hallo meiden, ik heb vanmorgen om 9 uur me eerste echo gehad en daarop was een mooie vruchtzak te zien volgende de gyn en een ienieminie mensje hihi ik ben volgens de gyn nu 7 weken zwanger de beeb is 8.0 mm en het belangrijkste het hartje was duidenlijk te zien en te horen. het was echt super was helemaal emotioneel nu nog als ik naar het fotootje kijk zal proberen ze vandaag in me album te zetten de gyn maakte nog een grapje tijdens het gesprek vroeg ie of er tweelingen voorkwamen en ja die komen voor en toen die de echo ging doen zegt ie even goed kijken hoor of het er echt maar 1 is hahahaha. groetjes en knuffel.
Van harte gefeliciteerd met jullie eerste echo. Geeft altijd wel een goed en opgelucht gevoel he als je dan dat hartje ziet kloppen. liefs Jet
leuk voor jullie dat alles er goed uit ziet, kan me haast niet voorstellen hoe groot de opluchting dan is!
het was echt super om dat hartje te zien en om te horen k had echt wel angst toen ik erheen ging maar gelukkig is alles goed en ben nu weer helemaal in de 7de hemel. groetjes en knuffels van mij
Fijn dat alles er goed uitziet! Lekker gaan genieten nu en over een paar daagjes ookal naar de vk! Leuk trouwens om nog een zeeuwse-mama te treffen!
Wat fijn dat alles in orde is! Blijf lekker zitten op jullie roze wolk en geniet ervan! Groetjes, Wendy
hai, ik heb vandaag me eerste echo gehad ! ik d8 straks zit er niks ! maar ben dus 8 weken zwanger! kan nog niet geloven alles was goed.
zara06 van harte meid heerlijk he als je dan zo n minimensje ziet hihihi heb mijn echo foto in het album gezet. groetjes
Gefeliciteerd! Afgelopen maandag had ik ook mijn eerste echo! Was erg spannend! Maar dan zie je zo een klein wonder op het scherm met zijn armpjes en beentjes de lucht in! Echt een wonder, ook bij mij kon ze er (gelukkig) maar 1 zien! Het hartje deed het super goed! We zien erg blij en elke avond voor het slapen gaan bekijken we saampjes nog even de foto's. Geniet ervan! groetjes
Ja spannend , ik heb 22 feb mijn eerste echo... Het is altijd een fijn moment om het hartje te zien kloppen.
@joyce26 heerlijk he om je babytje voor het eerst te zien en het hartje te horen. Ik heb vandaag mijn 1e echo van de uk gehad. En echt het was super. De baby is nu 7w+2d. Dus we lopen ook nog bijna gelijk Maar 1 dagje verschil. Grappig hoor. En ook wij hebben het hartje gehoord. Heerlijk he. Nou Joyce26 geniet er maar lekker van. @zara06 en @Sosweet jullie beide ook van harte gefeliciteerd. Geniet maar lekker van jullie zwangerschap. En bekijk de fotootjes maar goed. Dat doe ik ook. Heerlijk toch zwanger zijn.