is echt zo he dus de echo er nog even bij gepakt maar er valt niet omheen te kijken een piemel met balletjes.
    De verloskundige nog even gebeld gisteren en die vroeg gelijk om de echo's want ze hadden van de week overleg gehad en degene die de echo toen op een meisje heeft gezet had zitten vertellen dat het hem nog nooit gebeurd was.

Verder weet ik niet precies wat een gemiddeld gewicht is met 32,5 weken ik heb alleen gezien dat het kwa groei onder het gemiddelde licht en de gyn zei ook het loopt een kleien week achter dit heeft het al die tijd al gedaan, maar kon geen kwaad alles zit erop en eraan :D:D:D:D:D:D:D en het is verder tot nog toe gezond.

Nu ik nog het is even afwachten wat de waardes gaan doen, vanmorgen nuchter weer erg hoog geprikt en dan maandag voor verdere behandeling.

liefs

ben inmiddels een beetje bijgekomen van de schrik!

12. Maria0

Maria0 Bekend lid

Sep 9, 2007
    623
    0
    0
    Kraamzorg
    Enschede
    tjee dat is ook wat zeg,
    Wij hebben inmiddels 3x tehoren gekregen dat we een meid krijgen
    en door 3 verschillende mensen dus ik denk dat jet wel goed zit
    maar zo zie je maar je weet maar nooit
    we hebben inmiddels wel allemaal roze spullen gekocht en alle jongens spullen weg gedaan naar vrienden , dus hopen dat het een meisje blijf ;)

13. tummetje

tummetje Fanatiek lid

Dec 4, 2007
    4,270
    1
    0
    in mn holletje
    Ohh wij hebben het deze week gehoord, nu waren we aardig overtuigd, en de echoscopiste zei dat ze het zelden zo duidelijk in beeld had gekregen.. maar toch ga ik na je verhaal twijfelen hoor :p
    Gelukkig krijgen we iedere keer een echo bij de gyn, dus volgende week en bij de 20 weken echo ga ik het zeker nog een keer vragen voor we de muurverf bestellen :D

14. Bri

Bri Niet meer actief

Dat lijkt me inderdaad wel even schrikken! Gelukkig hoeven jullie niet alles over te schilderen.
    En: gelukkig weet je het nú al. Ik ken ook een stel die te horen hadden gekregen dat het een meisje was, maar die kwamen er bij de geboorte pas achter dat er toch echt een piemeltje aanzat. Tja, alles roze, en Fleur was toch een rare naam voor dat jochie.... die hebben echt wel even wat knoppen om moeten zetten. Ook zij waren er heel blij mee hoor, maar het was wel schrikken.

Balen dat je suikerwaarde weer zo hoog was. Sterkte daarmee!

15. Amfy

Amfy Niet meer actief

heel herkenbaar;) hier was het ook een "meisje"tot de volgende echo haha. het is echt een kereltje gebleken hoor;)

16. kris8

kris8 VIP lid

Aug 17, 2009
    8,032
    3
    36
    Wij krijgen ook een meisje althans dat zeggen ze..
    Houd er i.d. in mijn achterhoofd rekening mee dat het ook een jongetje zou kunnen zijn ( wil bv perse ook een jongensnaam ) droomde van de week zelfs dat iemand naar de 20-weken echo keek en zie oh maar is helemaal geen meisje, dat ik is duidelijk een jongen.. !

17. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

Jun 27, 2007
    1,711
    0
    36
    Gelukkig heb je nog even! Zou toch wel zielig zijn, zo'n klein manneke in de roze frutsels (hihi).

18. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

is ons ook gebeurd, met 23 weken overduidelijk een meid, je zag 3 streepjes en op 1 foto zelfs heel duidelijk de schaamlippen zitten.

met 30 weken een jongen :D

wat bleek: met 23 weken waren de balletjes nog niet ingedaald, en Ties zijn balzakje is niet rond maar heeft een v vorm. daardoor zag je die streepjes en het pijltje vorm die voor een meid zo kenmerkend is. ik geloof niet meer zo in geslachtsbepalingen :D

19. marilouise

Nee wij hebben ok gezegd een eventuele volgende als het ons gegund zou zijn en als we het na de bavlling nog willen :D
    Dan nooit mer weten wat het wordt vante voren !!!!

dit zou ik nooit meer willen !!!!

20. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Het is al even geleden maar bij ons was de eerste reactie ook: een meisje! Op de echo waren duidelijk 3 streepjes te zien en ik herinnerde me ook dat er echo's waren waar bleek dat het een meisje was bij die drie streepjes.

Gelukkig twijfelde de echoscopiste. Ze zei dat soms de navelstreng tussen de beentjes ligt en die heeft 3 aders. Als die aders zichtbaar zijn dan kan het een meisje lijken. Op mijn aandringen keek ze nogmaals en na wat porren deed beebje de beentjes open en toen zag ik het zelf ook meteen: piemeltje en balletjes, duidelijk een jongen. Ze was meteen wel zeker en zette het in ons dossier :D

Sterkte met de suiker en de omschakeling ;)

Share This Page