Wij hebben hier in het noorden een dik pak sneeuw. dus vanochtend deed ik de gordijnen open en mijn zoon wat meteen enthousiast. dus Jas aan en muts op (handschoenen wil hij niet aan ) en wij naar buiten. Nou mijn zoon vond het geweldig! Vanmiddag met hem op de slee gereden, was ook 1 groot feest. Na een half uur buiten werd hij koud en zijn we naar binnen gegaan, lekker opgewarmt bij de kachel en met een beker Warme Thee. Maar wat een plezier vandaag! daar word ik weer helemaal blij van Even een leuke sneeuwfoto erbij! Ben benieuwd of er meer leuke foto's zijn van anderen... View attachment 37111
Leuk zeg! En wat een stoer manneke. Lijkt me erg gezellig en leuk om te doen met dochterlief. Zit net naar buiten te kijken en het sneeuwt en wilde al een topicje openen met jeej het sneeuwt maar kwam eerst deze tegen. Hopelijk zal het vanavond en vannacht goed doorsneeuwen en blijft het liggen. Alleen moet wel op de fiets morgenochtend nog haha. Wil zien hoe mijn dochter reageerd op sneeuw hihi.
hier is t sinds 5 uur pas flink aan t sneeuwen wat ook blijft liggen dus morgen er op uit met onze dochter blijft nog wel ff flink doorgaan als ik t goed begrijp
leuke foto! Begon je manneke niet te huilen? Mijn zoontje begon te huilen zodra hij de sneeuw aan zijn handjes voelde... doet zeer natuurlijk dus ik maakte direct zijn handjes weer droog zodra hij een graai in de sneeuw deed.
Wat een hoop sneeuw ligt er al bij jullie Bij ons is het nog een vieze drab, al moet ik zeggen dat het nu toch al weer een tijdje puur aan het sneeuwen is dus hoop dat het vannacht goed doorsneeuwt en het ook eens blijft liggen
Er ligt hier 50 cm sneeuw Creche en alles is dicht morgen omdat de leidsters niet kunnen komen... Bussen rijden niet en af en toe is er een trein.
Annetske en Elin ook lieve foto`s, die genieten duidelijk wel MaartjeV, je uk krijgt het niet koud lijkt me lief!
Leuke foto's zeg allemaal! 50 cm in friesland? wow wat veel. Hier in Drenthe ligt al aardig wat maar 50 cm redden we niet. Hier een foto van Emma. Voor het eerst in haar eventje in de sneeuw!