Hallo, ik heb nu 2 menstruaties achter de rug na mijn miskraam met 6w3d begin februari, en ze zijn anders dan wat ik gewend ben. Ik menstrueerde altijd licht toen ik nog aan de pil was, maar toen het weer op gang kwam na Simone was het erger en had ik ook meer krampen, soms had ik echt pcm nodig om de dag door te komen. En nu zijn ze weer licht. Af en toe een beetje een zeurend gevoel (al een week vantevoren) maar verder helemaal geen last. En de hoeveelheid valt me 100% mee. Ik dacht dat het juist erger zou zijn. Zou ik nog geen eisprong hebben gehad en dat daarom mijn menstruaties lichter zijn? Of heb ik gewoon mazzel.... Ik vraag me bijna af of het wel menstruaties zijn op deze manier.
Hallo. Hier nog iemand na miskraam lichtere menstruatie... (curretage gehad)... Volgens gyn zou dat normaal zijn... maar hoe het feitelijk komt... Geen idee... Groetjes
Hm nou ok. Ik heb voor de zekerheid een testje gedaan, je weet maar nooit, op TLC lijkt het of er tig vrouwen zijn die zwanger zijn zonder het te weten Maar hij was kneiternegatief. Nog een week en dan hebben we weer een kans.
Hey mamavansimone, ik had ook een lichte menstruatie. Dus herkenbaar, alleen toen ik dacht dat de menstruatie over was, ging het nog een week door. Dus ruim 2 weken ongesteld geweest!
Ook hier een veel lichtere menstruatie. Zelfs een zonder een krampje gevoeld te hebben. Wel een eisprong gehad en door alle verhalen op het internet mij voorbereid op een hele heftige menstruatie. Afgelopen dond bij de gyn geweest en hij zei dat dit ook goed kon, was dus heel normaal.